Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä seksielämäsi on ollut parasta?

Vierailija
18.04.2025 |

Kysymys on oikeastaan kaksiosainen:

Missä iässä koet olleesi taidoiltasi ja vartaloltasi kyvykkäimmilläsi?

Missä iässä pidit ja nautit itse eniten?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65 v vuotias nainen ja noihin kysymyksiin vastaus on:NYT.En olisi nuorena uskonut, muta näin se on.Nautin kovasti ja s.on mielessä lähes koko ajan. En kainostele, tiedän mitä haluan ja minulla on nuorempia rakastajia ja vain mielikuvitus on rajana.,

Sama juttu minulla.

N66

Vierailija
42/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 60+ enemmän tyytyväinen kroppaani kuin koskaan. Himotus ja panetus oli kovin tietty alle 45 iässä.

60+ puoliso lähtenyt pitkän suhteen kuluessa mukaan pikkuhiljaa laajentamaan seksielämäämme, seksiklubeja, swingausta jne.

Nykyhetken koen kaikkein tyydyttävimmäksi ajaksi koko seksielämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 oli sellanen vaimo joka piti seksistä ja kaikki kävi. Mut alkoholi lopetti suhteen

Vierailija
44/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-19v.

Vierailija
45/58 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. On itsevarmuutta ja kroppa on parempi ku parikymppisenä. Hienot kasvaa vuosi vuodelta ja oon yhdynnästä kyllä nauttinut mut vielä Pari vuotta se oli niin että toisista nautti enemmän ja toisista vähemmän. Nyt jotenkin nauttii tosi paljon kaikista joka kerralla. Vähä liikaakin joskus ku ääntä lähtee niin että ei ikinä ennen. Ja vientiä ois vähä liikaakin, pitää valkata huolella ku ei vaan voi antaa kaikille ketkä kovin haluis. Ja ne ketkä saa haluaa aina lisää. N38

Vierailija
46/58 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä. Elämä on opettanut ja olen opiskellut paljon taitoja, kuten hierontaa, hyväilyä, sokerointia ym. Naiseni nauttii ja itse nautin kun hyväilen ja hieron hänelle orgasmin toisensa perään. On hieno huomata että toiselle tuotettu nautinto on myös oma nautinto. Tässä iässä pidän ja nautin eniten.

Vierailija
47/58 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 45-55. 

Vierailija
48/58 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli ehdottomasti n. 15-25 v. Vehkeet toimi kuin automaatti, erektiot oli timantinkovia ja pystyjä ja tyttöystävä oli yhtä kiimassa avaamassa reisiään. Yhdynnät olivat kiivastahtisia ja mielettömän kuumia ja niitä oli monta peräkkäin. Niin monta että molemmat saivat yhtä paljon orgasmeja. Enkä puhu nyt miehestä ja kyrvästä. Tuntui että koko ajan maattiin jossakin ja joko pussattiin tai pantiin. Siinä välissä kaikkea muuta ja käsi ja suuseksiä minkä ehdittiin. Ennen kuin seuraava vaihe elämässä alkoi ja stressittömämpi nuoruusaika jäi taakse.

Vierailija
49/58 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se oli ehdottomasti n. 15-25 v. Vehkeet toimi kuin automaatti, erektiot oli timantinkovia ja pystyjä ja tyttöystävä oli yhtä kiimassa avaamassa reisiään. Yhdynnät olivat kiivastahtisia ja mielettömän kuumia ja niitä oli monta peräkkäin. Niin monta että molemmat saivat yhtä paljon orgasmeja. Enkä puhu nyt miehestä ja kyrvästä. Tuntui että koko ajan maattiin jossakin ja joko pussattiin tai pantiin. Siinä välissä kaikkea muuta ja käsi ja suuseksiä minkä ehdittiin. Ennen kuin seuraava vaihe elämässä alkoi ja stressittömämpi nuoruusaika jäi taakse.

Aina sanotaan, että vanhemmiten seksi on täydellisempää, koska "siitä osaa nauttia eri tavalla" tai jotain muuta vastaavaa. Mun mielestä tässä yläpuolella kiteytyy kaikki mitä haluan sanoa. Mikään ei voita sitä tunnetta kun nuorena naisena saa nuoren miehen ihan sekaisin kiihkosta vain olemalla, suutelemalla, hiplailemalla, vihjailemalla ja viettelemällä avaten jalkoväliä. Mä tein sitäkin, että menin vaan makaamaan selin katsoen poikaa suoraan silmiin ja hetkessä sain hänet päälleni kiinni vartalooni aivan kuumana ja kovana.

