Voi luoja, miten voikaan pieni asia v*tuttaa! ov
Meillä on postiluukun yläpuolella kyltti " ei mainoksia" . Ollaan herätty tänä aamuna 5.15, lapset 2v ja 10kk. Sain just isomman nukahtamaan, pikkuinen oli kainalossa sängyssä nukahtamassa ja olin itsekkin juuri vaipumassa syvään uneen kun koira alkoi haukkua. Ajattelin että tulipas posti aikaisin, mutta kun rapina jatkui, jatkui ja jatkui ja koiran haukunta vaan yltyi niin lähdin karsomaan mitä postilaatikolla tapahtuu... No, lapset tietty heräsi. ;(
Mitä ihmettä! Eräs mainitsematon puolue oli tunkenut oven välillisen vaalimainoksia! No, nyt kun lapsetkin heräsi enkä saa itse tälle päivälle enää lepohetkeä, ratkesi ainakin se asia mitä puoluetta EN TODELLAKAAN äänestä sunnuntaina.
Täytyyhän kansanedustajien osata edes lukea ja ymmärtää lukemansa.
Kommentit (4)
Vierailija:
Täytyyhän kansanedustajien osata edes lukea ja ymmärtää lukemansa.
" Ja sinä tosiaan luulet, että kansanedustajaehdokas itse jakaa niitä mainoksia?"
satun olemaan entisen kansanedustajan tytär!
Ja vaikka ei jakaisikaan niin kyllä pitää jakajalle infota ettei mainoksia anneta sellaiselle joka niitä ei halua!
t: ap, joka on aikoinaan itsekin jakanut ko. mainoksia.
luukusta sisään vaikka ovessa lukee aika isollakin että ei mainoksia. Kyllä minäkin tiedän ketä ja mitä puoluette en piruuttanikaan äänestä!