Liityin YTK liiton jäseneksi. He saavat paremmat sopimukset työntekijöille kuin AY liike
Kyllästyin tähän ay liikkeen suhmurontiin. YTK.sta olen kuullut pelkkää hyvää ja odotan saavan paremat sopimukset kuin nykyiset ovat. Ei oikeasti tällä matalapalkalla elä. Otaisin toisenkin työn jos saisin, mutta töitä ei vain ole ja huudetaan, että mene töihin.
Kommentit (26)
Sano yksikin syy miksi työnantajien perustama järjestö toimisi miillåän tavalla työntekijöiden hyväksi kun se tarkoittaisi suoraan sitä että työnantajat saisi vähemmän voittoja? Varsinkin kun nykypäivänä ei millään muulla ole mitään merkitystä kun työnantajien voittojen maksimointi keinoja kaihtamatta
Joku, joka ei ymmärrä työsopimusneuvotteluista mitään, voi uskoa tämän trollin.
Eroa ytk:sta ja neuvottele itse itsellesi paremmat ehdot.
YTK on pelkkä kassa ja sellaisenaankin kaikista kallein. Itse vaihdoin Aariaan, huomattavasti halvempi ja nopeampi.
Vierailija kirjoitti:
YTK on pelkkä kassa ja sellaisenaankin kaikista kallein. Itse vaihdoin Aariaan, huomattavasti halvempi ja nopeampi.
YTK on paljon halvempi kuin yksikään liitto. Lisäksi YTK-yhdistyksestä saa 20€:n vuosimaksulla lakineuvontaa. Mitä muuten tarkoitat tuolla nopeudella?
Vierailija kirjoitti:
No siinähän odotat. YTK on pelkkä kassa eikä tasan sovi mitään sopimuksia. Trollaushan tämä toki oli.
Mepä YTK:laiset ratsastetaan toisten sopimuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin satkun verran koko vuoden maksu. Paljonko sulla tekee liittopidätykset vuositasolla?
Liiton voimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän odotat. YTK on pelkkä kassa eikä tasan sovi mitään sopimuksia. Trollaushan tämä toki oli.
ytk on kuormasta syöjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin satkun verran koko vuoden maksu. Paljonko sulla tekee liittopidätykset vuositasolla?
YTK 102e/vuosi, Aaria 78e/vuosi. Lisäksi Aarian käsittelyajat huomattavasti YTK:ta nopeammat.
Erosin myös ytk:sta ja menin töihin.
Et voi verrata alasi liiton ja Ytk:n jäsenmaksuja keskenään. Voit verrata alasi liiton työttömyyskassan ja Ytk:n jäsenmaksuja keskenään. Ytkyhdistys tarjoaa pelkän lakiavun jäsenilleen, joten sitäkään ei voi verrata alakohtaiseen liittoon. Toki lakkoherkälle liitolle, esimerkiksi AKT, Ytk on työttömyysturvaan hyvä vaihtoehto, kun et ole liiton jäsen, et ole lakkoiluun osallistumisvelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka ei ymmärrä työsopimusneuvotteluista mitään, voi uskoa tämän trollin.
Persut. Nehän on kouluttamattomia ja työttömiä. Ei ne edes tajua työyttömyyskassan ja ammattiliiton eroa.
Työnantajajärjestöt perustivst ytk:n murtamaan ammattiliitot, jotta järjestäytymisaste laskisi eikä tarvitsisi tehdä yleissitovia TES:ejä. Eli jotta voisivat SANELLA TYÖEHDOT.
Persuilla on ihmeellinen orjan mentaliteetti. Mutta se liittynee siihen, että he ovat se suurin KELAn elättämä terveiden työkykyisten sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YTK 102e/vuosi, Aaria 78e/vuosi. Lisäksi Aarian käsittelyajat huomattavasti YTK:ta nopeammat.
Mokaat Aarian asian linkkaamalla Valon sivuille - Valoa pyörittää Laki-Aki Nummelin, salaliittotieteilijä
Olet loinen, vapaamatkustaja sekä tyhmä ap. Omapa on valintasi. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin kauan kuin sopimuksia on
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä saa olla muttei idiootti.
Tyhmää on maksaa AY-pampulle tyhjästä ja siitä että AY-pamppu korottaa omaa palkkaansa 50%. Haistakoot pitkän V:n.