Vierailija
50/58 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt melkein 46-vuotiaana saan parasta seksiä ikinä. Olen siis nainen. Erään miehen kanssa vain sovitaan niin hyvin seksuaalisesti yhteen. Harmi vain kuin meidän on mahdollista harrastaa seksiä liian harvoin. Kun saisi edes kerran viikossa.

Vierailija
51/58 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidoiltani paras olin varmaan nelikymppisenä, olin 44-vuotiaana auto-onnettomuudessa, ja en koskaan kuntoudu täysin. Kropaltani olin parhaassa tikissä noin parikymppisen tienoilla, olin entinen sm-tason voimistelija, se muovasi aikanaan kropasta aika hyvän.

Parasta seksi oli nelikymppisenä.

Vierailija
52/58 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seksielämä oli vaimoni kanssa ehdottomasti vilkkainta reilu 20 vuotta sitten oikeastaan siihen saakka, kunnes tuli lapsia. Tuolloin seksikertoja oli helposti 3-5 viikossa. Nyt kun ruuhkavuodet on ohi, niin seksi on kyllä parasta, vaikka kertoja onkin ehkä noin 1 viikossa. Nykyisin laatu korvaa määrän. Vaimo on myös samaa mieltä, että seksi on nykyisin laadukkaampaa, kuin nuorena.

M47

Vierailija
53/58 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on ollut ihan hyvässä kunnossa ja kovasti kehuttu aina. Taidot .. noh, varmaan ne on parhaimmillaan nyt, mutta uuden kumppanin kanssa opeteltava kuitenkin aina uusiksi edes jotain eikä kaikki pidä kaikesta kuitenkaan, osa taidoista ihan hyödyttömiä tavallaan. 

Pidin ja nautin eniten noin 24-vuotiaana kun oli parhaan seksisuhteeni alkuhuuma. Ja uudestaan kolmikymppisenä saman kumppanin kanssa oli kiihkeä vaihe ja tehtiin paljon omia lempijuttuja. Sittemmin en olekaan saanut hyvää seksiä kertaakaan. Eli liittynyt enemmän kumppaniin kuin omaan kehoon tai ikään. 

N34

Vierailija
54/58 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt  on elämässäni parasta seksiä, aluksi yhden yön juttuja mutta 5 v sitten natsasi, löytyi sellainen mies, jota haluan koko ajan ja hän myös minua. Olemme leikkineet roolileikkejä, kevyttä bdsm-puuhailua ja videoseksiä kun hän on ollut muualla. Molemmilla on halu miellyttää toista ja siksi himo roihuaa aina vaan. On naitu ulkona metsikössä, autossa, parvekkeella, pyykkituvassa ja tietty sisällä kaikissa huoneissa, eri huonekalujen päällä, portaissa (sisällä asunnossa) jne. Aina on tyydytetty olo jälkeenpäin, kuin leijuisi pilvissä N.60 +

Vierailija
55/58 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. Sen jälkeen on tarjonta huonontunut.

Vierailija
56/58 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 v mies. Ja NYT. Vastaus kumpaankin kysymykseen. 

Vierailija
57/58 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se on ollut kolmessa vaiheessa. Ensimäinen oli varhaisteinivaiheessa ekan tyttöystävän kanssa, toinen vaihe tuli ensimäisen avioliiton jälkeen kun aloin elää aika villiä poikamiehen elämää. Seksi erilaisten naisten kanssa oli huumaavaa. Ja kolmas parhaan seksi vaihe alkoi kymmenisen vuotta ihan aikamiehenä kun tapasin nykyisen naisystäväni. Seksin määrä on pudonnut kymmenykseen siitä mitä oli teininä, mutta intensiteetti on pysynyt samana.

Vierailija
58/58 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaksikymppisenä oli kroppa varmasti parhaimmillaan. Mutta itsevarmuus ei niinkään. Teinipanetus vielä päälle, niin huonoja pari valintoja tuli myös tehtyä.

Vaikeita hetkiä jouduin myös kokemaan(syystä jota tänne ei voi kirjoittaa, mikä on ihan typerää!). Itseni sen jälkeen uudestaan etsimään ja rakentamaan terveen seksuaalisuuden. Siitä kun selvisin, on pohja taas vahvempi! 

Taidothan paranee iän myötä. Nyt ihan viime vuosina on kyllä ollut parhaita seksikertoja ja panoja. Harmi kun tuo puolisoni halut ei vastaa kiihkoni määrään ja se himmaa jonkin verran menoa. No mut hyvää seksiä ja säännöllisesti saan, niin ei voi valittaa.

Uskon että tämä on nousu johteista, joten hyviä aikoja tulossa edessäkin päin!

N36