50+ hyväkuntoiset. Miten jaksat elää sen kanssa, että
ikäluokassasi moni tuntemasi on antanut kuntonsa vajota alas, eikä heistä ole samanlaista seuraa kuin ennen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti raskasta, kun tapaat entisen luokkakaverisi, hän saapuu paikalle autolla ja ei jaksa kävellä 1 km kivaan kahvilaan, jonka tiedät. Itse nautit 10 km juoksulenkeistä. Tällaista tämä on.
Työkaveri on juuri tuollainen, alle kilometrin työmatkan menee autolla.
Itse olen ihan ok kunnossa fyysisesti ja paino ei ole noussut. Toisaalta olen harmaantunut (en värjää hiuksia) ja naama roikkuu paaaljon enemmän kuin monella ikäiselläni. Tähän ikään mennessä jokaisella oma tarinansa...N53
En vietä aikaa muiden seurassa, joten ei ole ongelma minulle.
Omassa seurassani olen aina sopivan ikäinen ja kuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan ok kunnossa fyysisesti ja paino ei ole noussut. Toisaalta olen harmaantunut (en värjää hiuksia) ja naama roikkuu paaaljon enemmän kuin monella ikäiselläni. Tähän ikään mennessä jokaisella oma tarinansa...N53
Miten naaman roikkumisen oikein näkee, ne ketkä sen huomaa??
Mustavalkoinen näkemys aloittajalla.
Miksi muiden kunto häiritsisi? Itsekseenkin voi tehdä kaikenlaista.
Vähän hämmästyin kun mentiin yhdessä kaverin kotiin käymään ja mentiin hissillä tokaan kerrokseen eli 1 kerrosväli.
Itse asun kuudennessa, enkä käytä hissiä kuin isojen kantamusten kanssa.
Ei minun ystävieni ajatuksenjuoksuun, mielupiteisiin ja seuramiehen taitoihin vaikuta heidän kuntonsa mitenkään.
Joo! Tuttua.Toisaalta kaipaan vähemmän seuraa kuin ennen. Niinpä jaksan paremmin kun harvemmin nähdään kuitenkin. Mutta välillä on vähän tylsää kun mitään ei tehdä spontaanisti. - Kiva nähdä, juodaanko skumpat!? - Oon autolla... Lenkille, uimaan jne ei nyt jaksa. Puhumattakaan että tanssimaan!
Naaman roikkumisesta: ota itsestäsi selfie kasvojen sivulta. Kyllä vaan roikkumista havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Mustavalkoinen näkemys aloittajalla.
Tiedän kyllä, että joillakin on sairauksia, mutta monilla ne on omilla pinttyneillä elintavoilla aiheutettuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naaman roikkumisesta: ota itsestäsi selfie kasvojen sivulta. Kyllä vaan roikkumista havaittavissa.
Ja ketähän oikeasti kiinnostaa kuusikymppisen ihmisen naaman asento?
Oma vikansa jos ei edes yritä pitää huolta kunnostansa. Lenkkiseuraa nuoremmista tai vanhemmista hyvä kuntoisista.
Tinderissä 95% miehistä on rapakuntoisia sohvaperunoita, sitten 5% vetää maroteja, vuorikiipeilee ja kilpapyöräilee.
Löytäispä itselle kaverin 5km metsälenkille
N55
Jaaha. Uusi palstahul lu. 50 + hul lu. Tehtaillut aloituksia tänään.
Juoksin 50 täytettyäni eka maratoonin. Eli , jos ei mitään erityistä sairautta ja estettä, me naiset olemme kyllä sitkeitä kestävyysliikkujiä iäkkäimpinäkin.
Moni himoliikkuja on tuhonnut terveytensä 50:een mennessä. Ystäväni, innokas puolimaratoonari, jonottaa keinoniveltä. Ei tosiaan mene portaita edes yhtä kerrosta.
Kulje yksin jos et saa hyväkuntoista urheilullista seuralaista.
Henkisesti raskasta, kun tapaat entisen luokkakaverisi, hän saapuu paikalle autolla ja ei jaksa kävellä 1 km kivaan kahvilaan, jonka tiedät. Itse nautit 10 km juoksulenkeistä. Tällaista tämä on.