Onko mahdollista löytää vielä 40+ ikäisenä oikeasti toimiva parisuhde?
Vai meneekö liian monimutkaiseksi. Olen nainen ja minulla kolme lasta, joista nuorin vasta eskari-ikäinen, kaksi muuta isoja koululaisia.
Kommentit (136)
Miesnäkökulmasta tarkastellen. Mitähän positiivista mahtaa AP itse tuoda miehen elämään?
Mikä hitto tämä ikäisenä-jankkaus on?!? Minkä v:n takia ei voi kirjoittaa että +40-vuotiaana?!?!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisempää se on kuin nuorena. Ihmisillä on tapana kasvaa ja kypsyä iän myötä.
Niin mutta ketä on jäljellä vapaana tuossa iässä?
Miehet jotka eivät ole koskaan naista saaneet ja sille on syynsä.
Ja sitten ne ketkä on potkittu liitosta pois ihanien tapojensa johdosta.
Näistä upeista ö-luokan veijareista voi sitten alkaa sitä valintaa suorittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, anna AP aikaa ja katso, mitä kehkeytyy. Mene virran mukana avoimin mielin. Miksi pitää etukäteen päättää, mitä tästä tulee...
Juu en etukäteen voi sellaista tietää tai päättää. Kunhan mietin onko ylipäänsä sellainen mahdollista. Minulla ei tasan ole mitään paineita tästä jutusta. Jos mies toteaakin että olen liikaa lapsineen, niin sitten se on niin. Tiedän kuitenkin toisaalta että minulla voisi olla paljon annettavaa jollekin, enkä ajattele että elämä olisi ohi ollenkaan. Myös lasten jälkeen haluan vielä elää ja kokea. T. Ap
Ja onneksi elää ja kokea voi ilman miestäkin.
Tottakai. Mutta kyllä minulla on unelma vielä saada kokea rakkauttakin ihan mieheltä. Avioliittoni oli vaikea ja siksi toivoisin että saisin kokea vielä kypsän, tasa-arvoisen liiton johon molemmat tuovat jotain. Tiedän ja uskon kuitenkin että niitä hyviäkin miehiä on. Enkä todellakaan tarkoita sillä sellaisia jotka hyvätuloisia ja tosi komeita tms pinnallista. Mutta ilman muuta pärjäänhän ilmankin, olen pärjännyt tähänkin asti. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, kunhan itse voit hyvin ja nautit elämästä ja tulet toimeen omillasi. Mukava mies on vain kiva bonus, mutta et epätoivoisesti tarvitse häntä esim isähahmoksi lapsillesi tai elättämään itseäsi. Itse löysin uuden hyvän parisuhteen kahden lapsen äitinä 46-vuotiaana, joten tiedän, mistä puhun.
Minulla on juuri tämä tilanne. En ole edes etsinyt miestä. Kaverini pakotti minut tekemään deittisovellukseek profiilin ja yllättäen sieltä löytyikin tosi mukava mies joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Mietin vaan miten käytännössä, meneeköhän sitten tosiaan liian monimutkaiseksi. Ei minua haittaisi kevyempi suhdekaan aluksi jos mies on oikeasti kiva ja herrasmies, kuten tu
Kirjoitellahan voi vaikka mitä ja mielessään kuvitella. Jos mies ajattelee saavansa keski-iässä tai sen yli naissuhteen, niin mitä luulet: onko keski-ikäinen kolmen lapsen äiti se, johon pysähdytään? Deittisovellukset on täynnä taakattomampia vaihtoehtoja, jotka alkaa kiinnostaa taas viimeistään siinä vaiheessa kun mies tajuaa, että ne kolme lasta ovat äidin prioriteetti ajassa ja rakkaudessa, kuten kuuluukin olla.
Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, kunhan itse voit hyvin ja nautit elämästä ja tulet toimeen omillasi. Mukava mies on vain kiva bonus, mutta et epätoivoisesti tarvitse häntä esim isähahmoksi lapsillesi tai elättämään itseäsi. Itse löysin uuden hyvän parisuhteen kahden lapsen äitinä 46-vuotiaana, joten tiedän, mistä puhun.
