Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin vihervasemmiston valtuustoryhmissä miehiä on 5/31.

Vierailija
18.04.2025 |

Helsingin Vihreiden uudessa valtuustoryhmässä miehiä on 3/16. Vasemmiston uudessa valtuustoryhmässä miehiä on 2/15.

Naiset toteuttaa identiteettipolitiikkaa ja äänestää naisia jolloin juuri siellä miehiä syrjitään.

Tolkun ihmiset eli miehet ei niitä äänestäkään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että vihreä liike oli alussa hyvin miesenemmistöinen liike.

Naiset tulivat myöhemmin mukaan katettuun pöytään. 

Vierailija
2/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko feministit ovat nostaneet asiasta äläkän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät enemmän öyhöttää ja naiset tekevät ne työt. Miesenemmistöiset puolueet ja valtiot, joissa naisia poljetaan ovat täysin takapajuisia ja toimimattomia. 

Vierailija
4/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se pahamainen vihervassari-mies, mutta on tämä nyt huvittavaa: vihreiden ek-ryhmässä 8 vuoteen 1 hetero-mies, hänkin talousoikeistolainen, vasureilla Furkka ja Yrttis, joka periaatteessa potkittu ulos.

Rakastan toki Liitä ja Minjaa, mutta vähän monimuotoisempaa voisi olla osittain politiikka.

Vierailija
5/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Persuilla oli näissä vaaleissa 28.5 % naisehdokkaita ja 71.5 % miehiä. Onhan tästä ollut puhetta, että naisten ja miesten arvomaailmat eroavat toisistaan ja ero syvenee. Itse esim. sahaisin käteni poikki mieluummin kuin äänestäisin persuja. 

Vierailija
6/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluevaltuustoissa yli 57% naisia, vaikka suurin osa ehdokkaista miehiä.

Vierailija
7/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Persuilla oli näissä vaaleissa 28.5 % naisehdokkaita ja 71.5 % miehiä. Onhan tästä ollut puhetta, että naisten ja miesten arvomaailmat eroavat toisistaan ja ero syvenee. Itse esim. sahaisin käteni poikki mieluummin kuin äänestäisin persuja. 

Sama kommarien kohdalla täällä.

Vierailija
8/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Savossa yksi tuttu nainen äänestää tapaani vassareita ja sanoi että aikoo kyllä nimenomaan naista äänestää kun löytää puolueen listoilta oikean, itse sanoin että mitä väliä sillä sukupuolella oikeasti. Miestä äänestin mutta olen kyllä aiemmin äänestänyt myös erästä naista joka nyt istuukin eduskunnassa.

M31

Vierailija
9/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuohittuja ja siksi mukana, ei muuten.