50+ hyväkuntoiset. Miten jaksat elää sen kanssa, että
ikäluokassasi moni tuntemasi on antanut kuntonsa vajota alas, eikä heistä ole samanlaista seuraa kuin ennen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaman roikkumisesta: ota itsestäsi selfie kasvojen sivulta. Kyllä vaan roikkumista havaittavissa.
Ja ketähän oikeasti kiinnostaa kuusikymppisen ihmisen naaman asento?
Häntä itseään.
Roikkumisen ehkäisy aloitetaan viimeistään 50-vuotiaana.
Jokaisella meillä omansa on. Miksi ahdistua virlä toisenkin asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustavalkoinen näkemys aloittajalla.
Tiedän kyllä, että joillakin on sairauksia, mutta monilla ne on omilla pinttyneillä elintavoilla aiheutettuja.
Ap
Miksi sinua häiritsee muiden ihmisten valinnat?
No, olen hyväkuntoinen ja on minulla tässä iässä jo ihan omatkin häikät, niin en oikein jaksa huolestua jonkun toisen painosta tai kunnosta tai lihasvoimasta.
Let's face it, jokaisella alkaa naama roikkua jossain vaiheessa, jollei sitten kuole ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että joillakin on sairauksia, mutta monilla ne on omilla pinttyneillä elintavoilla aiheutettuja.
ApJuu, mutta miksi ihmeessä se tai ne olisivat minulle ongelma tai ahdistava asia?
Yllätys voi ahdistaa. Hetki sitten oltiin molemmat koululaisia, liikunnallisia nuoria ja terveitä, mutta nyt vain toinen on terve elämänsä kunnossa, kun toinen ei hae muutosta, vaan tyytyy valittamaan, että ei jaksa. 50+ on lapsetkin isoja, joten aikaakin olisi käytettäväksi omaan itseensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJuu, mutta miksi ihmeessä se tai ne olisivat minulle ongelma tai ahdistava asia?
Yllätys voi ahdistaa. Hetki sitten oltiin molemmat koululaisia, liikunnallisia nuoria ja terveitä, mutta nyt vain toinen on terve elämänsä kunnossa, kun toinen ei hae muutosta, vaan tyytyy valittamaan, että ei jaksa. 50+ on lapsetkin isoja, joten aikaakin olisi käytettäväksi omaan itseensä.
Ap
Et voi tietää, mikä kaikki hänen voimavarojaan syö. Voi olla, ettei kyse ole vain fyysisestä jaksamisesta. Eri
Olen oppinut että jos ehdotan samanikäisille ystäville menemistä johonkin minun täytyy varmistaa että siihen ei sisälly portaita tai maastossa kävelemistä. Heidän kanssaan ei voi tehdä pitkää bussimatkaa tai lentomatkaa. Juna tai yksityisauto käy koska pääsee jaloittelemaan. En syyllistä ketään ylipainosta tai elämänvalinnoista mutta sanon vain tämän: Tehkää nuoret se unelmamatkanne nyt tai viimeistään keski-ikäisenä. Eläkeläisenä kuntonne saattaa rajoittaa liikkumistanne ja kauniista maailmastanne nauttimistanne.
N60
Juu, mutta miksi ihmeessä se tai ne olisivat minulle ongelma tai ahdistava asia?