Minulla on juuri tämä tilanne. En ole edes etsinyt miestä. Kaverini pakotti minut tekemään deittisovellukseek profiilin ja yllättäen sieltä löytyikin tosi mukava mies joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Mietin vaan miten käytännössä, meneeköhän sitten tosiaan liian monimutkaiseksi. Ei minua haittaisi kevyempi suhdekaan aluksi jos mies on oikeasti kiva ja herrasmies, kuten tu
No lähtökohtaisesti et voi uskoa yhtään mitään mitä sulle kerrotaan, ja toinen voi yhtäkkiä hävitä olitte sitten tapailleet viikon tai vuoden. Kuulostat naivilta jos joku vasta tavattu on mielestäsi kiva herrasmies - et voi sitä todellakaan vielä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisempää se on kuin nuorena. Ihmisillä on tapana kasvaa ja kypsyä iän myötä.
Näistä upeista ö-luokan veijareista voi sitten alkaa sitä valintaa suorittamaan!
Olet jo etukäteen päättänyt että saatavillasi olevat miehet ovat saastaa.
Tuolla projisoinnilla tuskin mikään onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tämä tilanne. En ole edes etsinyt miestä. Kaverini pakotti minut tekemään deittisovellukseek profiilin ja yllättäen sieltä löytyikin tosi mukava mies joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Mietin vaan miten käytännössä, meneeköhän sitten tosiaan liian monimutkaiseksi. Ei minua haittaisi kevyempi suhdekaan aluk
Naisena ottaisin mielummin miehen jolla lapsia kuin lapsettoman. Miksi sama ei voisi päteä myös toiseen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erota voi monesta syystä. Myös nainen voi olla se haastava. Lisäksi osa miehistä oppii vasta menetysten myötä eivätkä halua tehdä samaa virhettä enää uudestaan, joten panostavat toiseen kierrokseen eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo etukäteen päättänyt että saatavillasi olevat miehet ovat saastaa.
Tuolla projisoinnilla tuskin mikään onnistuu.
Minä deittailin eron jälkeen pari vuotta. Voi hyvänen aika millaisia miehiä on tarjolla keski-iässä. Paperilla ja kuvassa voi näyttää hyvältä, mutta todellisuus on aina toinen. Oli ihan selvää, miksi ero oli tullut, kun exä oli näyttänyt ovea.
Kaikki on mahdollista. Oma asenne vaikuttaa paljon. Jos ei usko että joku on mahdollista niin sitten se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tämä tilanne. En ole edes etsinyt miestä. Kaverini pakotti minut tekemään deittisovellukseek profiilin ja yllättäen sieltä löytyikin tosi mukava mies joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Mietin vaan miten käytännössä, meneeköhän sitten tosiaan liian monimut
Kysytkö ihan tosissasi? Antaisitko lapsesi hoitoon mieluummin tuntemattomalle miehelle vai naiselle ja miksi?
Lasten takia on vaikeampaa. On mahdollista.
"Naisena ottaisin mielummin miehen jolla lapsia kuin lapsettoman. Miksi sama ei voisi päteä myös toiseen suuntaan?"
_----------_
Ottaisitko mieluummin yhden aikuisen lapsen isän kuin kolmen pienen lapsen isän? Niinpä.
Minäkin luulin, että ensimmäinen deittipalstalla järjelliseltä kuulostava mies on se oikea. Olinpa naiivi. Naurattaa näin jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
No, anna AP aikaa ja katso, mitä kehkeytyy. Mene virran mukana avoimin mielin. Miksi pitää etukäteen päättää, mitä tästä tulee...
Noin puhuu miehet jotka haluaa pitää naisen situationshipissä ilman aikomustakaan sitoutua.
Sikäli harmi kun moni hyvä nainen menee hukkaan jos mies ei pelkää lapsia. Lapset kasvaa isoiksi ja sitten on vaan se hyvä nainen jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu miehet jotka haluaa pitää naisen situationshipissä ilman aikomustakaan sitoutua.
Onko muka niin että miehet eivät halua enää sitoutua? Vaikea uskoa etteivät haluaisi omakseen jos hyvä nainen osuu kohdalleen. Onko tämä jotenkin suomalaisten miesten ongelma enemmän? Tuntuu et ulkkarit esim eurooppalaiset ja australialaiset miehet ovat enemmän tosissaan ja ovat muutenkin maskuliinisempia.
Lapsellisen 40+ voit löytää, eri asia sitten riittääkö aikaa sinulle (tai sinulta). Muut 40+ haluavat keskittyä (jo) omiin juttuihinsa.
Häh, etsit siis miestä vaikka olet vielä lasten isän kanssa yhdessä? Tai vaihtoehtoisesti olet kokonaan hylännyt lapsesi? Vai mitä ihmettä yrität sanoa, jos et kerran ole yksin- etkä yhteishuoltaja (yh kattaa molemmat)??