Hallitus laskee tuloveroa !
Että sellainen otsikko.
Vau.
Taas väärä toimenpide, joskin ei pahin mahdollinen.
Meillä on täysin kykenemättömät päättäjät. Suomen ongelma ei ole tuloverotus, vaikka se turhan korkea onkin.
Ja kaikista mahdollisista hetkistä nytkö sitä kannattaa alkaa laskemaan.
Lycka till...
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuloveroa lasketaan niin joitain muita veroja nostetaan. Tavis ei voita koko hommasta centtiäkään.
Mutku EKn hallitusohjelmassa lukee niin ja sitä on pakko noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä työttömiltä otetaan ja annetaa rikkaalle keskiluokalle Hävetkää lahtarit!
Häpeä sinä vajaa-älyinen jos luulet että Suomessa keskiluokka on rikas.
Nimenomaan ei olekkaan.
Rikas joka teeskentelee olevansa keskiluokkaa ei ole keskiluokkaa, hän on pelkuri joka menee keskiluokan selän taakse piiloon haastaessaan riitaa, hän on teeskentelijä.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä työttömiltä otetaan ja annetaa rikkaalle keskiluokalle Hävetkää lahtarit!
Nimenomaan ei olekkaan.
Rikas joka teeskentelee olevansa keskiluokkaa ei ole keskiluokkaa, hän on pelkuri joka menee keskiluokan selän taakse piiloon haastaessaan riitaa, hän on teeskentelijä.
Joooo, minä en ole ikinä kuullut näin sekopäistä settiä kun mitä tää vesipäinen sveitsiläinen prinssi suoltaa larpatessaan keskiluokkaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Sinä olet ihan täysin tyystin seonnut, et sinä mikään keskiluokkainen ole, ei kukaan keskiluokkainen joka on ansainnut omat rahansa käyttäydy kuin pahainen lapsi joka on hemmoteltu pilalle niin kuin sinä teet.
Olet menettänyt inhimillisyyteesi tyystin.
Sinun jatkuva olemassaolo on vaara meille kaikille muille, sinä olet yhteiskunnallinen syöpä."
Sellainen loisiva demariämmä sitten siellä taas naukumassa. Se on kuule akka sellainen homma, että meistä kahdesta sinä tarvit minua, mutta minä en tarvi sinua yhtään mihinkään! Sinä olet minunKIN selkänahassa iilimadon lailla kuppaava lloinen, painolasti, kivireki perässä vedettävänä enkä minä ole sinua pyytänyt kuppaamaan minua. Minä käyn töissä ja olen ikäni käynyt, ja aion käydä myös vastaisuudessakin, minä elätän itseni omalla työlläni ja siinä sivussa elätän tahtomattani tuolla
Kukaan ei tarvitse sinua.
Tämä on fakta.
Ahah! No se on varmaan sitten just niin, kerran kelan elätyksessä oleva kuppaava demariakka niin sanoo. Teille demariloisijaisillehan kelan taikaseinä on aina ollutkin itse itseään täyttävä runsaudensarvi, johon rahat vain mystisesti ilmaantuu "jostain" ja demariloiseläjät voi kupata kelagoldiinsa limittiä niin helvetisti kuin sielu sietää.
Tämä selvä. Joko voisit siirtää ne saastaiset kommarikourasi jonkun muun taskuihin, vai vieläkö taskujeni pohjalla tuntuu jotain, minkä voisit varastaa? Mun mielestä ne on kyllä olleet tyhjät jo pitkään, mutta jos et voi siirtää niitä kouriasi pois taskuistani, niin ota edes dikistäni kiinni ja vemputa sitä, niin on sinustakin edes jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei olekkaan.
Sinä kuvailit juuri kokoomuksen modus operandin 1:1
"Ahah! No se on varmaan sitten just niin, kerran kelan elätyksessä oleva kuppaava demariakka niin sanoo. Teille demariloisijaisillehan kelan taikaseinä on aina ollutkin itse itseään täyttävä runsaudensarvi, johon rahat vain mystisesti ilmaantuu "jostain" ja demariloiseläjät voi kupata kelagoldiinsa limittiä niin helvetisti kuin sielu sietää.
Tämä selvä. Joko voisit siirtää ne saastaiset kommarikourasi jonkun muun taskuihin, vai vieläkö taskujeni pohjalla tuntuu jotain, minkä voisit varastaa? Mun mielestä ne on kyllä olleet tyhjät jo pitkään, mutta jos et voi siirtää niitä kouriasi pois taskuistani, niin ota edes dikistäni kiinni ja vemputa sitä, niin on sinustakin edes jotain hyötyä."
Minä olen kylläkin yrittäjä ja semmoinen ihan oikea keskiluokkainen joka on ansainnut omansa.
Minä tunnistan kyllä teeskentelijän, ei ole edes vaikeaa kun sinä olet niin loputtoman tyhmä ettet kykene lopettaan projisoimista perskokkare.
SINÄ ET OLE YKSI MEISTÄ.
Lopeta nyt ajoissa porvari, kukaan ei usko sinua kEsKiLuoKkAiSekS.
Miten joku kehtaakin olla tommonen pelkuri, taistele itse omat taistelusi luuseri, sinä et ole yksi meistä.
Väitteellisesti esitetään yleensä ennen kaikkea oikeistopopulistien puolelta, että talous kasvaa veroja keventämällä - siis miksi emme siirtäisi kaikkia varoja veroparatiiseihin.
