Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus laskee tuloveroa !

Vierailija
16.04.2025 |

Että sellainen otsikko.

Vau.

Taas väärä toimenpide, joskin ei pahin mahdollinen.

Meillä on täysin kykenemättömät päättäjät. Suomen ongelma ei ole tuloverotus, vaikka se turhan korkea onkin.

Ja kaikista mahdollisista hetkistä nytkö sitä kannattaa alkaa laskemaan.

Lycka till...

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis sieltä ylimmästä päästä. 😅 Suurituloisille kevennyksiä.

Toivottavasti. Palkastani viedään ennakonpidätyksenä 43,5 %. Sairasta.  

Ei ole, sinä vain olet itsekäs, ahne ja aika tyhmä.

Tyypillinen narsisti.

Jos minä joka olen kouluttautunut ja kiivennyt suorituksillani palkansaajien ylimpään prosenttiin olen aika tyhmä, niin mitäköhän te jotka tähän eivät kyenneet mahdatte olla.  

Noh, minä olen orpo joka on kasvanut laitoksissa koko ikäni kunnes minut sitten tuupattiin kadulle yksinäni, siihen aikaan meno oli aika brutaalia.

Kuinka korkealle minun olisi pitänyt yltää

Niin korkealle että lopetat tuon saatanan ulinasi. 

Vierailija
162/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiltä työttömiltä otetaan ja annetaa rikkaalle keskiluokalle Hävetkää lahtarit!

Häpeä sinä vajaa-älyinen jos luulet että Suomessa keskiluokka on rikas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ylimpään tulodesiiliin, tai et ole edes ihminen, eikö se nyt tule tuon omahyväisen kusimulkun jutuista selväksi?

Vain rikkaat on ihmisiä, muut on loiseläimiä, hän on sanonut niin toistuvasti."

Uskotaan uskotaan, minä luulin sitä ihmiseks mutta se onkin vaan rotta joka vikisee samalla kun syö kuormasta saatana...

Kuolema maanpettureille sitten saatana!

Tule koittamaan, veikkaan että minulla on aika paljon enemmän aseita ja ammuksia kuin sinulla, ja aika paljon enemmän taitoa myös niitä käyttää. 

Vierailija
164/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes hienoa perskokkare hallitus rikkaiden verojen alennus rahoitetaan velkarahalla onko tässä enää mitään järkeä.

Viestissäsi? Ei ole. Eikä kieliasusta päätellen myöskään sen kirjoittajassa. 

Vierailija
165/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keräsin oikeiston kaikki argumentit yhteen postaukseen selvennyksen vuoksi kun niitä on niin monta hyvää.

1. Mennyt vttuun tukiloinen.

Fin.

Vierailija
166/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ylimpään tulodesiiliin, tai et ole edes ihminen, eikö se nyt tule tuon omahyväisen kusimulkun jutuista selväksi?

Vain rikkaat on ihmisiä, muut on loiseläimiä, hän on sanonut niin toistuvasti."

Uskotaan uskotaan, minä luulin sitä ihmiseks mutta se onkin vaan rotta joka vikisee samalla kun syö kuormasta saatana...

Kuolema maanpettureille sitten saatana!

Tule koittamaan, veikkaan että minulla on aika paljon enemmän aseita ja ammuksia kuin sinulla, ja aika paljon enemmän taitoa myös niitä käyttää. 

Aivan varmasti tulenkin, enkä tuls yksin.

Kuolema maanpettureille!

Vierailija
167/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin korkealle että lopetat tuon saatanan ulinasi. "

Selvä, sinä olet niin loinen rotta ettet kykene normaaliin keskusteluun etkä osaa edes puolustaa kantaasi, keskustelun aika on ohi.

Kuolema maanpettureille.

Vierailija
168/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Juuri tänne tarvitaan kevennyksiä. Aivovuoto on todellinen ongelma, ja samaten pääomavuoto. Verojen lasku voi vähentää tätä vuotoa, ja reilu verotuksen lasku saattaisi saada myös ulkomailta osaajia houlkuteltua.

Nyt ei takuulla saada. Huonot palkat asiantuntijoilla, korkea verotus, huono ostovoima ja paska ilmasto ei ole ihan voittavin kombo kun asiantuntijoista kilpaillaan.

Mutta duunareille kelpaa hyvin huonot palkat, korkea verotus, huono ostovoima ja paska ilmasto? Kunhan saat wolttia ovelle kohtuuhintaan eikö niin?

Vierailija
169/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Terveydenhuoltomaksuja voitaisiin nostaa todellisia kustannuksia vastaaviksi. Suomi on sairaiden paratiisi.

Kyllä!

