Unelmoin Hollywood-tyylisestä kuntoutuksesta / hoitojaksosta jossain laitoksessa
Tiedättekö kun leffatähdet lähtevät katkolle tai muuten vaan tarvitsevat breikkiä, he menevät johonkin mystiseen hoitolaitokseen kuukaudeksi tai pariksi ja palaavat elämänsä kunnossa?
Olisipa ihana, kun voisi itse mennä johonkin vastaavaan paikkaan, ja siellä eri asiantuntijat laittaisivat kaikki elämän osa-alueet kuntoon. Olisi lääkärit, personal trainerit, ravitsemusgurut, hierojat, kampaajat, terapeutit, kaikki. Saisi levätä ensin ja sitten toimia räätälöidyn päiväohjelman mukaan.
Olenko vain yliväsynyt vai unelmoiko muutkin vastaavasta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut päihdekuntoutuksessa. Kuukausia luonnonhelmassa ilman älylaitteita, päivittäistä terapiointia, itsetutkiskelua, arkihommia, liikuntaa, hiljentymistä. Ei se mitään lomaa ollut, koska täytyi opetella muuttamaan täysin omat toiminta- ja ajatusmallit ja käsitellä rankkoja asioita, mutta kyllä sieltä lopulta tuli ihan eri ihmisenä takaisin.
Oikeasti? Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Mikä paikka ja miten sinne pääsee?
Jäi nyt vähän epäselväksi onko aloittajalla päihdeongelma?
siis aloittaja varmaan puhuu esim.englannin perinteestä ,jossa aateliset matkustaa esim.bath (tunnettu kylpyläkaupunki) ja sit rentoutuu ja tervehtyy,samoin hollywoodis on kauneus ja terveys lepopaikkoja.
kommentti hoitolastaa jossa alkoholi kuntoutus on eri(toisaalta kuulosti hyvältä? mut en juo alkoholia,haluaisin kuitenkin luonnonkauniiseen hoitolaan....teeskentelemällä pääsis?)
Vierailija kirjoitti:
siis olen ollut töissä kelan kuntoutus tyyppisis paikos,se on kasvisruokaa ja jumppaa.ei kauneushoitola meininiä mitä esim.saattaa maailmal olla.
kela ei helposti päästä,moni saa hakemuksen hylkynä takaisin.jotkut varakkaat työnantajat makso viikon kuntokurssin työntekijöille mut nykyään ei.
tämä vois olla liikeidea suomes esim. jonkun merenranta mökillä.ruoka ja majapaikka. kosmetologi, hierontaa, jalkahoitoa jne. vaikka 2 päivää ja pelkkää lepoa ja auringon ottoa. maksu jos olis joku 300 e niin voisin harkita.englannis on näitä luksuskylpylöitä ja siellä kauneushoitoja, maksoi aika paljon.siis varmasti useita tuhansia.lottovoittoa odotellessa.
Olen ollut Kelan kurssilla muutama vuosi sitten. Siellä oli myös ravitsemusterapiaa ja psykologiaa. Omalla rahalla sai varata hierontaa ja muita palveluita. Ei toki kauneushoitolaksi voi sanoa.
siis olen ollut töissä kelan kuntoutus tyyppisis paikos,se on kasvisruokaa ja jumppaa.ei kauneushoitola meininiä mitä esim.saattaa maailmal olla.
kela ei helposti päästä,moni saa hakemuksen hylkynä takaisin.jotkut varakkaat työnantajat makso viikon kuntokurssin työntekijöille mut nykyään ei.
tämä vois olla liikeidea suomes esim. jonkun merenranta mökillä.ruoka ja majapaikka. kosmetologi, hierontaa, jalkahoitoa jne. vaikka 2 päivää ja pelkkää lepoa ja auringon ottoa. maksu jos olis joku 300 e niin voisin harkita.englannis on näitä luksuskylpylöitä ja siellä kauneushoitoja, maksoi aika paljon.siis varmasti useita tuhansia.lottovoittoa odotellessa.