Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti, miten ehditte viestitellä Tinderissä?

Vierailija
14.09.2024 |

Tein profiilin eilen. Nyt yli 1000 tykkäystä ja niin paljon viestejä etten mitenkään ehti vastata kaikkiin, vielä vähemmän käydä keskustelua.

Miten te muut teette sen? Tuohan olisi ihan kokopäiväinen työ! Miten tuolta löytää ketään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse joku mielenkiintoinen ja keskity häneen.

Vierailija
2/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

No, onhan tuokin jonkin sortin ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä horoperse.

Vierailija
4/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. En vaan jaksa venyä kännykällä näpyttelemässä tuhannet kerrat samat jonninjoutavuudet uudelle ihmiselle. Todella tylsää puuhaa.

Vierailija
5/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne kävelee,ajaa,pyöräilee, istuu bussissa/ junassa/ratikassa kännykkä kädessä. Ehtii.

Vierailija
6/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi onkin epätoivoisille.

Vierailija
7/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan ne kävelee,ajaa,pyöräilee, istuu bussissa/ junassa/ratikassa kännykkä kädessä. Ehtii.

Mä luen uutisia ja kuuntelen äänikirjoja.

Vierailija
8/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse kaikkien tuhannen kanssa jutella * vink vink *

Vierailija
9/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta siellä on paljon lupaavia ja mielenkiintoisia eikä voi oikein tietää ennen jotakin keskustelua ja ehkä tapaamista.

Kai se sitten pitää tehdä tuosta yksi harrastus vähäksi aikaa että viestittelee ja tapaa kiinnostavia, vaikka siinä aikaa meneekin.

Vierailija
10/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta siellä on paljon lupaavia ja mielenkiintoisia eikä voi oikein tietää ennen jotakin keskustelua ja ehkä tapaamista.

Kai se sitten pitää tehdä tuosta yksi harrastus vähäksi aikaa että viestittelee ja tapaa kiinnostavia, vaikka siinä aikaa meneekin.

Jos on kevyempää tehdä sama livenä, tee ihmeessä. Valintoja!

Mulle tintsu toiminut just hyvin kunhan muistaa olla kyllin ronkeli.

Vierailija
11/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ei meinaa riittää aika/mielenkiinto siihen yhteenkään. Ei mulla varmaan mitään annettavaa parisuhteelle olisikaan, liiaksi jo sinkkuuntunut omiin asioihin mieltyväiseksi. Miten tähän joku toinen mahtuisi keskelle arkeani vaikka olisihan se kiva joskus päästä toisen kainaloon nukkumaan.

Vierailija
12/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet törröllöllä ja tissit pystyssä. Laskee päivät pitkät tykkäyksiä.

Vierailija
13/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuten suurin osa mammoista täällä.  Viestittelen klo 23 - 07 välillä kun täällä ei ole keskusteluja.

Vierailija
14/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselläänkö teiltä siellä yllättävän henkilökohtaisia? Kun on asioita joita en halua jakaa tuttujenkaan kanssa niin saati sitten tuntemattomien, itsellä esim. lapsuus, terveys tällaisia aiheita joista puhumistä välttelen kenen tahansa kanssa niin eikö sieltä usein eka kysymys ole millainen on perheesi tai onko lemmikkejä jne...

Vierailija
15/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin todella valikoiden itse. En tarvinnut tuhansia osumia, vaikka tykkäyksiä siellä tuhansia olikin.

Löysin Tinderistä rakkauden. 

Vierailija
16/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ensinnäkin tosi tarkan bion siitä mitä haen ja sit tykkäsin vaan niistä jotka oikeesti oli just mun tyyppiä. Ei ollu tarkotus haalia montaa mätsiä vaan oikeenlaisia ja näistäkin keskityin aikalailla yhteen tai kahteen kerrallaan enkä siis tykkäillyt ihmisistä lisää sillon kun keskustelin jo jonkun kanssa. Hyvin toimi näin. Oli aikaa ja energiaa ja nykyinen kumppani löytyi sitä kautta. 

Vierailija
17/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ehtinyt swaippailla itselleen niin monta osumaa vuorokaudessa että ei ehdi enää viesteihin vastata niin onhan sulla siihen aika paljon aikaa mennyt, ota se aika siitä. 

Vierailija
18/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voisi käydä minulle, tykkään niin monennäköisistä. En keksi miten pystyisin raakkaamaan he, joille ehtisin viestitellä. No, ehkä aika pian ekojen viestien jälkeen selkiytyisi, että kenestä olisi oikeasti elinikäiseksi kumppaniksi.

Onneksi oma ukko on löydetty aikaa sitten.

Vierailija
19/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma ap. Matseja tulee niin paljon, ettei kaikille ehdi mitenkään vastata. Lopetin palvelun käytön, onneksi FWB löytyi nopeasti. M45

Vierailija
20/23 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ongelma ap. Matseja tulee niin paljon, ettei kaikille ehdi mitenkään vastata. Lopetin palvelun käytön, onneksi FWB löytyi nopeasti. M45

Miten löysit?