Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menettänyt kyvyn ihastua - miten sen saa takaisin?

Vierailija
18.04.2025 |

Haluaisin ihastua ja kiinnostua jostakusta, mutten ole pystynyt moneen vuoteen. Miten sen kyvyn saa takaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä joka vuosi tarvitsekaan ihastua. Montako vuotta edellinen ihastuksesi kesti?

Vierailija
2/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samaa kysyisin. Kenenkään kanssa ei vaan käsi osu käteen kunnolla, eikä oikein jaksa enää edes ajatella asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat jonnekin korpeen pariksi vuodeksi täysin eroon ihmisistä. Et ota mitään kommunikointilaitteita mukaan. Kun palaat ihmisten ilmoille, ihastut ihan joka ikiseen.

Vierailija
4/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko sitä?

Itse en ole koskaan ollut ihastunut. Kaksi kertaa olen ollut rakastunut ja molemmilla kerroilla se on mennyt tähän tyyliin: mielenkiintoinen tyyppi, voin pitää häneen yhteyttä ->  6-12 kk myöhemmin rakastuminen.

5/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi kyennyt? Minkä asioiden ajattelet vaikuttaneen siihen ettet enää kykene ihastumaan? Itse teen töitä särkyneen sydämen korjaamiseksi, se on oma esteeni ihastumiselle ja kiinnostumiselle. Uskon että kun kipukohtiin puuttuu ja niille antaa aikaa parantua, myös oireet helpottavat. Olen kerran tehnyt saman tempun mutta vei vuosia ennen kuin kyky palasi. Tympeää että meni uudestaan, mutta yritystä vielä ainakin kerran.

Ja tämän epäonnistuessa voin kai ryhtyä 3rd order nunnaksi tai jotain, ehkä sen kyvyn menettää jotta omistaisi elämänsä jollekin muulle kuin ihastumisille. Asiaa voi katsella hopeareunuksena. On sitä luovuttu kaikenlaisesta muustakin sellaisesta mitä haluaa tehdä mutta mikä ei välttämättä ole loppupeleissä järkevää.

Vierailija
6/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin menettänyt mutta itse asiassa en edes halua ihastua enää, sellaisesta on itselleni seurannut vain ikävyyksiä.