Kasvaako valtiontalous saati työllisyys näillä eväillä?
Näyttää sille, että "verojen kevennys ei oikein ravitse janoisia, vaan heitä joilla on yllinkyllin ja enemmän."
Trickle down and a golden shower
Vierailija kirjoitti:
"Ahah! No se on varmaan sitten just niin, kerran kelan elätyksessä oleva kuppaava demariakka niin sanoo. Teille demariloisijaisillehan kelan taikaseinä on aina ollutkin itse itseään täyttävä runsaudensarvi, johon rahat vain mystisesti ilmaantuu "jostain" ja demariloiseläjät voi kupata kelagoldiinsa limittiä niin helvetisti kuin sielu sietää.
Tämä selvä. Joko voisit siirtää ne saastaiset kommarikourasi jonkun muun taskuihin, vai vieläkö taskujeni pohjalla tuntuu jotain, minkä voisit varastaa? Mun mielestä ne on kyllä olleet tyhjät jo pitkään, mutta jos et voi siirtää niitä kouriasi pois taskuistani, niin ota edes dikistäni kiinni ja vemputa sitä, niin on sinustakin edes jotain hyötyä."
Minä olen kylläkin yrittäjä ja semmoinen ihan oikea keskiluokkainen joka on ansainnut omansa.
Minä tunnistan kyllä teeskentelijän, ei ole edes vaikeaa kun sinä olet niin loputtoman tyhmä ettet kykene lopettaan projisoimista perskokkare.
SINÄ ET OLE YKSI MEISTÄ.
Joo en! En vitussa todellakaan ole yksi "teistä" kelan elättämistä demarikommariloisieläjistä, ja voi olla vähän helvetin varma etten ole pätkääkään murheissani siitä :D
PS. MENKÄÄ T Ö I H I N !!!!
Hyvä. Tasavero olisi vielä parempi. Esim. 1000 € / kk jokaiselta tuloista tään riippumatta. Eikä ole mitään järkeä esimerkiksi periä samansuuruista alv:a esim. lauantaimakkarasta ja karitsan sisfileetä. Sellaine korottaa kohtuuttomasti fileen hintaa joka on muutenkin kallista. Sama juttu autoissa ! Turvallinen S- Mersu saadaan veroilla kalliimmaksi kuin rahvaan riisikupit joita paremman väen sitten on väisteltävä. Ja on sekin vääristymä kun duunaritkin ajaa autoilla ! Jonkinlainen tasa-arvo sentään pitäisi olla. Verotuksessakin.
"Joo en! En vitussa todellakaan ole yksi "teistä" kelan elättämistä demarikommariloisieläjistä, ja voi olla vähän helvetin varma etten ole pätkääkään murheissani siitä :D
PS. MENKÄÄ T Ö I H I N !!!!"
Vttu sinä olet niin tyhmä että sielua särkee, toi hymiötyyppi soittaa sua taas kuin viulua ja sinä annat sen tapahtua, teet kaiken sen mihin se sua puskee.
Kuka tarvii vihollisia kun omat liittolaiset on tommosia vtun luusereita?
T: kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
"Joo en! En vitussa todellakaan ole yksi "teistä" kelan elättämistä demarikommariloisieläjistä, ja voi olla vähän helvetin varma etten ole pätkääkään murheissani siitä :D
Vttu sinä olet niin tyhmä että sielua särkee, toi hymiötyyppi soittaa sua taas kuin viulua ja sinä annat sen tapahtua, teet kaiken sen mihin se sua puskee.
Ei se pysty lopettaan.
Se on osa patologisen valehtelijan taudin kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysty lopettaan.
Onks tää sit sun mielestä reilua, käytät mieleltään sairasta hullua ajamaan poliittista agendaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysty lopettaan.
Onks tää sit sun mielestä reilua, käytät mieleltään sairasta hullua ajamaan poliittista agendaasi?
Minä vaan matkin teitä kokoomuslaisia, perskokkare on alunperin teidän poliittisen agendan dissonanssin hulluksi ajama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysty lopettaan.
Mi
Hmm... touché
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisille se pitäisi kohdentaa. Palkkojen nostopaine vähenisi
Mutta eihän pienituloiset maksa edes veroja nytkään. Miten ihmeessä voidaan laskea pienipalkkaisten veroja entisestään, että sillä olisi jotain vaikutusta johonkin? Todellisuudessa ongelma on jo keskituloisia vaivaava verokiila, joka vie puolet jokaisesta lisäeurosta, jonka tienaavat. Työtä olisi tekemättä, työnantajalla olisi maksuhalua, mutta kun ei viitsi sen takia tehdä enemmän töitä, että puolet menee toisiin taskuihin. Tämä on se ongelma. Marginaalivero. Se koskee jo 4000 tienaavia pahasti. Eikä tollainen 4000 ole kuin keskipalkkainen vasta.
Mitä pitemmälle tää ketju menee sitä enemmän maskit tippuu.
Rikkaat larppaa keskiluokkaa että keskiluokka suojelis heitä köyhien oikeutetulta raivolta.
Hyvä asia jos niin käy. Me eläkeläiset hyödymme myös kun lasketaan tuloveroa eikä pelkästään palkkojen verotusta.
Hyvä uutinen, mä ainakin käytän rahaa jatkossa enemmän kotimaisiin palveluihin ja tuotteisiin.
Kukaan ei tarvitse sinua.
Tämä on fakta.