Suomen vaaleissa 125 000 hylättyä ääntä!
Mikael Jungner sanoi että oikeusvaltiossa vaalitulos mitätöitäisiin ja järjestettäisiin uudet vaalit.
Suomessa vain kohautellaan olkapäitä.
Jungner lisäsi, että vaaleja on turha järjestää, jos 125 000 ääntä heitetään roskiin.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jokainen vähääkään älykäs ihminen tajuaa, että tuossa on jo aikamoinen vilunkipeli.
125 000!!! Hylättyä ääntä ei ole enää sattumaa.
Ap
Eihän siinä ole mitään vilunkia, jos äänestäjä ei osaa laittaa oikeaa numeroa oikeaan äänestyslippuun. Kuntavaalien äänestyslippu ja numeroistat oli valkoisia ja aluevaalien violetteja.
Toinen mahdollinen syy hylättyihin ääniin on ollut se, että äänestäjä on ottanut molemmat liput, mutta äänestänyt vain kuntavaalien ehdokasta ja jättänyt toisen lipun joko tyhjänä tai viivalla tmv., jolloin se tilastoi---
Asia pitää tutkia.
Tuo mikä paljastui oikeusministeriön sivulta ääntenlaskennassa on asia mikä pitäisi jokaista huolestuttaa syvästi.
Ap
Sivusto sisältää Venäjän propagandaa.
Ap voi pyytää mahdollisuutta päästä itse tarkistamaan kaikki annetut äänet. Siinä sinulla riittäisi puuhaa sen verran, ettet jaksaisi enää vauvapalstalla trollailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko M. Jugner ap:n idolö
---
Ei.
Mikael Jungner on fiksu kaveri eikä tässä ole mitään henkilökohtaista.
Arvostan todella paljon hänen suoraselkäisyyttään.
Minulla ei ole koskaan ollut ketään idolia.
Tarkkailen yhteiskuntaa kylmän viileästi sivusta.
Ap
Veikkasin jo ennen vaaleja, että hylättyjen äänien määrä tulee nousemaan merkittävästi. Ikävä kyllä olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aloittajalla ja Mikael Jungnerilla jotain todisteita vilpist
---
Kukaan tyhmä ihminen ei pääse Ylen toimitusjohtajaksi.
Mikael Jungner on ollut Ylen toimitusjohtaja.
Erittäin ikävä todiste meillä kaikilla on jo silmiemme edessä liittyen oikeusministeriön näytöllä liittyvään ääntenlaskentaan.
Kerroin siitä edellä.
Henkilöllä on yli 600 ääntä ja on menossa läpi.
Noin puolet äänistä laskettu ja yhtäkkiä ääniä on vain n.60.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aloittajalla ja Mikael Jungnerilla jotain todisteita vilpist
---
Kukaan tyhmä ihminen ei pääse Ylen toimitusjohtajaksi.
Mikael Jungner on ollut Ylen toimitusjohtaja.
Erittäin ikävä todiste meillä kaikilla on jo silmiemme edessä liittyen oikeusministeriön näytöllä liittyvään ääntenlaskentaan.
Kerroin siitä edellä.
Henkilöllä on yli 600 ääntä ja on menossa läpi.
Noin puolet äänistä laskettu ja yhtäkkiä ääniä on vain n.60.
Ap
Ap ei ole kuullut vertausluvuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta myös pitäisi uudet vaalit pitää ja tällä kertaa vain yhdet vaalit per kerta. Kaksi lappua on liik
---
Tämä.
Ja vaaleissa pitää olla vaalitarkkailijat joka vaiheessa. Kaikki pitää videoida. Muu ei enää auta.
Ap
Toimitus on 100% rehellinen, joten se kyllä kestää tarkkailun ja videoinnin. Väärään lappuun kirjoitettua numeroa tai tyhjän äänestämistä valvonnalla tosin ei voida estää.
Jos järjestettäisiin uudet vaalit, minua voisi kyrsiä syvästi, koska olin tyytyväinen oman kuntani lopputulokseen.
Mutta demokratian nimessä tätä ei voi sallia.
Nyt pitäisi järjestää uudet vaalit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta myös pitäisi uudet vaalit pitää ja tällä kertaa vain yhdet vaalit per kerta. Kaksi lappua on liik
---
Tämä.
Ja vaaleissa pitää olla vaalitarkkailijat joka vaiheessa. Kaikki pitää videoida. Muu ei enää auta.
Ap
Toimitus on 100% rehellinen, joten se kyllä kestää tarkkailun ja videoinnin. Väärään lappuun kirjoitettua numeroa tai tyhjän äänestämistä valvonnalla tosin ei voida estää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aloittajalla ja Mikael Jungnerilla jotain todisteita vilpistä?
Eihän Jungner ole edes epäillyt vilppiä.
Äänestämisen pitäisi olla maksullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Tämä.
Ap
Venäjän propagandaa sanoa, että rehelliset vaalit on rehelliset vaalit? Jokainen asiaa epäilevä voi hankkiutua itse vaalilautakuntaan katsomaan miten homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Tämä.
Ap
Toimitus on 100% rehellinen, joten se kyllä kestää tarkkailun ja videoinnin. Väärään lappuun kirjoitettua numeroa tai tyhjän äänestämistä valvonnalla tosin ei voida
---
Ei tuosta ole turhaan uutisoitu jopa Hesarissa ja Iltasanomissa.
Iltasanomiin oli kirjoitettu Mikael Jungnerin toteamukset.
Suuri kiitos näille mediolle jotka toivat asian julki
Se, että media uutisoi tästä, on osoitus demokratiasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jungner ole edes epäillyt vilpp
---
Epäili.
Hän sanoi että eihän äänestäminen kannata jos 125 000 ääntä heitetään roskiin.
Ap
Missäs vaaleissa se oli, kun vasemmistoliittolainen vaalilirkailija kertoi, että hänellä kävi mielessä otta nippu laskettuja perussuomalaisia ääniä, ja hävittää ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keiden toimesta hylättiin ja millä peruste
---
Tällainen esimerkki:
Tiina Keskimäki Vapauden liitosta seurasi laskentaa reaaliajassa
Oikeusministerin sivulla oli yli 600 ääntä ja ilmoitus, että hänet valitaan.
Sitten yhtäkkiä äänet katosivat ja jäljelle jäi n. 69 ääntä.
Arvasin että se kohdistui pienpuolueisiin. Siinä ei mitään älynlahjoja tarvita.
Itse tarkkailin oman kuntani tilannetta. Täällä ei ole ollut Vapauden liiton ehdokkaita.
Ap
Kuulostaa siltä, että joku on tehnyt kirjaus-/näppäilyvirheen ja laittanut aluksi lukuun 60 yhden nollan liikaa ja se on tarkistuksen yhteydessä korja
---
Jos tuo on selitys, pitää järjestää uudet vaalit eikä mitään näppäilyjä eikä korjailua.
Ei ääniä voida näppäillä eikä korjailla.
Uudet vaalit, laput kouraan, kopit, kynät, huom. ei lyijykyniä, sekä vaalitarkkailijat sekä videointi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jungner ole edes epäillyt vilpp
---
Epäili.
Hän sanoi että eihän äänestäminen kannata jos 125 000 ääntä heitetään roskiin.
Ap
Ihmiset on sitten tyhmiä. Sanoin sinä ap!
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestettäisiin uudet vaalit, minua voisi kyrsiä syvästi, koska olin tyytyväinen oman kuntani lopputulokseen.
Mutta demokratian nimessä tätä ei voi sallia.
Nyt pitäisi järjestää uudet vaalit.
Ap
Ei järjestetä, vaikka loppuelämäsi jankkaat!
---
Ei.
Mikael Jungner on fiksu kaveri eikä tässä ole mitään henkilökohtaista.
Arvostan todella paljon hänen suoraselkäisyyttään.
Minulla ei ole koskaan ollut ketään idolia.
Tarkkailen yhteiskuntaa kylmän viileästi sivusta.
Ap