Mistä äkkiä rahaa?
Kaikki on jo myyty mitä kaapeista löytyi. Mitä muita keinoja olisi saada nopeasti 50-100 €?
Kommentit (14)
Joo-o olen kahden pienen lapsen kotiäiti että en tiiä mihin lapset menee siksi aikaa kun h-u-oraan että täytyy jättää se nyt laskuista.
Ap
Voivatko vanhempasi auttaa sinua taloudellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ota laina.
Jos luotot kunnossa.
Kultakoruja jos on, myy tai panttaa.
Vierailija kirjoitti:
Perseen myynti
Vedetään pitkää tikkua, ukko vai akka!
Vierailija kirjoitti:
Käytä naisen keinoa?
Voihan sitä miestäkin joku ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on yritys haaroissas. Ei muuta kuin päiväkahvitarjouksia esittelemään.
Niinhän on sullakin, jos on hyvä mulukku, niin mikä ettei
Vierailija kirjoitti:
Joo-o olen kahden pienen lapsen kotiäiti että en tiiä mihin lapset menee siksi aikaa kun h-u-oraan että täytyy jättää se nyt laskuista.
Ap
Mutta jos saisit lapset hoitoon, niin sitten kyllä, niinkö?
Ei mitään myytävää? Eikö oikeasti? Ylimääräistä vaatetta, itselläsi tai lapsillasi? Jotain leluja, joilla ei juuri leikitä? Harrastusvälineitä? Aurinkolaseja?
Tarjoudu pesemään jonkun tutun ikkunat parilla kympillä? Toista sama.
Vierailija kirjoitti:
Ap
50€ suikkarista, max 15 min kestää. Hyvin lapset sen aikaa pärjää
Tämä tuskin on eka kerta kun olet rahaton. Miten tilanne pääsee tähän? Teetkö jonkinlaisen ennakkobudjetin kuukaudeksi? Mitä pienemmät tulot, sitä tärkeämpää on suunnitella.
Kun nyt selviät tästä, vaikka ruoka-avun tai seurakunnan avulla, tee suunnitelma, miten vältyt jatkossa tältä. Seurakunnilla on talousneuvontaa, siis opastusta asiaan.
Vältä lainaamista, se kaatuu niskaan ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta jos saisit lapset hoitoon, niin sitten kyllä, niinkö?
Trolli, tehty vaan jotta saataisiin keskustelua. Tuppaa aloitukset olemaan vähissä.
Lainata kaverilta.