Siellä terveyskesukuksissa muutenkaan loju ja asu muut kuin naiset ja muut eläkeläisdemaripaskat. Just ne eläkelois-lojujat jolla ne kaikki rahatkin on. Normaali 20-50v.  NETTOveronmaksaja mies ei jouda lojumaan missään terveyskeskuksissa, kun sen pitää painaa perse ruvella töitä ja maksaa pää märkänä veroja että nämä lojujaiset saa ja voi lojua siellä terveyskeskuksissa. Se on ihan helvetin oikein että ne jotka lojuu, ne myös maksaa! Ja ne jotka tienaa rahatkin, ne myös pitää rahansa!

Ainakin loppuisi akkoilla se tyhjänperästä siellä ramppaaminen ja turhasta ulina meemisairauksineen.

Vierailija
170/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä ulistaan verokertymän pienennyksestä niin toimiiko homma seuraavanlaisesti:

Ihmiset tekevät enemmän töitä kun on kannustin sitä tehdä -> Ihmisille tulee enemmän ostovoimaa -> ihmiset ostavat enemmän palveluita ja tavaroita -> raha kiertää ja valtio saa saman verran tai jopa enemmän verotuloja kun on luotu jotain uutta josta sitä rahaa tulee lisää markkinoille.

Ymmärrän että vaikea yhtälö tajuta siellä vasemmalla. Hyvä että haukkuvat toista puolta ryhmiksi mutta yksinkertaisista yksinkertaisimmat asiat ovat näinkin mahdottomia ymmärtää.

But muh money! Menkää töihin, perustakaa firmoja jos työpaikkaa ei löydy. Katsos kun sieltä niitä työpaikkoja syntyy... Yrittämisestä.  Ei kotona maleksimisesta ja tukien lisävinkumisesta. 

Kysyntä vaikuttaa lähinnä suhdannevaihteluihin, joiden kesto on muutamia vuosia. Ei Nigeristä saa pysyvästi korkean tulotason ja tuottavuuden menestystarinaa maksamalla velkarahoitteisia tulonsiirtoja, vaikka kotimaista kulutuskysyntää riittäisi.

Pitkän aikavälin kasvu riippuu lähinnä tuottavuudesta, työn tarjonnasta, pääomien saatavuudesta, yrittäjyyden houkuttelevuudesta ym. Noita kaikkia voidaan tehokkaasti torjua korkealla verotuksella.

Pääomatulojen verotus on haitallisempaa kuin ansiotulojen, koska pääomien on helpompi siirtyä maasta toiseen, ja koska pääomia voi koska tahansa alkaa käyttää kulutukseen, jos tuottoa ei veron jälkeen jää.

Vierailija
171/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiltä työttömiltä otetaan ja annetaa rikkaalle keskiluokalle Hävetkää lahtarit!

Häpeä sinä vajaa-älyinen jos luulet että Suomessa keskiluokka on rikas. 

Häpeä sinä vajaa-älyinen jos sinä rikkaana teeskentelet olevasi keskiluokkaa.

Sinähän nimenomaan olet loiseläin meidän keskiluokkaisten lompakolla, et todellakaan ole yksi meistä, tuommoinen arjesta vieraantunut riidankylväjä joka ei osaa perustella mitään, valehtelet vain ilkeitä muista ja haistat riitaa porukan nimissä johon et kuulu.

Sinä OLET maanpetturi!

Vierailija
172/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Terveydenhuoltomaksuja voitaisiin nostaa todellisia kustannuksia vastaaviksi. Suomi on sairaiden paratiisi.

Kyllä!

Siellä terveyskesukuksissa muutenkaan loju ja asu muut kuin naiset ja muut eläkeläisdemaripaskat. Just ne eläkelois-lojujat jolla ne kaikki rahatkin on. Normaali 20-50v.  NETTOveronmaksaja mies ei jouda lojumaan missään terveyskeskuksissa, kun sen pitää painaa perse ruvella töitä ja maksaa pää märkänä veroja että nämä lojujaiset saa ja voi lojua siellä terveyskeskuksissa. Se on ihan helvetin oikein että ne jotka lojuu, ne myös maksaa! Ja ne jotka tienaa rahatkin, ne myös pitää rahansa!

Ainakin loppuisi akkoilla se tyhjänperästä siellä ramppaaminen ja turhasta ulina meemisairauksineen.

Sinä olet ihan täysin tyystin seonnut, et sinä mikään keskiluokkainen ole, ei kukaan keskiluokkainen joka on ansainnut omat rahansa käyttäydy kuin pahainen lapsi joka on hemmoteltu pilalle niin kuin sinä teet.

Olet menettänyt inhimillisyyteesi tyystin.

Sinun jatkuva olemassaolo on vaara meille kaikille muille, sinä olet yhteiskunnallinen syöpä.

Vierailija
173/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista kelaelättiakka pitkä paska!

