Minkä verran pidät/voit pitää kesälomaa?
Opettajat, työttömät, eläkeläiset, elämäntapaintiaanit yms tämä ei koske teitä tämä kysymys.
Kommentit (51)
25 pv kesälomakaudella, koska pakko pitää. Loput 13 pv sitten talveen/kevääseen.
Vierailija kirjoitti:
25 pv kesälomakaudella, koska pakko pitää. Loput 13 pv sitten talveen/kevääseen.
Eli 5-viikkoa+2vkoa&3pv=KVTES
En yhtää! Kesällä mennään TÖI_HI 😎🎢🎡🎠
6 viikkoa ajattelin kesällä pitää, että jää talveenkin. 38 lomapäivää ja saldoja päälle.
Työsopimus päättyy heinäkuussa, ei ole jatkoa tiedossa. Tämä saamani viiden kuukauden määräaikainen sopimus oli jo pieni ihme sekin. Lomailen loppukesän ja katselen tilannetta uudestaan syksymmällä. Täytän parin viikon päästä 60v joten en elättele isoja toiveita työllistymisen suhteen.
Mieluiten olisin töissä mutat työnantajat ovat eri mieltä. Nimimerkillä pitkä työkokemus, kaksi korkeakoulututkintoa ja rutkasti työhaluja. En vielä 20v sitten olisi uskonut että viimeiset vuodet työurastani kuluisi lähinnä työttömänä.
Toivottavasti koko kesän.
-työtön
Lomaa on 25 arkipäivää, kaksi viikkoa saa pitää maksimissaan yhteen putkeen. Näin on ollut viimeiset 14 vuotta, kun ulkomailla olen asunut. En enää muista miltä kolmen tai neljän viikon loma edes tuntuu. Mahdotonta kuvitellakaan.
Työkyvyttömyyseläkkeellä, yhtä lomaa on.
About 2 kk. 1.6.-31.7. Olen opettaja.
Eri, mutta minun työssä viikonloput ja pyhät on vapaita. Tällä hetkellä lomia rästissä 3kk edestä :D Päätän itse milloin lomailen, mutta kesäisin ikävä kyllä kiireempää.