Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus laskee tuloveroa !

Vierailija
16.04.2025 |

Että sellainen otsikko.

Vau.

Taas väärä toimenpide, joskin ei pahin mahdollinen.

Meillä on täysin kykenemättömät päättäjät. Suomen ongelma ei ole tuloverotus, vaikka se turhan korkea onkin.

Ja kaikista mahdollisista hetkistä nytkö sitä kannattaa alkaa laskemaan.

Lycka till...

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä paskakikkareiden sössöttäminen verojen alentamisesta matalapalkkaisilta.

Mä tienaan ravintolatyöntekijänä se jonkinverran alle 2000 euroa/ kuukausi ja maksan veroja siitä 7 prosenttia vaikka sitä veroprosenttia laskettaisiin kaksi prosenttiyksikköä eli viitteen prosenttiin tarkottaisi se sitä, että mä saisin jopa "huimat" 40 euroa kuukaudessa lisää rahaa käteen. Eli kympin viikossa jumalauta mihin mä ton kaiken veroalennusrahani tuhlaisinkaan. Varmaan lähtisin kiertelemään vähä maailmaa.... Yklsinkertaisille mene kaikki paska sukkana sisään.....

Vierailija
122/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten se raha on joillekin kaikki kaikessa. Vaikka tulee hyvin toimeen, on saatava lisää. Tuleekohan ahneus geeneissä vai opitaanko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoittajana on kivaa. Joku muu tekee työn jotta sijoittaja saa vedettyä välistä. 

MINÄ kannan sen riskin että firma voi mennä nurin. Ilman minua EI OLISI sitä työtä tehtäväksi. Eikä olisi koneita JOILLA se työmies sen työnsä tekee. Kyllä siitä minulle pieni korvaus kuuluu. Tervetuloa tähän joukkoon. vielä ehdit jopa TÄNÄÄN aloittaa sijoittajan uran jos haluat.  Samalla pääset nauttimaan niitä "kevyesti" verotettuja pääomatuloja. (30% EI OLE kevyt)

Kyllä on kevyt. Aloitin juuri osakkeiden oston ja huomasin kuinka helppo niillä on tehdä lisää rahaa. Laitan nyt kaiken osakkesiin ja en osta enää mitään muuta kun ruokaa. Näin jatkuu kostoksi kokoomukselle. Pääomaveron voisi nostaa helposti ja ei tuntuisi missään. Teen itse mielelläni työn koska talousasiat kiinnostaa.  Vain pieni ja keskituloiset voi pelastaa Suomen koska heitä on niin paljon. Suomi vajoaa vielä pahempaan lamaan. 

Vierailija
124/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis sieltä ylimmästä päästä. 😅 Suurituloisille kevennyksiä.

Toivottavasti. Palkastani viedään ennakonpidätyksenä 43,5 %. Sairasta.  

Ei ole, sinä vain olet itsekäs, ahne ja aika tyhmä.

Tyypillinen narsisti.

Jos minä joka olen kouluttautunut ja kiivennyt suorituksillani palkansaajien ylimpään prosenttiin olen aika tyhmä, niin mitäköhän te jotka tähän eivät kyenneet mahdatte olla.  

Noh, minä olen orpo joka on kasvanut laitoksissa koko ikäni kunnes minut sitten tuupattiin kadulle yksinäni, siihen aikaan meno oli aika brutaalia.

Kuinka korkealle minun olisi pitänyt yltää että ansaitsen ne turvaverkot joista olen koko ikäni maksanut veroja samalla kasvattaen 4 uutta veronmaksajaa tähän maahan?

Vierailija
125/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliittisesti ansiotuloveroalen ulottaminen kattoon saakka sopii parhaiten kokoomukselle, mutta myös muissa hallituspuolueissa on tähän valmiutta, jos rahaa tähän löytyy."IL

Vierailija
126/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tehtävä on pitää tulot ja menot tasapainossa. Ei ehkä ole oikea aika laskea verotusta samaan aikaan kun työttömyys nousee ja firmoja kaatuu. Kyseessä on kuitenkin valtion talous jota hallituksen pitäisi hoitaa. Populismilla ei taloutta korjata. Tanska nosti muutamaksi vuodeksi verotusta ja maksoi velkojaan pois, panosti työttömyyden hoitoon ja laski vasta sitten verotusta. Olisko mitään järkeä hoitaa velkoja pienemmäksi samalla tavalla vai onko hunajatolppa tärkeämpi?

Tanskassa on alin toimeentulotuki 1650ekk. Ja saa myös omistaa vararahaa. Siivoojan palkka 4000e/kk ja valtiontalous 2.6 miljardia ylijäämäinen. Opiskelijat saa melkein tonnin kuukaudessa opintorahaa . Huomaatko miten niiden hyvinvointi ei ole tullut köyhäilemällä!

Haluan korostaa, että tuossa tosiaan puhutaan toimeentulotuesta. Ansiosidonnainen on 3700€, eli suurinpiirtein siivoojan tai baarimikon palkalla 3000€. 2500€ palkalla 2000€. 

Vierailija
127/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten se raha on joillekin kaikki kaikessa. Vaikka tulee hyvin toimeen, on saatava lisää. Tuleekohan ahneus geeneissä vai opitaanko se?

Se kasvaa syödessä.

Vierailija
128/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis sieltä ylimmästä päästä. 😅 Suurituloisille kevennyksiä.

Toivottavasti. Palkastani viedään ennakonpidätyksenä 43,5 %. Sairasta.  

Ei ole, sinä vain olet itsekäs, ahne ja aika tyhmä.

Tyypillinen narsisti.

Jos minä joka olen kouluttautunut ja kiivennyt suorituksillani palkansaajien ylimpään prosenttiin olen aika tyhmä, niin mitäköhän te jotka tähän eivät kyenneet mahdatte olla.  

Noh, minä olen orpo joka on kasvanut laitoksissa koko ikäni kunnes minut sitten tuupattiin kadulle yksinäni, siihen aikaan meno oli aika brutaalia.

Kuinka korkealle minun olisi pitänyt yltää

Ylimpään tulodesiiliin, tai et ole edes ihminen, eikö se nyt tule tuon omahyväisen kusimulkun jutuista selväksi?

Vain rikkaat on ihmisiä, muut on loiseläimiä, hän on sanonut niin toistuvasti.

Vierailija
129/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vaalien jälkeen  menotkin ovat muuttuneet saataviksi.

Vierailija
130/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiltä työttömiltä otetaan ja annetaa rikkaalle keskiluokalle Hävetkää lahtarit!

Vierailija
131/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylimpään tulodesiiliin, tai et ole edes ihminen, eikö se nyt tule tuon omahyväisen kusimulkun jutuista selväksi?

Vain rikkaat on ihmisiä, muut on loiseläimiä, hän on sanonut niin toistuvasti."

Uskotaan uskotaan, minä luulin sitä ihmiseks mutta se onkin vaan rotta joka vikisee samalla kun syö kuormasta saatana...

Kuolema maanpettureille sitten saatana!

Vierailija
132/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli odotettavissa kun kokoomus johdossa 

Ihan oikein. Vihervassut verottaa työssäkäyvät henkihieveriin. 

Ja oikeisto ottaa omaan tyyliinsä lisää velkaa. 🙄🙄 Haloo oikeistokommarit !! Se velka on maksettava poiskin!!!

Veroalennus voitaisiin kustantaa myös toimeentulotukea karsimalla.

Ei. Me voidaan karsia rikkaat. Ulosmitata omaisuus. Jäädyttää tilit.

Hei, tämä on Suomi. Ei Venäjä. Kukahan sinunkin tuet maksaisi tuossa utopiassasi. 

Vierailija
133/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Terveydenhuoltomaksuja voitaisiin nostaa todellisia kustannuksia vastaaviksi. Suomi on sairaiden paratiisi.

