Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok jos lähden pois kotoa kun puolison aikuinen jälkikasvu tulee kylään?

Vierailija
19.04.2025 |

En koe oloani rennoksi ja normaaliksi kun hän on täällä, joten mieluummin olisin esim. mökillä sen ajan. Uskon, että myös jälkikasvu haluaisi olla kahden vanhempansa kanssa, joten olisi ehkä win win-tilanne. 

En kaipaa parempaa suhdetta tähän jälkikasvuun enkä kaipaa myöskään mitään yhteistä tekemistä. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ex-vaimo matkii nykyisen tyyliä ja lietsoo draamaa täällä. Kodin asiat pitäisi hoitaa kotona, eikä exällä ole oikeutta sotkea nykyistä parisuhdetta lapsen kautta.

Vierailija
42/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä meidän ok merkitsee tässä? Mitä muuten tekisit, jos suurin osa sanoisi, ettei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä meidän ok merkitsee tässä? Mitä muuten tekisit, jos suurin osa sanoisi, ettei ole ok.

Heillä on kuitenkin oma elämänsä, eivätkä he voi elää sitä sinun puolestasi.

Vierailija
44/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ex-vaimo matkii nykyisen tyyliä ja lietsoo draamaa täällä. Kodin asiat pitäisi hoitaa kotona, eikä exällä ole oikeutta sotkea nykyistä parisuhdetta lapsen kautta.

Kun ex-vaimo alkaa ruotia elämää, joka ei enää kuulu hänelle, on lapsi hänen paras pelinappulansa

Vierailija
45/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ex-vaimon suunnitelma: hän ei halua, että äitipuoli kohteliaasti väistää mahdollisia ristiriitoja, eikä myöskään hyväksy, että tämä kasvattaisi lasta normaalisti. Lopulta ex alkaa parkua, että lasta muka kohdellaan kaltoin.

Vierailija
46/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä he***tai nykyajan ihmisiä vaivaa. Itsekkyys, koska mä en haluuuuu.

Olkaa ihmisiksi ja menkää pois omasta mukavuudenhalusta toisen ihmisen hyväksi.

Kuinka helvetin itsekäs pitää olla että kykenee ajattelemaan tuolla tavalla että kaikkien on vain tykättävä minun lapsista?

Kukaan ei ole sanonut, että puolison lapsista pitää tykätä. Ainoastaan sen, että käyttäytyy ihmisiksi muut huomioiden.

Vierailija
47/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltäs itsestäsi tuntuisi, jos joka kerta kun joku sun läheinen ihminen, vaikka veli tai sisko tai äiti tulee käymään, niin sun mies häipyisi muualle?

Mitä niinkuin päättelisit asiasta ja miltä se vaikuttaisi?  Olisiko mahdollisesti epäkohteliasta ja vähintään kiusallista?

Epäilen, että se miehen lapsi on tytär ja sinä olet mustasukkainen.

Vierailija
48/48 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin aikuisen lapsen näkökulmasta, musta on oikeasti rennompaa olla faijalla kylässä kun hänen vaimo ei ole siellä. Silloin kun hän on paikalla, siitä vuorovaikutuksesta tulee teennäistä ja hänen pitää vielä jotenkin osoittaa olevansa mun yläpuolella, seminaureskelemalla mun elämänvalinnoille tms. En siis väitä että ap:n asetelma on sama, mutta musta on ihan ok että saa viettää aikaa sen oman vanhemman kanssa jos uuteen puolisoon ei ole mitenkään ihmeelliset välit. Ei kaikkeen tarvitse itseään pakottaa.

Kumpa oma äitipuolikin olisi häipynyt aina kun menin isääni moikikaamaan. Se aina avoimesti ilmoitti että vihaa minua ja veljeäni kun ei olla hänen lapsia ja isäni joutui käyttämään meihin rahaa kun äitipuolen mielestä isäni oli pitänyt käyttää rahaa vain häneen ja hänen lapsiin. Se vielä ihan avoimesti ja julkisesti puhui että isäni olisi pitänyt hylätä

Grimmin sukuhaarassa esiintyy paljon tällaista, tosi häiriintyneitä tapauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme