Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään ja huolehdin mieheni työmatkoista...

Vierailija
15.03.2007 |

Patistan olemaan joka paikassa varovainen....olemaan hurjastelematta autolla tms. Sillä hän on minulle ja neljälle pienelle lapsellemme aivan korvaamaton. Nytkin hän on ulkomailla, Italiassa auton kanssa... Ja tänään huolestuin, kun en saanut neljään tuntiin kännykällä kiinni. Mutta oli pitkässä kokouksessa. Miten te muut selviätte näistä miehen matkoista/huolehtimisista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkomailla siis, nukun huonosti yöni kun en pääse hänen kainaloonsa, mutta muuten en sen paremmin huolehdi. Voihan sitä kaikkea kauheaa sattua kotikaupungissakin.

Vierailija
2/4 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rentoutuisit. Et kuitenkaan mitaan voi tehda Suomesta kasin, valitettavasti, jos jotain tapahtuu. Miehellasikin on kivempaa kun ei tarvitse stressata jos jostain syysta ei kannykkansa voi vastata kun soitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan näillä kotinurkillakin, voi kaatua pahasti portaissa tai ihan mitä vaan. Ei ne matkat - varsinkin, jos ovat tässä Euroopassa - sen vaarallisempia oo, kun kotikaupungissa liikkuminen.

Joka tapauksessa on koetettu järkätä kaikki asiat niin, että jos toinen meistä kuolee, niin toisella on asiat mahdollisimman hyvin. Eli vakuuukset kunnossa ja kumpikin tietää kaikki hallinnolliset asiat, pankkijutut jne.

Meillä on miehen kanssa sovittu, että hän laittaa kerran aina aamulla ja illalla tekstarin matkoiltaan. Minä en hälle päin soittele. Matkoilla kuitenkin työtä tehdään aika lailla tauotta ja mun kännyyn soittelu pitkin päivää häiritsis vaan. Jos pitempi reissu, niin mies koettaa sillon tällön järkätä jutteluhetken skypeen mulle ja lapsille.

Totuushan on, että kuka vaan meistä voi kuolla millon vaan. Lapsille voi sattua onnettomuus, voivat sairastua äkillisesti jne. Mutta turhalla pelkäämisellä elämä menee ihan hukkaan.

Vierailija
4/4 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta komppaan nelosta. Vaarallisempaa on ajaa tuttuja reittejä, tuntemattomissa paikoissa on varovainen. :)

Ei kannata liikoja pelätä. Se ei oo terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi