Janni Hussi avoimena: - Jos ihan suoraan sanotaan, niin avioliittohan on vaan kahden ihmisen välinen taloudellinen sopimus
Mä oon ihan samanlainen koheltaja kuin aiemminkin. Vaimo-leimalla tai ilman, näillä mennään.
Siinä kaikille epäilijöille. Jannin ja Joelin avioliitto voi hyvin minkä voi kuka tahansa tarkistaa verotiedoista
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuossa huushollissa ei ole ollut seksiä kyllä pitkään aikaan..
Ei kaikki ole seksi pakkomielteisiä. Kuinka toisten elämä voikin olla noin jumalattoman kiinnostavaa onko vai eikö ole sitä sun tätä. 😲
Eikö ole omassa elämässä ihan tarpeeksi.
Sanoo hän joka klikkasi auki ketjun jossa pohditaan jonkun toisen elämää.
Ihmetyttää toisten elämän ruodinta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerästi sanottu ja ajateltu ja vielä ääneen.
Taitaa olla tuo taloudellinen sopimus hänen puoleltaan päättymässä.
On tuo parisuhteelle kyllä omituinen olotila, että mies ei ole töissä, hänellä on elämänsisältönä purjehdusprojekti ja some. Kun oma mieheni oli työttömäni se oli aika rasittavaa aikaa. Kun oma isäni oli työttömäni mietin, miten äitini jaksoi häntä. Miehellä työttömyys on kokonaisvaltaista, totista ja stressaavaa.
Ei se työttömyys miestä stressaa jos tilillä ja arvo-osuustilillä on muutama miljoona.
Se stressi aiheutuu vain rahattomuudesta. Jos rahaa on, katoaa se tarve töillekin.
Kun miettii että n. 50 % avioliitoista päättyy eroon, niin eipä nuo muutkaan parisuhteet niin onnentäyteisiä ole. Kaikista tuntemistani lapsen vanhemmistakin varmaan yli puolet on eronneet vaikka lapset ei ole vielä edes koulussa. Se jos mikä ihmetyttää.
Tuollainen suhde, kuten Jannin ja Joelin suhde voi onnistua, koska heillä ei ole lapsia. Eihän silloin ole mitään erityistä velvoitetta olla yhdessä jatkuvasti ja jakaa arkea.
Avioliittohan on vain pelkkä juridinen sopimus. Se että kaksi ihmistä viihtyy yhdessä onkin jotain aivan muuta.
Ai jaa. Oon sitten kait vanhanaikainen kun menin naimisiin ihan vain rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Oon sitten kait vanhanaikainen kun menin naimisiin ihan vain rakkaudesta.
Siis ennen vanhaanhan se avioliitto nimenomaan oli vain ja ainoastaan taloudellisia hyötyjä varten. Tarvittiin tiettyjen sukujen tai maiden yhdistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rakkauden takia tarvitse naimisiin mennä. Meillä oli rakkautta, mutta lopullinen syy avioliittoon oli talouspuoli esim. kuoleman takia jne..
Mä tykkään noiden tyylistä. Ihan kyllästymiseen asti on näitä ihmisiä jotka hehkuttaa suhteitaan ja ihanaa seksi elämää.
Jolle on aina ollut mamis. Janni tykkää kovemmasta meiningistä. Kun pikku peppu hypähtelee ralliauton etupenkillä 150 km/h vauhdissa tämä nainen on onnellinen. Ei sellainen jaksa mitään purjeveneessä mätänemistä.
Avioliitto on täysin turha liitto, susiparina eroaminen helppoa eikä tarvitse riidellä tavaroista, omaisuudesta.
huomaa miten lapsettomana täysin hukassa elämässään
kohta 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ennen vanhaanhan se avioliitto nimenomaan oli vain ja ainoastaan taloudellisia hyötyjä varten. Tarvittiin tiettyjen sukujen tai maiden yhdistymistä.
Joissain tapauksissa kyllä, mutta esim. omilla isovanhemmillani oli ihan rakkausavioliitto (syntyneet 20-luvulla).
Niinhän se avioliitto on juridinen sopimus. Jotkut vain haluavat lisätä siihen jotain ikuista rakkautta. Ei mene ihmisillä järkeen nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain tapauksissa kyllä, mutta esim. omilla isovanhemmillani oli ihan rakkausavioliitto (syntyneet 20-luvulla).
Mistä sinä sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/joel-harkimon-ja-janni-hussin-kohtaamises…
Joel poisti videon jossa saapui purjehdukselta kotiin ja Hussi lähinnä selaili puhelinta kauempana kun Joel halaili kaveriaan.
Janni puolustelee asiaa sillä että "tämä on meidän tapamme olla yhdessä".
Virhe tekstissäsi. Seiskan jutussa luki että Joel sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään noiden tyylistä. Ihan kyllästymiseen asti on näitä ihmisiä jotka hehkuttaa suhteitaan ja ihanaa seksi elämää.
Ja yleensä eroavat heti hehkutuksen jälkeen.
On eri asia olla yhdessä kuin naimisissa. Suhde voi olla ihan hyvä, vaikka pitää avioliittoa instituutiona vain taloudellisena sopimuksena. Ehkä olisi enemmänkin huolestuttavaa, jos suhde perustuisi pelkkään juridiseen sopimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jolle on aina ollut mamis. Janni tykkää kovemmasta meiningistä. Kun pikku peppu hypähtelee ralliauton etupenkillä 150 km/h vauhdissa tämä nainen on onnellinen. Ei sellainen jaksa mitään purjeveneessä mätänemistä.
Purjehdus ei ole mamisten hommaa. Et ole koskaan ollut veneessä myrskyisällä tai edes kovalla kelillä? Siinä menee kovinkin rallikuski tai ekstreme-eki hiljaiseksi.
Minusta Jannin ja Jollen liitto on kestävällä pohjalla, siinä on vakka ja kansi asettuneet kohdilleen.
Molemmissa on vähän höseltäjää, Jannilla ehkä hieman enemmän jalat maassa.
Lapsia en näe tälle perheelle, mutta se olisi heidän valintansa ja mitä muut ihmiset ovat sitä arvostelemaan.
Voi kiesus teitä ihmiset... Tuo TARKOITTAA, että suhteen laadun kannalta on aivan sama ollaanko naimisissa vai ei. Että avosuhde voi olla aivan yhtä hyvä kuin avIosuhde ja naimisiin on menty vain siksi, että se on Suomessa edelleen taloudellisin ja yksinkertaisin tapa turvata molempien tulevaisuus silloin, kun on yhteistä omaisuutta, jos toiselle käy jotain.
Olen itse naimisissa aivan samasta syystä. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, eikä muutama kuukausi sitten solmittu avioliitto muuttanut välillämme mitään, antoi vain mielenrauhan sen suhteen, jos pahin tapahtuisi. Joskushan me kaikki väistämättä täältä lähdemme, mutta ajankohtaa ei voi ennustaa ja siksi on hyvä varmistaa, että jälkeenjäävällä on edelleen katto pään päällä. Helpoin ja halvin tapa tehdä se, on käydä maistraatissa muuttamassa siviilisäätynsä.
Janniko siinä?