Paljonko teillä on matkaa ihannepainoon?
Oma ihannepaino on noin 10 kiloa nykyistä painoa pienempi.
Kommentit (38)
30 kg, en ikinä usko pääseväni ihannepainoon
Vierailija kirjoitti:
2 kg. Pääsiäisen jälkeen voi olla 3 kg.
Mutta kriittisempää varmaan missä ne on. Mulla valitettavasti vyötärön ympärillä jokaikinen gramma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kriittisempää varmaan missä ne on. Mulla valitettavasti vyötärön ympärillä jokaikinen gramma.
On niitä pahempiakin paikkoja, ainakin ulkonäöllisesti. Naama ja kaula ovat aika ikäviä paikkoja kerätä kiloja.
Tietysti sisäelimet ovat se huonoin paikka terveydellisesti.
Kaverit joilla oli laihuus/syömishäiriöitä nuorempana, kulkee nyt rollaattorin kanssa ikäisekseen huonokuntoisina. Mielummin sittenkin olen terveen pyöreä 70kg ja reippaasti viipotan vaikka räntäsateessa. Ei vaivaa keripukki eikä muut puutostilat.
Kymmenen-viisitoista vuotta ajassa taaksepäin :)
Mun tavoitepainoon 85 kg vielä 30 kg. Normaalipaino olisi vielä 20 kg alempi, mutta sitä en edes tavoittele. Lähtöpaino josta lähdin laihduttamaan oli 135 kg eli 20 kiloa jo laihdutettukin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä pahempiakin paikkoja, ainakin ulkonäöllisesti. Naama ja kaula ovat aika ikäviä paikkoja kerätä kiloja.
Maan vetovoima vaikuttaa tässäkin. Ensin laihtuu naama, ylhäältä, vaikka alavatsa tai jalat, jalkojen alaosat voi vielä olla lihavat.
Nyk. 168cm 68kg. Vähintään 10kg pitäisi saada pois, mutta mieluiten 12-14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan vetovoima vaikuttaa tässäkin. Ensin laihtuu naama, ylhäältä, vaikka alavatsa tai jalat, jalkojen alaosat voi vielä olla lihavat.
Multa on lähtenyt aina ekana mahasta ja vyötäröltä ja tisseistä. Sitten viimeksi vasta naama ja kaulan alue, mun täytyy olla tosi hoikka että ei ole kaksoisleukoja ja pulloposkia.
Uinnilla ja vatsatanssilla saan kaikki itselleni kuntoon. En osaa sanoa kiloista.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit joilla oli laihuus/syömishäiriöitä nuorempana, kulkee nyt rollaattorin kanssa ikäisekseen huonokuntoisina. Mielummin sittenkin olen terveen pyöreä 70kg ja reippaasti viipotan vaikka räntäsateessa. Ei vaivaa keripukki eikä muut puutostilat.
Sehän on täysin päinvastoin, että nuoruusiän laihuus on pitkän iän yksi osatekijä. Liekö tutkittu syömihäiriöiden merkitystä, mutta koska osa kuolee siihen itse prosessiin eikä osa parane ollenkaan, että se näkynee loppupeleissä.