Yli 40-vuotiaana rock/hevifestareille?
Nuorempana kävin useamapana vuotena noilla festareilla ja mahtavaa oli. Tuolloin vain esiintyjät oli moni tunnettuja ja oli ihan isojakin nimiä esiintymässä. Nykyään kun katsoo esiintyjälistaa niin kaukana on ajat jolloin esiintyjänä oli mm. Deep Purple tai Iron Maiden... Tämän vuoden esiintyjistä tiedän kolme enkä niitäkään kovin hyvin. Toki Hevisaurus voisi olla kova sana. :D
En varmaan olisi edes vanhin tuolla vaan konkareita on varmasti paikalla. Mietin vain sitä, että jaksanko nukkua kolmea yötä autossa, käydä kylmässä suihkussa tai järvessä ja olo on nuhjuinen. Toki tuolla on aina ollut oma tunnelmansa ja parhaimmat bileet on leiripaikalla. Onneksi on minipillerit käytössä niin ei tarvitse menkkoja miettiä.
Jaksaisikohan vanha lähteä tuonne...
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä, ap, oikein haluat? Vastaat kaikille festarikokemuksen parannusehdotuksia antaneille tosi tympeästi. Jos arveluttaa metsän keskellä rymyäminen etkä halua miettiä parempaa majoitusta, älä sitten mene. Raskaamman musan festareita on ihan kaupungeissakin.
Voi vee suoraan sanottuna. Niin miten mä majoitun paremmin kun lähin hotelli on pitkän matkan päässä??? Ei ole pointti mennä mihin tahansa festareille vaan pointti on mennä juuri tuonne mihin on menossa tuttua porukkaa.
ap
No kannattaisiko nämä asiat sitten sanoa jo aloituksessa? Enkä edelleenkään ymmärrä, miksi olet noin aggressiivinen. Tai että mitä haluat tältä keskustelulta. Mistä ne muut voisimme tietää, pärjäätkö nuhjuisen olosi kanssa ja autossasi yöpyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä, ap, oikein haluat? Vastaat kaikille festarikokemuksen parannusehdotuksia antaneille tosi tympeästi. Jos arveluttaa metsän keskellä rymyäminen etkä halua miettiä parempaa majoitusta, älä sitten mene. Raskaamman musan festareita on ihan kaupungeissakin.
Voi vee suoraan sanottuna. Niin miten mä majoitun paremmin kun lähin hotelli on pitkän matkan päässä??? Ei ole pointti mennä mihin tahansa festareille vaan pointti on mennä juuri tuonne mihin on menossa tuttua porukkaa.
ap
Ahaa, stoori kehittyy kommentti kommentilta. Nyt siellä onkin tuttuja. Onko sun tutut nuoria, vai miksi he jaksavat festareita, mutta sinä et?
Eikä 25 km kilometriä ole pitkä matka.
Ihan itse kuvittelit, että mulla ei olisi siellä ketään tuttuja. Enhän mä aloituksessa kertonut yksin siellä olevani. 25km on ihan tarpeeksi pitkä matka kun festaripaikka keskellä metsää ja jollakin sieltä pitää poiskin yöllä päästä. Taksi on kallis eikä niitä noin vain saa.
ap
Älä mene. Ne "tuttusi" eivät halua moista änkyrää pilaamaan festarifiilistä.
No älä mene. Vastauksistasi päätellen sinulle ei mikään kelpaa ja kavereillasikin on varmasti kivempaa, kun et ole mukana valittamassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään änkyrä vaan mua vi tuttaa sun kaltaiset tyhmät ihmiset. Aina pitäisi elää teidän äm mien mieliksi muuten olet vääränlainen ihminen. Pitäkää tunkkinne saa tanan paskakasat.
ap
Voisin lähteä, mutta alkoholijuomia en enää nuorisofestareilla joisi enkä tupakkaa polttaisi.
Posereita ei metallifestareilla kovin hyvällä katella. Bändejä pitää tietää ja musiikkia omistaa fyysisenä.
Menet sinne sinä päivänä, kun Hevisaurus esiintyy. Se on kuitenkin joskus iltapäivällä tai alkuillasta, niin ehdit hyvin ajaa kotiin. Asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään änkyrä vaan mua vi tuttaa sun kaltaiset tyhmät ihmiset. Aina pitäisi elää teidän äm mien mieliksi muuten olet vääränlainen ihminen. Pitäkää tunkkinne saa tanan paskakasat.
ap
:D
Sehän sitten eskaloitui. Mahdollisille tuleville festarikavereille paljon tsemppiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Posereita ei metallifestareilla kovin hyvällä katella. Bändejä pitää tietää ja musiikkia omistaa fyysisenä.
Älä jauha sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ollutkaan yhtään änkyrä vastaus tämä vaan sellaisen rennon ja mukavan ihmisen kirjoittama selvästi. 🤣
Parempi vaan että kaltaisesi poserit pysyvät kaukana metallifestareista. Et selvästikään osaa käyttäytyä ja silloin et kuulu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan että kaltaisesi poserit pysyvät kaukana metallifestareista. Et selvästikään osaa käyttäytyä ja silloin et kuulu sinne.
Mikä on poseri? Ärsyttävää tämä nykyaika kun käytetään tuollaisia sanoja joista moni ei tiedä eikä sitten avata niitä. Miksi voi vain kirjoittaa suomea?
Kommentit tähän asti luettuani päättelen, ettei kannata, on kaikin puolin liian vaikeaa.
Kyseessä ilmeisesti Nummirock. Jos et osaa piirtää kaikkien esiintyvien bändien logoja ulkoa, ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ilmeisesti Nummirock. Jos et osaa piirtää kaikkien esiintyvien bändien logoja ulkoa, ei kannata mennä.
Tuskin osaa suurin osa siitä festariporukasta piirtää niitä logoja.
T:Itsekin Nummirockissa monta kertaa ollut
Ne kolme tuntemaasi bändiä, joita et niitäkään tunne kovin hyvin, ovat ilmeisesti se Hevisaurus ja ne kaksi muuta varmaan Mokoma ja Turmion kätilöt. Jos et saa loppujen esiintyjien logoista edes selvää, niin ei kannata mennä.
Joka vuosi Ilosaarelle, eikä siihen ilovaariin. 60+
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika naurettavalta että joku keski-ikäinen menisi johonkin festareille. Ne on niitä nuorison juttuja.
Nuorisollako on rahaa maksaa kalliita festarilippuja? Jos puhutaan vaikka hevifestareista, Tuskan 1 päivän lippu on 149€ ja 3 päivän lippu on 239€.
Kun minä kävin viimeksi Tuskassa nuorena, 2 päivän lippu oli 45€. Siihen oli varaa nuorellakin. Pääseeköhän enää missään festareille alle 100 eurolla...
Vali vali,
Menet sinne yhdeksi päiväksi tapaamaan niitä tuttujasi. Asia ratkaistu.