Onko mahdollista löytää vielä 40+ ikäisenä oikeasti toimiva parisuhde?
Vai meneekö liian monimutkaiseksi. Olen nainen ja minulla kolme lasta, joista nuorin vasta eskari-ikäinen, kaksi muuta isoja koululaisia.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin, että ensimmäinen deittipalstalla järjelliseltä kuulostava mies on se oikea. Olinpa naiivi. Naurattaa näin jälkikäteen.
Mulle taas kävi niin että pistin deittipalstalle profiiin 40+ iässä, siellä mätsäsin järjellisen, samanikäisen miehen, tavattiin ja nyt ollaan oltu 10 vuotta umpirakastuneita. Kenenkään muun kanssa en vaihtanut viestiäkään ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. En mielestäni ollut naiivi, vaan näin voi ihan hyvin käydä.
Ihana tarina. Kyllä oma kokemus on myös se että moni juurikin 40-50v mies on siellä ihan tositarkoituksella.
Hehheh, teitä naisia on niin helppo manipuloida. Huvittaa katsella vierestä, miten komea akateeminen sinkkukaverini pyörittää oikeasti yli kymmentä naista! Osaa sanoa, mitä naiset haluavat kuulla. Yksikin roikkunut mukana panopatjana jo yli 2 vuotta. Välillä tulee 3 kuukauden tauko mutta kun mies sitten ottaa taas yhteyttä, on nainen ihan onnensa kukkuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin, että ensimmäinen deittipalstalla järjelliseltä kuulostava mies on se oikea. Olinpa naiivi. Naurattaa näin jälkikäteen.
Mulle taas kävi niin että pistin deittipalstalle profiiin 40+ iässä, siellä mätsäsin järjellisen, samanikäisen miehen, tavattiin ja nyt ollaan oltu 10 vuotta umpirakastuneita. Kenenkään muun kanssa en vaihtanut viestiäkään ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. En mielestäni ollut naiivi, vaan näin voi ihan hyvin käydä.
Ihana tarina. Kyllä oma kokemus on myös se että moni juurikin 40-50v mies on siellä ihan tositarkoituksella.
Hehheh, teitä naisia on niin helppo manipuloida. Huvittaa katsella vierestä, miten komea akateeminen sinkkukaverini pyörittää oikeasti yli kymmentä naista! Os
Jos naisille pelkkä pano silloin tällöin riittää, kuulostaa siltä että hakevatkin vain jotain sellaista. Eivät kaikki naiset hae jokaiselta kohtaamiselta parisuhdetta, ja jotkuthan eivät hae sellaista lainkaan vaan haluavatkin vain jotain kevyempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, teitä naisia on niin helppo manipuloida. Huvittaa katsella vierestä, miten komea akateeminen sinkkukaverini pyörittää oikeasti yli kymmentä naista! Os
No, tuollaiset naiset eivät ole sellaisia joiden perään kunnon mies on. Valitettavasti. Mutta se ei tarkoita etteikö heistä voisi tulla sellaisia. Sinä sen sijaan olet vastenmielisen oloinen etkä varmasti muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, kunhan itse voit hyvin ja nautit elämästä ja tulet toimeen omillasi. Mukava mies on vain kiva bonus, mutta et epätoivoisesti tarvitse häntä esim isähahmoksi lapsillesi tai elättämään itseäsi. Itse löysin uuden hyvän parisuhteen kahden lapsen äitinä 46-vuotiaana, joten tiedän, mistä puhun.
Minulla on juuri tämä tilanne. En ole edes etsinyt miestä. Kaverini pakotti minut tekemään deittisovellukseek profiilin ja yllättäen sieltä löytyikin tosi mukava mies joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Mietin vaan miten käytännössä, meneeköhän sitten tosiaan liian monimutkaiseksi. Ei minua haittaisi kevyempi suhdekaan aluksi jos mies on oikeasti kiva ja herrasmies, kuten tuntuu olevan. T. Ap
Kevyttä toki löytyy vaikka kenelle. Mutta kysyit toimivasta parisuhteesta ja se onkin jo toinen juttu. Luulen,
Erikoinen ennuste. Itse olen suhteessa kahden lapsen yhteishuoltajan kanssa. Omia lapsia ei ole eikä tule. Viides vuosi menossa.
Miksi joku haluaisi puolison jolla jonkun toisen lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi puolison jolla jonkun toisen lapsia?
Jos sattuu tykästymään just siihen ihmiseen.
Seksisuhteeseen ehkä jollekin sovit. Pillusi lienee suht väljä noin monen lapsen jäljiltä, joten ehkä joku paksukaluinen rekka-pena vois susta hoidon ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmasta tarkastellen. Mitähän positiivista mahtaa AP itse tuoda miehen elämään?
Synnytysten väljäyttämän alapään.
Raskausten tuoman ylipainon ja roikkuvan arpisen vatsaihon.
