Googletat jonkun tuttavasi nimen, etkä löydä hänestä mitään netistä
Aika harvinaista nykyään, ettei löydy mitään.
Jos nyt ajatellaan ikäryhmää 18-65v.
Oletko SINÄ tällainen henkilö, jota ei Google tunne, et ole Facebookissa, et Instassa tai missään muussakaan somessa?
Kommentit (33)
Itse en ole facebookissa enkä instassa.ei vaan kiinnosta.minulla on paljon ystäviä ja kavereita ym. tuttuja.eli ei löydy netistä mitään.
N47
Mulla on sama nimi, kun eräällä julkkiksella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveristani löytyi aikaisemmin mm. työpaikka, mutta nyt kaikki kadonnut, Fonectan tiedotkin. Miksi?
Tuli järkiinsä ja poisti tiedot.
Ehkä, mutta luultavasti vaihtoi työpaikkaa tai pahimmassa tapauksessa kuoli.
Minut löydät helposti.
t: Mikko Korhonen
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmettelen miksi jotkut haluaa olla julkkiksia.
Se että susta löytyy tietoja Googlesta ei tee sinusta julkkista
Vierailija kirjoitti:
Suurimmasta osasta minun tuttuja ei löydy mitään. Ei minustakaan.
Me viisaammat osaamme huolehtia yksityisyydestämme.
Ei minusta löydy tietoja siksi että haluaisin olla somessa, vaan siksi että olen aiemmin tehnyt koulutuksia ja muita töitä, joissa on pitänyt puhua yleisölle ja sitten joko tapahtumaa on mainostettu etukäteen tai yleisön jäsenet ovat postanneet siitä.
20v sitten löysin itseni Googlesta ensimmäiseltä sivulta, nyt ei ollut ainakaan 10 ensimmäisen sivun tuloksissa. Minulla on huono SEO, hakukoneoptimointini ei ole onnistunut.
En ole Instassa, en Facessa, en Tiktokissa, en missään.
Ei kiinnosta enkä ymmärrä miksi pitäisikään olla. Ikäni alkaa 4:lla.
Olen facessa ja instassa, mutta en omalla nimellä. Niissä ei ole mitään mobiilivarmennepakkoja. Tosin en päivitä oikeastaan mitään, mutta seuraan muutaman tutun matkakuvia jne. Joku Ville Nieminen on niin yleinen nimi, että meitä lienee monia muitakin samalla taustalla.
Mulla on sen verran harvinainen nimi, että pamahtaa kaikki tiedot juuri minusta ensimmäisenä listaan! Ehkä ekat 5 sivua vähintään liittyy juuri minuun, siitä eteenpäin ei onneksi enää..
Ei löydy mitään. Nimeni on ainoa laatuaan Suomessa joten olen aika ylpeä tästä saavutuksesta!