Suosittele hyvää hammaslääkäriä/leukakirurgia viisaudenhampaan poistoon (PK-seutu)
Jos sinulla on suositella mukavaa ja pätevää hammaslääkäriä/kirurgia viisaudenhampaan poistoon PK-seudulta, otan suosituksia vastaan. Kohtuullinen hinta plussaa.
Kävin poistattamassa yksityisellä kaksi viisaudenhammasta, ja kokemus oli kaiken kaikkiaan epämiellyttävä. Kirurgi oli kovakourainen ei selittänyt mitä on milloinkin tekemässä, ja yritti runnoa liian isoja hampaanpalasia irti ikenen kolosta niin, että niskani napsahti paineesta aika pelottavalla tavalla yhdessä kohtaa. Ja lopputuloksena oli se, että hammas ei tullut runnomalla vaan sitä piti lopulta pilkkoa pienempiin ja pienempiin ja taas pienempiin osiin.
Loppuhintakin oli kovempi kuin mitä monet tutut ovat maksaneet, n. 750 euroa ylä- ja alaviisurin poistosta yhteensä.
Meininki tällä kyseisellä vastaanotolla on ylipäätään tuntunut vähän painostavalta. Minulle on yritetty myydä kaiken maailman ylimääräisiä soodapuhdistuksia normi hammashoitojen väliin ja nytkin seuraava viisaudenhampaan poisto varattiin 3 viikon päähän. En ole ihan vielä silloin valmis.
Itse toimenpidehän varmasti on epämiellyttävä, jos hammas lähtee pieninä palasina pois, siitä ei pääse mihinkään. Mutta auttaisi, jos paikassa ei olisi aggressiivista myyntimeininkiä ja potilas kohdattaisiin lämpimästi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin irtosi julkisella normihammaslääkärillä, ei viisurin poistamiseen mitään kirurgia tarvita.
Ja huom. kyseessä oli NAISlääkäri.
Ilkka Pallonen. Helsingissä vastaanottaa ainakin Terveystalossa (Kamppi). On poistanut multa hampaan Tampereella ja laittanut implantin.
Vesa Kainulainen, Qmedical Pikku Huopalahti
Yleensä hyvä ei ole edullisin. Itse käyn hyvällä hammaslääkärillä joka on hyvä mutta ei halvin.
Ihan hyvin irtosi julkisella normihammaslääkärillä, ei viisurin poistamiseen mitään kirurgia tarvita.