Loistavaa, kerjää nyt vielä lisää verta nenästäs maanpetturi.

Mennyvittuun tukiloinen

Vierailija
134/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa kateutta tällainen. Naapurin Reiska aikoo lähteä töihin ja saa siten käyttörahaa enemmän kuin minä sohvalla makaamalla. Epäreilua on tämä tällainen politiikka.

Vierailija
135/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu oikeasti tää alkaa oleen ihan silkkaa maanpetosta.

Jos ihmiseotä huijaa rahat se on petos, jos kokonaiselta maalta huijaa rahat se on maan...?

Miksi sosialistien on siis annettu rakentaa koko valtava ryöstöverotuskoneisto joka on huijannut koko maan rahat jo vuosikymmenien ajan?

Vierailija
136/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös, tosin uskon että taso on taas jotain olemattoman ja onnettoman väliltä.

Kunnon tason lasku tarvittaisiin niin ihmiset uskaltaisivat alkaa kuluttamaankin ja näin saataisiin lisää työpaikkoja luotua.

Käytännössä hyötyy vain rikkain kymmenys. Mutta kiva jos kannatat. T. Kokoomusperussuomalaiset 

Miksi en kannattaisi? Suurituloinen olet Suomessa jos tienaat vähän päälle 4300 €/kk. Tuonhan ei ole juuri mitään, itse tienasin enemmän jo vuosituhannen alkuvaiheilla. 

Vierailija
137/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehti rökittää Purraa täysillä, ja pitää sen toimia järjettöminä.

"Purra ottaa nyt riskiä, jota ei arkijärjellä tajua

Datakeskusten veronkorotuksessa hallituksen toiminta on kuin suoraan kuin suoraan Trumpin tullipoukkoilun käsikirjasta, kirjoittaa pääkirjoitustoimittaja Matti Kankare."

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/purra-ottaa-nyt-riskia-jota-ei-arkij…

Vierailija
138/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös, tosin uskon että taso on taas jotain olemattoman ja onnettoman väliltä.

Kunnon tason lasku tarvittaisiin niin ihmiset uskaltaisivat alkaa kuluttamaankin ja näin saataisiin lisää työpaikkoja luotua.

Se että ne joilla on jo kaikki raha saa lisää rahaa ei hyödytä yhtään ketään yhtään, edes sitä ahnetta rikasta joka ei näe nenäänsä pidemmälle.

Niin että reilu neljä tonnia tienaavalla on jo kaikki raha?

Pitäisiköhän sinun tarkistaa lääkityksesi?

Vierailija
139/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ne joilla on jo kaikki raha saa lisää rahaa ei hyödytä yhtään ketään yhtään, edes sitä ahnetta rikasta joka ei näe nenäänsä pidemmälle.

Niin että reilu neljä tonnia tienaavalla on jo kaikki raha?

Pitäisiköhän sinun tarkistaa lääkityksesi?

Valitettavasti sosialismi on resistentti lääkitykselle, nikkeli silmien väliin toimii.

Vierailija
140/225 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös. Ihmeen kauan tällä on jaksettu jauhaa sitä, että vasemmisto olisi muka köyhien asialla. No ei ole. Fakta on, että progressiivinen verotus pitää köyhät köyhinä. Ja mitä korkeammat verot, sitä suuremmat varallisuuserot. Niin se menee. Oikeasti köyhät on tämän tajunneet, eikä edes äänestä. Vihervasemmisto on puhtaasti keksiluokkaisten puolue, jonka ainoa funktio on mahdollistaa status quon ylläpitävä moraaliposeeraus.

Mene nyt hevonvttuun kun kukaan muu meistä ei tienaa omalla työllä niin paljoa että meitä heykauttais noi prosentit suuntaan tai toiseen.

Sinä olet ihan tyystin seonnut ahneudesta.

Mitä hevonvittua sinä oikein hourit? Minä maksan veroja yli 40 000 euroa vuodessa, kyllä todellakin hetkauttaa jos edes vähänkin saa siitä takaisin.