Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaana rock/hevifestareille?

Vierailija
18.04.2025 |

Nuorempana kävin useamapana vuotena noilla festareilla ja mahtavaa oli. Tuolloin vain esiintyjät oli moni tunnettuja ja oli ihan isojakin nimiä esiintymässä. Nykyään kun katsoo esiintyjälistaa niin kaukana on ajat jolloin esiintyjänä oli mm. Deep Purple tai Iron Maiden... Tämän vuoden esiintyjistä tiedän kolme enkä niitäkään kovin hyvin. Toki Hevisaurus voisi olla kova sana. :D

En varmaan olisi edes vanhin tuolla vaan konkareita on varmasti paikalla. Mietin vain sitä, että jaksanko nukkua kolmea yötä autossa, käydä kylmässä suihkussa tai järvessä ja olo on nuhjuinen. Toki tuolla on aina ollut oma tunnelmansa ja parhaimmat bileet on leiripaikalla. Onneksi on minipillerit käytössä niin ei tarvitse menkkoja miettiä.

Jaksaisikohan vanha lähteä tuonne... 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin mietin, että haluan kyllä jotakin autoon ikkunoita peittämään.

ap

Vierailija
2/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaan jaksais enää. m39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi jos on ihminen joka haluaa melua, rätinää, levottomia ihmisiä humalassa ja "musiikkia". Paholaisen aivopesuääniaallot. Festari häiritsee ulkona ympäristöä, ainakin Pirkanmaalla. Jokaisella omat valinnat ja maku, elämässä. 

Vierailija
4/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä ihmeen takia autossa pitäisi nukkua..? Varaa kunnollinen majoitus niin festarit sujuu paremmin.

Vierailija
5/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä ihmeen takia autossa pitäisi nukkua..? Varaa kunnollinen majoitus niin festarit sujuu paremmin.

Ei tuolla ole mitään hotellia tms. Metsää ympärillä ja sekä järvi. Mökkejä ja omakotitaloja löytyy eikä niitä kyllä taida vuokralle saada ainakaan halvalla.

ap

Vierailija
6/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn festareilla ja hevikonserteissa edelleen. Ei minulla ole muuttunut muu kuin kroppa vanhemmaksi, musamaku on ja pysyy.

M58

Vierailija
7/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kuusikymppinen pariskunta ja käydään festareilla joka kesä. Tsemppiä, hyvin se sujuu!

Vierailija
8/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock ja heavy ON yli nelikymppisten musiikkia. Nuoret kuuntelevat räppiä. 

Vierailija
9/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkushortsit jalkaan ja kaljatuoppi kouraan, gimmat kattoo pitkään taatusti.

t. Petteri O

Vierailija
10/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa matkailuauto tai paku jossa voi nukkua takana.

Vierailija
11/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ole mitään hotellia tms. Metsää ympärillä ja sekä järvi. Mökkejä ja omakotitaloja löytyy eikä niitä kyllä taida vuokralle saada ainakaan halvalla.

ap

Kait siellä jossain panemaan pääsee?

Vierailija
12/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rock ja heavy ON yli nelikymppisten musiikkia. Nuoret kuuntelevat räppiä. 

No ei todellakaan kaikki nuoret kuuntele räppiä. Tuolla festareilla on myös nuorta porukkaa.

ap

Vierailija
13/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa nuo Purplen jms alkuperäiskokoonpanot olevan jo niin vanhoja, ettei enää jaksa. Onko ne samalla nimellä jatkavat sitten enää näkemisen arvoisiakaan? Maidenit on vähän nuorempia. Toisaalta myös esim Priest alkaa olla Halfordin osalta aika lopun aikoja ainakin, miltä ukko vaikuttaa ja näyttää lavalla.

Vierailija
14/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hotelleista ole kuullut..?

Vierailija
15/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkushortsit jalkaan ja kaljatuoppi kouraan, gimmat kattoo pitkään taatusti.

t. Petteri O

Mitä ihmettä sä trolli oikein selität? Mä olen nainen joten miksi hel vetissä haluaisin naisten katsovan mua pitkään. Ole nyt oikeasti hiljaa ääliö.

ap

Vierailija
16/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et hotelleista ole kuullut..?

Haista pee. Totta kai olen kuullut hotelleista, mutta taitaa lähin hotelli festaripaikalta olla 25km päässä. Ei kaikki festarit ole keskellä kaupunkia tms.

ap

Vierailija
17/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kuusikymppinen pariskunta ja käydään festareilla joka kesä. Tsemppiä, hyvin se sujuu!

Sama täällä, rock n' is king

Vierailija
18/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa matkailuauto tai paku jossa voi nukkua takana.

No en todellakaan vuokraa kun mulla on kerran oma auto. 

ap

Vierailija
19/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kait siellä jossain panemaan pääsee?

Se ei ole kiinni iästä eikä musasta vaan tyypistä.

Vierailija
20/101 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika naurettavalta että joku keski-ikäinen menisi johonkin festareille. Ne on niitä nuorison juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän