Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä seksielämäsi on ollut parasta?

Vierailija
18.04.2025 |

Kysymys on oikeastaan kaksiosainen:

Missä iässä koet olleesi taidoiltasi ja vartaloltasi kyvykkäimmilläsi?

Missä iässä pidit ja nautit itse eniten?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14v

Vierailija
22/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämäni oli parasta siinä 25-30 ikävuoden korvilla, koska olin vakituisessa parisuhteessa, naimisissa jopa. Siinä oppi tuntemaan toisen ja halusi toista loputtomasti.

Nykyään parikymmentä vuotta myöhemmin olen vihdoin löytänyt täydellisesti mätsäävän petikumppanin ja kokemusta on kertynyt tähän ikään mennessä niin paljon sekä huonosta, että hyvästä seksistä, että tähän haluaa jäädä, vaikka suhde itsessään ei tyydytä. Emme voi nähdä kovin usein, eikä tilanne välttämättä muutu lähivuosina. Siksi en voi sanoa tätä aikaa seksielämäni kannalta parhaaksi, vaikka seksi itsessään saattaa sitä ollakin ja siihen panostaa täysillä.

m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan tuntuu, että seksi on parasta juuri nyt. Tosin sama kumppani ollut melkein 20 v niin pettymyksiä ei ole ollut. Mitä nyt hiljaisempia jaksoja välillä vauvavuosien aikoihin. 

M39

Vierailija
24/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 ja olen vasta puolivälissä.

Vierailija
25/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Ihanaa.

N42

Vierailija
26/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain seksiä. Ei mitään niin ihmeellistä. Vain ihmisten parittelua. 

Miksi siitä tehdään vähintäänkin elämää suurempi kysymys?

Ei täältä! 👋 

Vierailija
27/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35+

-M45

Kyvyiltäsikin?

En ole huomannut mitään eroa siinä. Paitsi ettei isevarmuus on vähentänyt jännityksestä ja epävarmuudesta nuorempana johtuneita häiriöitä. Terveell nelivitosella pelaa kaikki ihan siinä missä aiemminkin.

Vierailija
28/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35+

-M45

Kyvyiltäsikin?

En ole huomannut mitään eroa siinä. Paitsi ettei isevarmuus on vähentänyt jännityksestä ja epävarmuudesta nuorempana johtuneita häiriöitä. Terveell nelivitosella pelaa kaikki ihan siinä missä aiemminkin.

Siis että itsevarmuus on vähentänyt...-M45

Vierailija
29/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen niin 35v- nyt 50+ ja nuotinto jatkuu...

Vierailija
30/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

kun en ole vielä päässyt..

edes alkuun?

en tiedä mut ehkä vielä

joskus

seppo 67v

Vierailija
31/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-60 ja olen vasta puolivälissä.

selvä

tai ehkä voisit valaista vielä niin 1/2väliä

mitä:

erektiota?

hilloviivaa?

pee-vakoa?

se on ikävää tai ehkä vaan se väliaikainen

h i d a s t e.

Vierailija
32/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt +50, ja kimpat!

Vierailija
33/58 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli yli kolmekymppisenä, kun halusimme saada lapsen, emmekä käyttäneet ehkäisyä.

Vierailija
34/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta se oli noin 25 - 35-vuotiaana. Silloin sai vielä pillua 20 - 25-vuotiailta. Nyt 45+ ikäisenä sitä on muuttunut täysin näkymättömäksi nuorten naisten silmissä.

Vierailija
35/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta se oli noin 25 - 35-vuotiaana. Silloin sai vielä pillua 20 - 25-vuotiailta. Nyt 45+ ikäisenä sitä on muuttunut täysin näkymättömäksi nuorten naisten silmissä.

Setä on hyvä ja nussii vaan ikäisiään.

Vierailija
36/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan 40 jälkeen on ollu parhaimmillaan

Vierailija
37/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ ja jatkuu...

n65v

sama täällä, ikä hieman pienempi, mutta seksi on todella hyvää kun tuntee täysin kumppanin ja luottamus molemmin puolista, vaimon kuukautisetkin jo loppuneet joten seksiä voi olla milloin ja missä vain

Vierailija
38/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartaloltani silloin joskus +/- 30 vuotiaana, kun olin fyysisesti kovassa kunnossa oleva aktiiviliikkuja. Taidoiltani taas olen joka vuosi kyvykkäämpi. Seksin oppii seksiä harrastamalla ja jokaisen kumppanin kohdalla aina uudelleen, joten tämä on elämän mittainen tutkimusmatka.

N38

Tämä on niin totta. Ehkäpä vuoden aikana oppii tuntemaan toisen läpikotaisin seksuaalisesti. Siksi yhden illan jutut ovat vain kalpea aavistus oikeasta seksistä.

Kovin moni ei tätä ymmärrä, vaan etsii sitä täydellistä seksikumppania yksi pano kerrallaan.

Toki toisille riittää keskinkertainenkin seksi, ja saavat enemmän kiksejä useista kumppaneista.

Vierailija
39/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotiaana erosin vaimostani ja seuraavan tyttöystävän kanssa naitiin paljon. Samaan aikaan ravasin vieraissa minkä ehdin. Siinä reilu kolmekymppisenä tuli naitua myös naisia joista ei oikein voi edes puhua. kavereiden eksät ja vaimot ja tuli sitä tuikattua omaa serkkuakin niin että siskoni tuli saunaan juuri kun serkku ratsasti minulla. Juotin siskon jurriin ja nussin myös häntä niin hän ei voi kertoa. 33 vuotiaan tapasin naisen joka rakastaa seksiä nussimme ekat 10 vuotta kun kanit. sitten on vähän hiipunut. Eli paras seksi ikä 27-43 vuotta.

Vierailija
40/58 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58+ kun menin Tinderiin (N63.)