Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tapaan salarakkaani. Mies työreissussa, lapsi kummeilla,

Vierailija
16.03.2007 |

HÄN tulee mun luo. Ihana kutkuttava tunne vatsassani...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi nai tällä hetkellä jotain nuorta, nättiä ja mukavaa naista, rakastuu häneen ja ilmoittaa haluavansa eron koska on rakastunut toiseen. Lapset itkevät kun perhe hajoaa. Mutta eipä taida sinua hetkauttaa. Toivottavasti tämä on prova, surettaa.

Vierailija
2/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais erota niin et vois enää satuttaa miestäsi ja saisit tän salarakkaan täysin omaksesi, eikä vain salattuja panoja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro kaikki!

Vierailija
4/28 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vähän kade ku mulle ja salarakkaalleni ei ole tällaista tilannetta suotu vielä. lähellä oli kyllä mmutta metsään meni..

mutta onpahan jotain mitä odottaa tulevaisuudelta:D

joten vilpittömäösti toivotan mukavcaa iltaa:)

Vierailija
5/28 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran toimin alibina yhdelle " ystävälleni" . Hän sanoin aina, että lähtee minun kanssani johonkin reissuun ja lähtikin tämän miehen kanssa. No tottakai tämän naisen mies alkoi inhota minua, koska aina vein hänen naisensa johonkin.. No,,, eipä tiedä vielä tänäkään päivänä tämä mies, että nainen petti häntä miehen oman veljensä kanssa. Niin hyvä " ystävä" minä kuitenkin olin, että en tätä paljastanut. Tästä seurauksena siis se, että emme enää ole kavereita naisen kanssa ja hänen miehensä varmaan inhoaa minua vieläkin... Tästä noin 8 vuotta jo aikaa.

Älä siis sotke hölmöilyihisi muita ihmisiä. Keitä ja syö itse soppasi.

Ps. suosittelen eroa miehestäsi. Miksi oikeasti olet hänen kanssaan? Tuhlaat miehesi elämää.. Toivottavasti miehesikin on jo tämän huomannut ja tahollaan nauttii elämästään. =)

Vierailija
6/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yrittää soittaa. Olen tehnyt ennenkin näin ja täydestä menee! Tosin ystävättäreni mukana juonessa, on uskottavampaa. En halua paljastua missään nimessä. ap.

Vierailija
7/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...menee asiat kaksinverroin enemmän solmuun kun paljastutte! HEH!

Vierailija
8/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollut vielä lapsia. Mä autoin häntä silloin. On naimisissa vieläkin, miehensä ei epäile mitään.

Nämä on niitä arjen kultahippuja, pitää sitä kotirouvallakin jotain jännitystä elämässä olla! ap.

Vierailija
9/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ei ollut vielä lapsia. Mä autoin häntä silloin. On naimisissa vieläkin, miehensä ei epäile mitään.

Nämä on niitä arjen kultahippuja, pitää sitä kotirouvallakin jotain jännitystä elämässä olla! ap.

Arjen kultahippujako naida jonkun vieraan kanssa ja tietää ettei oma ukko ikinä sitä hyväksyisi ja koti rikkoontuisi, jos saisi tietää? Sitäkö on onni sun mielestä?

Vierailija
10/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten sinua loukkaisi jos miehesi tekisi samoin sinun selän takana. Ja jos se ei loukkaisi sinua niin kandee miettiä sitä että miksi olet miehen kanssa!!

Itse tein joskus tuon saman virheen ja voin vannoa että hyvää siitä ei seuraa.. Aina jää kiinni tai alkaa omatuntopainaa niin pahasti että jotenkin se asia tulee esiin. Ja kerta kaverisikin asiasta tietää niin aina joku puhuu jollekkin ja siitä ne juorut lähtee eteenpäin. Äläkä unohda tätä salarakastasikaan, hän on mies, HÄN VOI PUHUA!

Että näin!

Vierailija
11/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista on ns. " ystävinäkin" . Kuten kerroin ystävättärelläni sama kokemus takana.

Ei mua jaksa kiinnostaa miehen touhut, on kiltti perheenisä, tekee paljon töitä. Mun elämäni täyttää nyt lapsenhoidon lisäksi vain HÄN.

Täytyy tässä alkaa valmistautumaan iltaa varten.

Vierailija
12/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIVOTTAVASTI ap sun mies saa tietää minkälaisen naisen kanssa on naimisissa!! Ja ihan varmasti saakin jonain päivänä tietää ja se on sit sulle ihan oikein!! MITEN EES KEHTAAT??? Jos rakastaisit omaa miestäsi, et häntä voisi loukata millään lailla! Pettäminen jo kertoo tunteesi omaa miestäsi kohtaan, et häntä rakasta niinkuin pitäs.

Vierailija
13/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolkuta yhtään!?

Mun mielestä on ihan kiva lähteä tyttöjen kanssa ulos ja ehkä vähän flirttailla jonkun vieraan miehen kanssa, mutta aina se on jäänyt siihen En ikinä pystyis elämään asian kanssa, jos pettäisin.

Tietenkin jokaisen oma asia ja hauskaa iltaa vaan!

Vierailija
14/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenhan hänen kanssaan muutenkin päivät ja alkaa lapsellemme jo tehdä hyvää olla muidenkin seurassa.

Olen varmaa tosi paha ihminen ja palan helvetin tulessa mutta nautitaan nyt tästä yhdestä elämästä ap

Vierailija
15/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään asian kanssa. Sääliksi käy sun lasten isää! Toivottavasti sekin elää omaa elämäänsä täysillä

Vierailija
16/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmana provo. Kunhan haluaa tahallaan ap ärsyttää ja herättää keskustelua.

Vierailija
17/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjata omaa parisuhdetta eikä kuitenkaan rohkeutta jättää ukkoas niin minkäs mahtaa ..Säälittävää ja muista suoda sama oikeus ukolles

Vierailija
18/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait hyvät naurut, kun jotkut hikeentyy kunnolla!

19/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vaan kannusti huoraamaan.

Vierailija
20/28 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraisiin. Kummaa tasa-arvoa! Mun mieheni on elämäänsä tyytyväinen nallekarhu. Eikä hän tästä tiedä mitään eikä tulekaan tietämään. Miksi siis häntä, tietämätöntä hyväuskoista pitäsisi myös sääliä ?

Ei kaikki mene ydinperhekulissin mukaan. Tämä on yleisempää kuin luulette. Tunnen monta joilla sama tilanne emmekä " jeesustele" toisillemme kuinka pitäisi elää...