Voiko samaan aikaan olla mustasukkainen ja fantasioida miehen pettämisestä?
Jotenkin todella kiihottava ajatus, että mies olisin jonkun toisen naisen kanssa. Silti olen mustasukkainen ihminen. Onko outoa?
Kommentit (17)
No tuskin oikeasti haluat että olisi toisen kanssa.
Siinä vaiheessa, kun mikään asia pitää antaa vauva-palstan ratkaistavaksi, niin on outoa.
Voi. Ihmiset ovat täynnä ristiriitoja ja seksifantasiat eivät mene aina yksiin muun ajatusmaailman ja arvomaailman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Ihmiset ovat täynnä ristiriitoja ja seksifantasiat eivät mene aina yksiin muun ajatusmaailman ja arvomaailman kanssa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ajattelin jo että pitääkö tässä alkaa johonkin avoimeen suhteeseen. Ap
Ap kirjoitti:
Olet mustasukkainen ja fantasiot pettäväsi miestäsi.
vai
Olet mustasukkainen ja fantasioit siitä, että miehesi pettää sinua?
Samasta lähteestä noi ajatukset tulee - sinun päästäsi. Eli voi. Ehkä et uskalla itse haaveilla pettäväsi, vaikka luultavasti haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
Olet mustasukkainen ja fantasiot pettäväsi miestäsi.
vai
Olet mustasukkainen ja fantasioit siitä, että miehesi pettää sinua?
No enemmän fantasioin että mies pettää minua. Mutta kyllä itsekin fantasioin välillä seksistä muiden kanssa.
Uskoisin että voi. Todennäköisesti tuo kiihottuminen asiasta on jonkinlainen mielen suojamekanismi millä ikävä asia muunnetaankin "kinkyksi" kiihotukseksi.
Minulla on oma kokemus asiasta: vaimo petti, tuli ero, mutta jälkeenpäin kiihotuin fantasioille missä jaamme vaimoa vieraille jos oltaisiin vielä yhdessä.
M
Ihmisillä sattuu olemaan kaikenlaisia fantasioita.
Kyllä joku mielisairas varmasti tekee juuri noin. Aika epäjohdonmukaistahan tuo toki on.
Jonkinlainen traumareaktio. Viittaa kyllä siihen, että mustasukkaisuutesi on vakavaa ja varmaankin elämää häiritsevää sorttia. Yritä löytää jotain helpotusta siihen.
Voiko olla masokismia? Nauttii asioista josta kärsii.
Fantasia on fantasiaa eikä tarkoita että oikeassa elämässä haluaisi sitä. On minullakin fantasia tulla otetuksi väkisin useamman ruman vanhan miehen toimesta, mutta en sitä oikeasti koskaan haluaisi tehdä.
Ihmisillä on fantasioita, joiden ei kuitenkaan haluaisi toteutuvan. Toisaalta psyykkeessä on myös ristiriitaisuuksia ja ristivetoa eli halutaa sekä sitä ja tätä yhtä aikaa, mikä ei ole mahdollista. Lisäksi asiatkin voi tuntua samaan aikaan hyvin monelta, esim. vuoristoradassa pelottavaa, jännää, kivaa ja hauskaa yhtä aikaa.
Naisystävä on juuri tuollainen, sillä on fantasioita siitä miten olisin toisen naisen kanssa, ja on ollut todella täpinöissä kun olen joskus leikkimielellä pussaillut tai hiplaillut jonkun muun kanssa ilman mitään tarkoitusta tai kiinnostusta sen enempään.
Valitettavasti ilmeisesti noi fantasiat sitten puskee läpi muutenkin ja ehkä sen vuoksi sitten tulee hirmuisia mustasukkaisuuspuuskia siitä jos olen vaikka istunut jonkun hänen mielestään tosi hemaisevan naisen vieressä.
Nyt mä näkisin tän asian niin, että tyttö on uhri eikä mikään vastuullinen aikuinen.
On outoa.