Tyhjiksi roikkuviksi patalapuiksi muuttuneet rinnat imetysten jälkeen.
Vähäistä kahden keskistä aikaa.
Peruuntuneet menot ja suunnitelmat, koska lapset tai heitä hoitava exä sairastui tms. tai heistä johtuvat ongelmat jotka estää.
jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmasta tarkastellen. Mitähän positiivista mahtaa AP itse tuoda miehen elämään?
Synnytysten väljäyttämän alapään.
Raskausten tuoman ylipainon ja roikkuvan arpisen vatsaihon.
Tyhjiksi roikkuviksi patalapuiksi muuttuneet rinnat imetysten jälkeen.
Vähäistä kahden keskistä aikaa.
Peruuntuneet menot ja suunnitelmat, koska lapset tai heitä hoitava exä sairastui tms. tai heistä johtuvat ongelmat jotka estää.
jne..
Siis järkyttäviä juttuja. Minulla useampi lapsi ja käyn joka toinen päivä salilla ja liikun muutenkin ja pidän huolta itsestäni. Lisäksi olen synnyttänyt sektiolla joten ei edes ole väljä. Missä kunnossa mahdat itse olla?
Näin 43v miehenä etsin pääasiallisesti 19-34v lapsetonta naista. Toisaalta voisi kyllä ihan uteliaisuudesta katsoa miten homma toimii hieman iäkkäämmän 42v+ leidin kanssa.
Toisen vuoroviikkovanhemman kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla Ap on mahdollisuus löytää rakkautta ja hyvä kumppani. Muista kuitenkin, että jos haluat parisuhteen, älä ryhdy kasuaaliin tapailusuhteeseen miehen kanssa joka ei ole tosissaan, toivoen että siitä kehkeytyy jotain vakavampaa. Ei kehkeydy, mutta mies voi pitää sinut siinä kuviossa vuosia ihan vaan seksin takia. Jos taas fwb-kuvio käy molemmille niin miksikäs ei.
Hyvä myös miettiä, mitä itse tuo suhteeseen sen lisäksi että tietää mitä haluaa toiselta. Puhutaan paljon yhteisestä arvomaailmasta ja sisäisestä kauneudesta, mutta totuus on että ulkonäkö ja seksikkyys naisessa lisää miehen halua parisuhteeseen, vaatimattoman näköinen fiksu ja tasainen tavis jää rannalle. Ikävää mutta totta.
Olen eri, mutta huomautan tähän väliin, että vaikka kuinka on ulkonäöllä merkitystä, niin silti niitä vaa
Siis mitä ihmettä.
Arvostakaa itseänne, älkääkä ottako vastaa tällaista roskaa keltään. Jos toinen rakastaa, ei hän aiheuta pahaa mieltä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Näin 43v miehenä etsin pääasiallisesti 19-34v lapsetonta naista. Toisaalta voisi kyllä ihan uteliaisuudesta katsoa miten homma toimii hieman iäkkäämmän 42v+ leidin kanssa.
Onnea etsintöihin 😂
Ap. 😅🤣😂
40+ ja kolme lasta.
Keskity lapsiisi.
Tietenkin sitten kun olet sinkku eli lapset muuttaneet omiin elämiin. Odota.
Voi se löytyä, ihan mistä vaan.
No ei.
Mitä oikein mietit.
Miten kohtelet lapsiasi?
Se aika tulee, kun lapset ovat aikuisia.
Löysin elämäni rakkauden ollessani 46-vuotias kahden teinin äiti. Lasten isäkin on hyvä mies mutta nykyinen mieheni on vaan vielä parempi. Ihan joka mittarilla. Selkeyden vuoksi ero oli ensin ja uusi suhde tuli vasta sitten.
Vain tällä palstalla eronnut äiti ei kelpaa kenellekään. Jotkut miehetkin kasvavat aikuisiksi ja perustavat parivalintansa muulle kuin naisen iälle. Omallakin miehellä oli taustalla jotain epäonnistuneita yrityksiä nuorempien naisten kanssa. Hyvä niin. Kun me tavattiin, hän osasi arvostaa minua.
Kyllä on mahdollista, minäkin löysin erittäin hyvän suhteen 41-vuotiaana kolmen pienen lapsen äitinä. Mies on erittäin hyvätuloinen, komea ja loistava isä (omilleen, sekä mun bonuslapsillensakin).
tietysti itsekin olen ns. klassisen kauneuden muottiin sopiva 167/60, hyvätuloinen ja huoliteltu nainen, joka meikkaa huolella joka päivä, käy kampaajalla, salilla ja pistoshoidoissa, jos siltä tuntuu. En vähättelisi yhtään sitä, kuinka paljon näillä asioilla on merkitystä suhteen löytymisessä.
Onko AP siis suhteessa ja miettii uutta suhdetta?