Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaana rock/hevifestareille?

Vierailija
18.04.2025 |

Nuorempana kävin useamapana vuotena noilla festareilla ja mahtavaa oli. Tuolloin vain esiintyjät oli moni tunnettuja ja oli ihan isojakin nimiä esiintymässä. Nykyään kun katsoo esiintyjälistaa niin kaukana on ajat jolloin esiintyjänä oli mm. Deep Purple tai Iron Maiden... Tämän vuoden esiintyjistä tiedän kolme enkä niitäkään kovin hyvin. Toki Hevisaurus voisi olla kova sana. :D

En varmaan olisi edes vanhin tuolla vaan konkareita on varmasti paikalla. Mietin vain sitä, että jaksanko nukkua kolmea yötä autossa, käydä kylmässä suihkussa tai järvessä ja olo on nuhjuinen. Toki tuolla on aina ollut oma tunnelmansa ja parhaimmat bileet on leiripaikalla. Onneksi on minipillerit käytössä niin ei tarvitse menkkoja miettiä.

Jaksaisikohan vanha lähteä tuonne... 

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne maidenit ja purple oli kova sana ala-asteikäisenä, mutta en todellakaan halua viiskymppisenä sellaista enää kuulla saatikka viettää aikaani melussa ja tungoksessa ölisevien ihmisjoukkojen puristuksessa. Äärettömän epämiellyttävä ajatus itse asiassa. Jo onhan keski-ikäinen henkilö jo aika groteski näky jotain hevibändiä fanittamassa - jotka voisivat iältään olla hänen vanhempiaan...

Todellakin, eikö ihminen voi kasvaa ja kehittyä ja elää ikävuosiensa mukaisesti? Kyllä vanhempana pitäisi jo ymmärtää paremmin ja myös musiikkimaun pitäisi olla kehittynyt lapsuusvuosista.

Missä iässä yhtäkkiä pitää alkaa tykkäämään iskelmästä kuten boomerit? Tulevaisuuden vanhukset tulee kuuntelemaan oman aikansa lempimusiikkia, maku tuskin radikaalisti muuttuu enää vanhana.

Mä olen 45v ja mä olen lapsesta asti kuunnellut myös iskelmää. En ymmärrä mitä ikä siihen vaikuttaa mitä kuuntelee. Mä kuuntelen musiikkia laidasta, mutta räp tms. ei ole kyllä mun makuun yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme