Suosittele hyvää hammaslääkäriä/leukakirurgia viisaudenhampaan poistoon (PK-seutu)
Jos sinulla on suositella mukavaa ja pätevää hammaslääkäriä/kirurgia viisaudenhampaan poistoon PK-seudulta, otan suosituksia vastaan. Kohtuullinen hinta plussaa.
Kävin poistattamassa yksityisellä kaksi viisaudenhammasta, ja kokemus oli kaiken kaikkiaan epämiellyttävä. Kirurgi oli kovakourainen ei selittänyt mitä on milloinkin tekemässä, ja yritti runnoa liian isoja hampaanpalasia irti ikenen kolosta niin, että niskani napsahti paineesta aika pelottavalla tavalla yhdessä kohtaa. Ja lopputuloksena oli se, että hammas ei tullut runnomalla vaan sitä piti lopulta pilkkoa pienempiin ja pienempiin ja taas pienempiin osiin.
Loppuhintakin oli kovempi kuin mitä monet tutut ovat maksaneet, n. 750 euroa ylä- ja alaviisurin poistosta yhteensä.
Meininki tällä kyseisellä vastaanotolla on ylipäätään tuntunut vähän painostavalta. Minulle on yritetty myydä kaiken maailman ylimääräisiä soodapuhdistuksia normi hammashoitojen väliin ja nytkin seuraava viisaudenhampaan poisto varattiin 3 viikon päähän. En ole ihan vielä silloin valmis.
Itse toimenpidehän varmasti on epämiellyttävä, jos hammas lähtee pieninä palasina pois, siitä ei pääse mihinkään. Mutta auttaisi, jos paikassa ei olisi aggressiivista myyntimeininkiä ja potilas kohdattaisiin lämpimästi.
Kommentit (25)
Ihan mikä tahansa hammaskirurgi jolla ei ole tatuointeja.
Maksa nukutuksesta jos olet tuollainen itkijä.
Itse pidin paljon Laura Maidell-Hjort, Oral Hakaniemi. Ei mulla ole yksityiseltä puolelta koskaan ollut huonoja kokemuksia. kop kop.
Suklaa kirurgi hoono soomi vetä kaiki pois
Itäkeskuksen nakkikioski.
Vastaanotto alkaa klo 22.00
Vierailija kirjoitti:
Olin julkisen oikomishoidon piirissä melkein koko peruskouluaikani ja multa on ahtaiden leukojen takia poistettu kolme hammasta. Lääkäri oli tosi mukava, lämmin ja kertoi mitä oli tekemässä. Ei mitään valittamista, vaikka itse hampaanpoisto on aina epämiellyttävä. Menisin hänelle heti, jos olisi vielä työelämässä.
Hyvän asiakaspalvelun edellyttäminen etenkin yksityisellä, jossa itsensä maksaa kipeäksi, ei ole itkemistä. Eikä siihen hyödytä nukutus.
ap
Tuore kokemus hampaiden poistosta tältä viikolta. Suosittelen tätä (Iso-Omena):
https://www.mehilainen.fi/laakarit-ja-asiantuntijat/mirkka-jokipii
Valitse hammaslääkäri jolla kirurgin titteli. Maksaa kai enemmän mutta itsepä valitat.
Ei ole lääkärin vika jos viisarisi juuret menevät esim ristiin tai leukasi on todella ahdas. Ei niitä kukaan saa yhdessä palassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin julkisen oikomishoidon piirissä melkein koko peruskouluaikani ja multa on ahtaiden leukojen takia poistettu kolme hammasta. Lääkäri oli tosi mukava, lämmin ja kertoi mitä oli tekemässä. Ei mitään valittamista, vaikka itse hampaanpoisto on aina epämiellyttävä. Menisin hänelle heti, jos olisi vielä työelämässä.
Hyvän asiakaspalvelun edellyttäminen etenkin yksityisellä, jossa itsensä maksaa kipeäksi, ei ole itkemistä. Eikä siihen hyödytä nukutus.
ap
Nukutus todellakin auttaa, mitä höpiset.
Katso ettei hammaslääkäri ole kierosilmäinen.
Hampaan poisto vaatii usein lihasvoimaa eli todellakin mieslääkäri.
Mene sitten julkiselle, eivät takuulla myy mitään.
Luuletko että joku lääkäri kiinnittää pääsi remmeillä tuoliin? Tottakai siinä pää seuraa perässä jos hammas on tiukassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin paljon Laura Maidell-Hjort, Oral Hakaniemi. Ei mulla ole yksityiseltä puolelta koskaan ollut huonoja kokemuksia. kop kop.
En menisi yhdellekään asiantuntijalle HAKANIEMESSÄ.
En kerro sinulle, tiedän 2 hyvää, toisen nimeä en nyt muista, toisen muistan...