Janni Hussi avoimena: - Jos ihan suoraan sanotaan, niin avioliittohan on vaan kahden ihmisen välinen taloudellinen sopimus
Mä oon ihan samanlainen koheltaja kuin aiemminkin. Vaimo-leimalla tai ilman, näillä mennään.
Siinä kaikille epäilijöille. Jannin ja Joelin avioliitto voi hyvin minkä voi kuka tahansa tarkistaa verotiedoista
Kommentit (163)
Janni on oikeassa, avioliitto on juridisesti juuri tätä. Suhteen laatuun eikä rakkauden määrään vaikuta yhtään se, onko aviossa vai ei. Monille tulee vieläkin yllätyksenä eron sattuessa, mihin ovat sitoutuneet kun ovat naimisiin menneet. Nähdään vaan ruusunpunaisten lasien läpi ne polttarit ja häähössötykset, avioehtoa ei tehdä, kun sitä pidetään epäluottamuslauseena siinä alkuhuumassa ja sitten kun hups, tuleekin ero, ollaan hoomoilasina itkemässä ja kauhistelemassa, miten se tuhlaripetturiaviomies voi saada puolet MINUN säästöistäni ja osan vielä vanhempienkin perinnöstä, kun ei nekään tajunneet testamenttia oikeassa muodossa ainoalle lapselleen tehdä. Ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista ja pitäkää puolenne, ne paperit kannattaa olla kunnossa.
Pelkkä tosiasiahan tuo on. Aviopuolisoiden välinen suhde on ihan eri asia kuin avioliitto itsessään.
Lesb