Yli 40-vuotiaana rock/hevifestareille?
Nuorempana kävin useamapana vuotena noilla festareilla ja mahtavaa oli. Tuolloin vain esiintyjät oli moni tunnettuja ja oli ihan isojakin nimiä esiintymässä. Nykyään kun katsoo esiintyjälistaa niin kaukana on ajat jolloin esiintyjänä oli mm. Deep Purple tai Iron Maiden... Tämän vuoden esiintyjistä tiedän kolme enkä niitäkään kovin hyvin. Toki Hevisaurus voisi olla kova sana. :D
En varmaan olisi edes vanhin tuolla vaan konkareita on varmasti paikalla. Mietin vain sitä, että jaksanko nukkua kolmea yötä autossa, käydä kylmässä suihkussa tai järvessä ja olo on nuhjuinen. Toki tuolla on aina ollut oma tunnelmansa ja parhaimmat bileet on leiripaikalla. Onneksi on minipillerit käytössä niin ei tarvitse menkkoja miettiä.
Jaksaisikohan vanha lähteä tuonne...
Kommentit (101)
Olet liian aggressiivinen hevifestareille. Kokeile tangomarkkinoita sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan että kaltaisesi poserit pysyvät kaukana metallifestareista. Et selvästikään osaa käyttäytyä ja silloin et kuulu sinne.
Mikä on poseri? Ärsyttävää tämä nykyaika kun käytetään tuollaisia sanoja joista moni ei tiedä eikä sitten avata niitä. Miksi voi vain kirjoittaa suomea?
On niin vaikeaa muotoilla ajatuksiaan suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika naurettavalta että joku keski-ikäinen menisi johonkin festareille. Ne on niitä nuorison juttuja.
Nuorisollako on rahaa maksaa kalliita festarilippuja? Jos puhutaan vaikka hevifestareista, Tuskan 1 päivän lippu on 149€ ja 3 päivän lippu on 239€.
Kun minä kävin viimeksi Tuskassa nuorena, 2 päivän lippu oli 45€. Siihen oli varaa nuorellakin. Pääseeköhän enää missään festareille alle 100 eurolla...
Milloinkas tämä sinun edellisin käyntisi siellä oli? Rahan arvo muuttuu ajan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan että kaltaisesi poserit pysyvät kaukana metallifestareista. Et selvästikään osaa käyttäytyä ja silloin et kuulu sinne.
Mikä on poseri? Ärsyttävää tämä nykyaika kun käytetään tuollaisia sanoja joista moni ei tiedä eikä sitten avata niitä. Miksi voi vain kirjoittaa suomea?
Alapeukuttaa kyllä osataan mun kommenttia, mutta ei osata vastata kysymykseen, että mikä on poseri. Kertoo kaiken oleellisen tuollaisen sanan käyttäjästä enkä anna mitään painoarvoa tuollaiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ne kolme tuntemaasi bändiä, joita et niitäkään tunne kovin hyvin, ovat ilmeisesti se Hevisaurus ja ne kaksi muuta varmaan Mokoma ja Turmion kätilöt. Jos et saa loppujen esiintyjien logoista edes selvää, niin ei kannata mennä.
Jotenkin huvittavaa, että sontabändit yrittää esittää hienoa sillä, että logo on silkkaa suttua.
Minä kyllä jaksan hyvin vaikka mitä. Just oltiin eilen bailaamassa 4h tanssittiin ihan täysillä. Rappia, discoa, teknoa...
N57
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä jaksan hyvin vaikka mitä. Just oltiin eilen bailaamassa 4h tanssittiin ihan täysillä. Rappia, discoa, teknoa...
N57
Vau. Ihan oikein neljä tuntia. Pikkuisen eri asia kuin rymytä kolme päivää festareilla ja nukkua autossa kuten ap suunnitteli.
Ei kannata. Olen itse ihan tympiintynyt keikoilla väistelemään näitä keski-ikäisiä naisia, jotka tulevat hevifestareille tapaamaan tuttuja ja tanssahtelemaan ja horjahtelemaan viinilasi toisessa kädessä ja palava rööki toisessa. Siinä sitten vaihdetaan kuulumisia samalla, kun bändi soittaa, koska musa ei oikeasti kiinnosta. Jääkää kotiin. Ja olen itse keski-ikäinen nainen, mutta menen sinne katsomaan bändejä enkä halua, että läikytätte mun päälle viiniä tai tökkätte sillä röökillänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Olen itse ihan tympiintynyt keikoilla väistelemään näitä keski-ikäisiä naisia, jotka tulevat hevifestareille tapaamaan tuttuja ja tanssahtelemaan ja horjahtelemaan viinilasi toisessa kädessä ja palava rööki toisessa. Siinä sitten vaihdetaan kuulumisia samalla, kun bändi soittaa, koska musa ei oikeasti kiinnosta. Jääkää kotiin. Ja olen itse keski-ikäinen nainen, mutta menen sinne katsomaan bändejä enkä halua, että läikytätte mun päälle viiniä tai tökkätte sillä röökillänne.
Oletpa tympeä. Mä olen keski-ikäinen nainen enkä kyllä mene festareille juomaan mitään viiniä. En myöskään polta tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tympeä. Mä olen keski-ikäinen nainen enkä kyllä mene festareille juomaan mitään viiniä. En myöskään polta tupakkaa.
Voin kertoa, että jotkut todellakin menee.
Toivottavasti et jaksa. t. ns. kaverisi
No älä mene festareille keskelle ei-mitään.
Helppo arvata mikä festari kyseessä + AP:n kommentit paljastavat kuka on kirjoitusten takana.
Jos oot siellä viimeksi ollut silloin 1996, niin nämä tämänvuotiset bändit saattaa vähän yllättää. Ei ole Yötä eikä Suurlähettiläitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Helppo arvata mikä festari kyseessä + AP:n kommentit paljastavat kuka on kirjoitusten takana.
No kuka ap sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Jos oot siellä viimeksi ollut silloin 1996, niin nämä tämänvuotiset bändit saattaa vähän yllättää. Ei ole Yötä eikä Suurlähettiläitä ei.
Ei ollut noita myöskään vuonna 1996.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut noita myöskään vuonna 1996.
Nummirock esiintyjät1996
Deep Purple, Iron Maiden, Sepultura, Helloween, No Fun At All, Michael Monroe, Skin, 4 R, Yö, Suurlähettiläät, Amorphis, Luunelonen, Tarot, Sig, Lemonator, Pelle & Rockers, Popeda, Zero Nine, Sub-Urban Tribe, Klamydia, Apulanta, Rehupiikles, Super Trouper, Shocking Triplets, Hostile, Private Line, Time Flies, Afterworld, Agnus Dei, Ripnrape, Steeltown, Godsey, Incomplete, Too Sophisticated, Kill Me Gently
Hyvä musiikki kiinnostaa itseäni luultavasti myös tulevaisuudessa (miksi asia muuttuisi iän myötä), joten varmasti lähden keikoille ja festareillekin, jos hyvä bändi sattuu kohdalle. Ikää nyt tosin vasta 32. Mutta itseäni ei ole koskaan kiinnostanut se telttameininki vaan nuorempanakin menin katsomaan bändejä ja illalla hotelliin nukkumaan. Joskus 17-18-vuotiaana oli teltassa, mutta niihin vuosiin se jäi.
Testaa erotatko Nummirockin bändien logot Rochfordin musteläiskätestin kuviotauluista. Jos vastaus on kyllä, voit harkita menemistä.