Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja
Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.
Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon
Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Mikä ja miksi?
Hakeudu hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijät. Älkää kasvattako sitä kaljamahaa.
Kaljamahasta pääsee helposti eroon.
Oi, ihanaa! Suomalaismiesten terveys varmasti paranee sitten tuota pikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 120 kg ja minulla on paha atopia. Epä usko että ap tai kukaan muukaan mies minua ylpeäni esitteli vaikka olenkin tatuoimaton. Veikkaan että jos vieräkkäin olisivat hoikka,tatuoitu nainen ja minä niin kaikki miehet tarraisi siihen "ihonsa pilanneeseen,mt-ongelmaisee" tatuoituun naiseen.
Tatuoinnit ei tarkoita sitä, että on pilannut ihonsa ja on mielenterveysongelmainen. Sun suurin ongelma on sun oma asenne itseäsi ja muita kohtaan.
N45
Luitko tämän ketjun?! Suurin osa vastaajista vaahtoaa miten tatuoinniut naisessa ovat varotusmerkki ja kaunis iho pilattu
Tatuoitu nainen on yh,ketjupolttava ja luottotiedot ryssinyt. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tatuoinnit ovat hyvä suoja. Erottuu nopeasti pinnalliset idiootit jotka eivät vaivaudu tutustumaan ihmiseen.
On huomaavaista sinulta säästää miesten aikaa esittelemällä tatuointejasi, sillä emme me miehetkään halua haaskata aikaamme pinnallisen idiootin kanssa.
Lisäksi tatuoinnit estävät sinua tehokkaasti saamasta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 120 kg ja minulla on paha atopia. Epä usko että ap tai kukaan muukaan mies minua ylpeäni esitteli vaikka olenkin tatuoimaton. Veikkaan että jos vieräkkäin olisivat hoikka,tatuoitu nainen ja minä niin kaikki miehet tarraisi siihen "ihonsa pilanneeseen,mt-ongelmaisee" tatuoituun naiseen.
Tatuoinnit ei tarkoita sitä, että on pilannut ihonsa ja on mielenterveysongelmainen. Sun suurin ongelma on sun oma asenne itseäsi ja muita kohtaan.
N45
Luitko tämän ketjun?! Suurin osa vastaajista vaahtoaa miten tatuoinniut naisessa ovat varotusmerkki ja kaunis iho pilattu
En mä jaksa lukea koko ketjua kun sen tietää, että tuollaista lapsellista ulinaa se sisältää. Se on ihan teidän päänsärky jos teidän mielestä joku on muka pilannut ihonsa tatuoinneilla. Totuus on kuitenkin se, että tatuointeja ottanut ei pidä niitä ihonsa pilaamisena. Eikä ne toisten tatuoinnit vaikuta muiden elämään mitenkään. Tatuoinnit ei myöskään kerro siitä, että on mielenterveysongelmia. Aikuiset ihmiset ja väitätte tuollaista.
N45
Vierailija kirjoitti:
2025 ja naisen pitäisi edelleen pelkästään totella ja miellyttää miehiä?
Tyydy omiin näppeihisi sitten! Kyllä sekin meille sopii!
Järkyttävän näköisiä varsinkin leivonta, kokki ja
ruoka-ohjelmat oksettaa katsella rumia tatska tyyppejä.
Luulevat olevansa hienoja piirretyn ihonsa kanssa, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan ap, että suurin osa naisista haluaisi edes seurustella hänen kanssa? Jos naisella on tatuointeja, niin hän todennäköisesti haluaa sellaisen miehen, joka niistä pitää.
Miksi pitäisi olla tarjolla koko maailmalle? En minä ainakaan halua kuin yhden puolison joka pitää minusta sellaisena kuin olen.
Mutta eikö ole hyvä jos ei sulje ketään pois? Mistä tiedät, ettet ihastu mieheen, joka ei pidä tatuoinneista?
Nimenomaan pointti on se, että koska noin 99,9% miehistä haluan nimenomaan sulkea pois, niin tatuointihan on siihen oiva keino, jos 70% jo poistaa itse itsensä paikalta tatuoinnin nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Ennenwanhaan on monissa maissa tatuoitu tai polttomerkitty rikollisia rangaistukseksi ja jotta muut osaisivat niitä varoa. Nyky-Suomessa juopot, huumeongelmaiset lähiöruusut hankkivat tatuoinnit itse varoitukseksi miehille ja vieläpä maksavat niistä!
On vaikea uskoa että nykyään löytyy henkilö,joka poistuu vaatekaupasta koska myyjällä on tatuointi tai kieltäytyy tatuoidun lääkärin antamasta hoidosta.
Tatuointien vastustaminen on kuin se kuuluisa taistelu tuulimyllyjä vastaan.
Mulle sanoi kerran tuolla tavalla mies joka oli tatuoinut itseään naamaa ja hitto PÄÄNAHKAA myöten. Tatuointeja ei ole mutta jos sitä faktaa alkaa mies kehua, pistän kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästikin joku katkera peräkammarin poika, joka on saanut pakit tatuoidulta naiseltam :D
Ap yrittää vain neuvollaan auttaa teitä höpsöjä ja harkitsemattomia töpsyköitä!
Vierailija kirjoitti:
On vaikea uskoa että nykyään löytyy henkilö,joka poistuu vaatekaupasta koska myyjällä on tatuointi tai kieltäytyy tatuoidun lääkärin antamasta hoidosta.
Hetkellinen asiointi rumankaan vaateliikkeen myyjän kanssa ei ole sama asia, kuin parisuhde ruman ja typerän, itsetunto-ongelmaisen naisoletetun kanssa.
Lääkäri taas tuskin ottaisi tatuointia muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkellinen asiointi rumankaan vaateliikkeen myyjän kanssa ei ole sama asia, kuin parisuhde ruman ja typerän, itsetunto-ongelmaisen naisoletetun kanssa.
Ai ei lääkäri ottaisi tatuointia? No kyllä voi ottaa ja olen nähnytkin tatuointeja lääkäreillä.
Naisten on parempi kiertää kaukaa miehet jotka sanoo naisia muijiksi. Todella ruma sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei lääkäri ottaisi tatuointia? No kyllä voi ottaa ja olen nähnytkin tatuointeja lääkäreillä.
Hienoimmat tatuoinnit olen nähnyt yhdellä eläinlääkärillä.
Haluaisin löytää sellaisen naisen, joka on piirrellyt asuntonsa seinälle erilaisia mieteleuseita, intiaaneja ja lastensa syntymäpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sulle arvoitus: kaksi sanaa, kymmenen kirjainta aakkosjärjestyksessä: E H I M N T Ö. Ratkaise mysteerilause annetuilla kirjaimilla.
En halua itte mitään nössöä tatuoimatonta öyhöttäjää
N45