Keskiluokka TIENAA ITSE rahansa, ja siinä sivussa elättää sinutkin v i t u n  ulisijaisen. Sinä se loinen olet! Sinä olet täysin muiden elätyksessä oleva ja kehtaat naukua. Keskiluokka joka maksaa sinunkin olemisesi, ei todellakaan ole rikas sinun ja kaltaistesi loisten vuoksi, kun se raha jolla olisi rikas, se menee teidän kuppareiden elätykseen ja ollaan yhtä perseaukisia kaikki kun tarvii tuollaisia naukuvia syöttiläitä elättää. Keskiluokan elämäntehtävä eikä motivaattori töissä käynnissä ei ole se, että teikäläisiä loisia saataisi elätettyä mahdollisimman korkealla elintasolla, vaan OMA elintaso ja OMA hyöty OMASTA työnteosta.

Helvetin loiset...

Vierailija
174/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Sinä et ole normaalia nähnytkään, ihan sairasta tekstiä...

Vierailija
175/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiluokka TIENAA ITSE rahansa, ja siinä sivussa elättää sinutkin v i t u n  ulisijaisen. Sinä se loinen olet! Sinä olet täysin muiden elätyksessä oleva ja kehtaat naukua. Keskiluokka joka maksaa sinunkin olemisesi, ei todellakaan ole rikas sinun ja kaltaistesi loisten vuoksi, kun se raha jolla olisi rikas, se menee teidän kuppareiden elätykseen ja ollaan yhtä perseaukisia kaikki kun tarvii tuollaisia naukuvia syöttiläitä elättää. Keskiluokan elämäntehtävä eikä motivaattori töissä käynnissä ei ole se, että teikäläisiä loisia saataisi elätettyä mahdollisimman korkealla elintasolla, vaan OMA elintaso ja OMA hyöty OMASTA työnteosta.

Helvetin loiset...

Miten niin tienaa? Sinä istut vauvalla 24/7 haastamassa riitaa perskokkare.

Vai oletko sinä perskokkare unohtanit että me tiedetään kuka sinä olet?

: ]

Vierailija
176/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin loiset...

Hyi stna, sinä olet muuttunut hirviöksi vihasta...

Vierailija
177/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin loiset...

Johan sinä olet retostellut moneen otteeseen kuinka et ole keskiluokkaa vaan rikas, mutta aina kun alat haukkuun muita menet meidän oikeasti keskiluokkaisten selän taakse piiloon.

Sinä olet pelkuri ja maanpetturi, taistele omat taistelusi keskenäsi porsas, sinä et ole yksi meistä, sinä olet meidän vihollinen.

Vierailija
178/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin loiset...

Voi helvetti oikeesti teeskentele nyr tosiaan tän ketjun jälkeen että sinä olet keskiluokkaa ja että ajat meidän asiaa, et todellakaan ole, sinä olet opportunistinen pelkuri.

Vierailija
179/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Sinä olet ihan täysin tyystin seonnut, et sinä mikään keskiluokkainen ole, ei kukaan keskiluokkainen joka on ansainnut omat rahansa käyttäydy kuin pahainen lapsi joka on hemmoteltu pilalle niin kuin sinä teet.

Olet menettänyt inhimillisyyteesi tyystin.

Sinun jatkuva olemassaolo on vaara meille kaikille muille, sinä olet yhteiskunnallinen syöpä."

Sellainen loisiva demariämmä sitten siellä taas naukumassa. Se on kuule akka sellainen homma, että meistä kahdesta sinä tarvit minua, mutta minä en tarvi sinua yhtään mihinkään! Sinä olet minunKIN selkänahassa iilimadon lailla kuppaava lloinen, painolasti, kivireki perässä vedettävänä enkä minä ole sinua pyytänyt kuppaamaan minua. Minä käyn töissä ja olen ikäni käynyt, ja aion käydä myös vastaisuudessakin, minä elätän itseni omalla työlläni ja siinä sivussa elätän tahtomattani tuollaisia helvetin demariämmä naukumaijoja, joilla ei ole yhtään mitään kontribuutiota yhteiskunnalle annettavaksi, kuin tuo syöpäinen ulinansa ja nyrkkiensä tunkeminen muiden taskuille.

Vierailija
180/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Juuri tänne tarvitaan kevennyksiä. Aivovuoto on todellinen ongelma, ja samaten pääomavuoto. Verojen lasku voi vähentää tätä vuotoa, ja reilu verotuksen lasku saattaisi saada myös ulkomailta osaajia houlkuteltua.

Nyt ei takuulla saada. Huonot palkat asiantuntijoilla, korkea verotus, huono ostovoima ja paska ilmasto ei ole ihan voittavin kombo kun asiantuntijoista kilpaillaan.

Kaiken aikaa saa lukea kuninka ihana Suomi on kaikki ilmaista ja puhdas luonto,kutsu tulijoille on annettu lisäksi maailman onnellisin maa edes työt ei rasita kun KELA.