Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka ovat aina olleet rumia?

Vierailija
17.04.2025 |

Ja joihin ei kukaan ole ollut koskaan ihastunut tms.?

Kommentit (20)

1/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! 😅

Vierailija
2/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minulla on ns. alaspäin kasvaneet valahtaneet kasvot (downward growth) ja olleet jo jostain 7 ikävuodesta eteenpäin.

Näytin 16-vuotiaana koulun loputtua 30v tädiltä.

Olen syntynyt niin karseilla geeneillä, että korjauksen voi tehdä vain Etelä-Korealainen kirurgi (luiden hionta, erilaisia rasvansiirtoja, kasvoimplantteja sekä rinoplastia).

Koska tuo lysti maksaisi yhteensä 80 tonnia, en ole valmis myymään kotiani ja koko säästöjäni tuota vaihtokauppaa vasten.

Olen sinnitellyt umpirumana 44 vuotta ja aion katsoa kortit loppuun asti. En ole seurustellut koskaan mutta on kolme rakasta lemmikkiä (2 kissaa ja 1 lintu).

Vierailija
4/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja rumenen vanhetessani entisestään mutta ihme kumma olen saanut ihanan aviomiehen.

Vierailija
5/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minulla on ns. alaspäin kasvaneet valahtaneet kasvot (downward growth) ja olleet jo jostain 7 ikävuodesta eteenpäin.

Olen syntynyt niin karseilla geeneillä, että korjauksen voi tehdä vain Etelä-Korealainen kirurgi (luiden hionta, erilaisia rasvansiirtoja, kasvoimplantteja sekä rinoplastia).

Koska tuo lysti maksaisi yhteensä 80 tonnia, en ole valmis myymään kotiani ja koko säästöjäni tuota vaihtokauppaa vasten.

Olen sinnitellyt umpirumana 44 vuotta ja aion katsoa kortit loppuun asti. En ole seurustellut koskaan mutta on kolme rakasta lemmikkiä (2 kissaa ja 1 lintu).

Googlasin englanninkielisen termin ja minulla on juuri tuollainen naama. Sama kaikilla suvun naisilla. Paitsi äitini sentään pariutui, siskot ei.

Vierailija
6/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ihan noin paha tilanne, mutta näytän silti kauhealta. Mun hampaat on esim. niin syvällä suussa, että näytän hampaattomalta. Silmien syvyys myös suunnilleen puolivälissä kalloa ja kaikki muukin aivan järkyttävän epäsymmetristä ja outoa. Suu on kyllä ehdottomasti pahin mulla.

Ap

Vierailija
7/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Jep! 😅

Mikä sussa on vikana?

8/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Jep! 😅

Mikä sussa on vikana?

Naama, plus kierot silmät 

Vierailija
9/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja rumenen vanhetessani entisestään mutta ihme kumma olen saanut ihanan aviomiehen.

Sama täällä. Ensimmäinen vaimonsa oli kaunis, kelpasi muillekin. 50 vuotta sitten otti minut ja on saanut ihan yksin pitää. 

Vierailija
10/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paitsi kolmisen vuotta parikymppisenä jolloin minua kutsuttiin kauniiksi. Se oli elämän parasta aikaa kaikin puolin. Kyllä rumana on paaaaljon vaikeampaa. 

Vierailija
11/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, paitsi kolmisen vuotta parikymppisenä jolloin minua kutsuttiin kauniiksi. Se oli elämän parasta aikaa kaikin puolin. Kyllä rumana on paaaaljon vaikeampaa. 

Mitä tapahtui, jouduitko onnettomuuteen, vaikuttiko jokin sairaus ulkonäköön vai jotain muuta?

Vierailija
12/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka koette itsenne rumiksi, onko teille huomauteltu asiasta vai onko kyseessä oma mielipiteenne?

Vierailija
13/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset saa miehen jos haluaa. Mutta rumatkin naiset haluaa komean miehen eikä rumaa miestä.

Vierailija
14/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka koette itsenne rumiksi, onko teille huomauteltu asiasta vai onko kyseessä oma mielipiteenne?

No minulle se on ihan kokemuksista päätelty asia. En ole koskaan mitään huomiota keneltäkään, tosielämässä miehet eivät ole katsoneet päinkään, treffiapeissa ei ole syntynyt yksiäkään treffejä ja näinpä olen ollut koko elämäni sinkkuna. Tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen ja muutama naispuolinen kaveri löytyy, eli ihan kamala en luonteetlani kai ole. 

Vierailija
15/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle se on ihan kokemuksista päätelty asia. En ole koskaan mitään huomiota keneltäkään, tosielämässä miehet eivät ole katsoneet päinkään, treffiapeissa ei ole syntynyt yksiäkään treffejä ja näinpä olen ollut koko elämäni sinkkuna. Tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen ja muutama naispuolinen kaveri löytyy, eli ihan kamala en luonteetlani kai ole. 

En halua vähätellä kokemustasi, vaan tarjota toisenlaisen näkökulman. Voisiko olla niin, että jokin omassa käytöksessäsi aiheuttaa sen, että sinua ei lähestytä? Toisinaan naiset, jotka kokevat olevansa epäviehättäviä, yrittävät ikäänkuin tehdä itsestään näkymättömiä ja heillä on suojamuuri, jonka läpi ei pääse.

Vierailija
16/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti joku mies kelpuuttaa . Miehet taas on tuomittuja elämään yksin .

Vierailija
17/20 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää pihdatko pilluanne ei sillä naamalla eikä naisen koolla ole väliä päin vastoin rumat ja lihavat ovat kiimaisia ja osaavat tyydyttää miehen.

18/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo huomauteltu, mutta onhan mulla peili 😂

Vierailija
19/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaana seuraan muutoksia naamassani ja kehossani. Olen hyväksynyt ulkomuotoni. En välitä hamsteripusseista poskissa, valahtaneesta naamastani, kurttuisasta kaulastani ja otsan poikkivaoista. Kunpa vain jonkintainen terveys ja muisti, liikuntakyky säilyisi loppuun asti.

Vierailija
20/20 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on huomauteltu ja näkeehän tuon peilistä ilman huomautteluakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi