Voi raivo noita takaisinsoittopalveluita!!
Kun yrität varata aikaa, mutta soittamalla et ketään tavoita. Kun on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ja sieltä soitetaan takaisin yhden kerran. Jos et vastaa, se siitä.
Eli et voi hoitaa asiaasi silloin kun olet kahvi- tai ruokatauolla työstä, mutta et voi töitäsi keskeyttääkään koko päiväksi, vain odotellen että puhelin soi.
Ja etenkään kun puhut työpuhelua, et voi lopettaa sitä kesken, koska "hei mulla soi nyt oma puhelin, pitää mennä".
Ja niin, sitten soitat uudelleen ja joudut taas jonon hännille, odottamaan takaisinsoittoa. Miksi ihmeessä tällainen on keksitty.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä viranomaisten demarointia. Homma ei selvästi toimi, mutta täyttänee vaatimukset.
Tarvitaan siis lisää tuttuja johtajia sotealueille. Lisätitteleiden mietintä on seuraavan hallituskautemme päätehtäviä.
-SDP
Se on tylsää, että soittavat nykyään enää vain kerran, koska aina ei voi vastata puhelimeen. Mutta eipä se puhelimessa jonottaminenkaan ollut kivaa. Lounasaikaan kaikki yrittivät soittaa aikaa ja siinä se lounasaika menikin kuunnellessa tilulilei, olette jonossa, odottakaa sulkematta puhelinta. Ja sitten puhelu katkesi itsestään.
Mä odotin koko eilisen päivän takaisinsoittoa. Noh, se automaatti kyllä kertoi, että takaisin soitto tulee 1-3 päivän sisällä. Joten klo 8-16 pitää nyt kulkea kännykkä kourassa. Onneksi olen jo eläkkeellä eikä asialla ole sinällään mikään kiire. Henkilö, jota asia koskee, kuoli jo viikko sitten eikä vainaja tarvitse enää turvapalvelua. Laskutus toki siitä raksuttaa koko ajan, kunnes tavoitan jonkun, joka voi sen palvelun katkaista ja sopia, milloin joku tulee hakemaan turvalaitteiston pois.
Tyypillistä viranomaisten demarointia. Homma ei selvästi toimi, mutta täyttänee vaatimukset.