Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja

Vierailija
16.04.2025 |

Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.

Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon

Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, mutta vaikea on ainakaan minu viehättyä kirjavaksi hakatusta naisesta jonka ulokkeista roikkuu erilaisi killuttimia. 

Vierailija
2/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne terveydelle haitallisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. 

Vierailija
4/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen. Samaan hengenvetoon totean myös, että miehiin pätee sama juttu. Jo yksi pienikin tatuoiniti miehellä voi olla kauhistus. Ja kalju, jos se on leikattu tarkoituksella. Tai liian isot lihakset. Monelle sekin voi olla ehdoton nou nou. iyh!

Vierailija
5/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne terveydelle haitallisia?

Ilmeisesti ei ole, mutta on joskus ollut myrkkykemikaaleja mukana. Asiasta voinee tulla erilaisia tietoja ajan mittaan, joten en itse ottaisi. Olen AP

Vierailija
6/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäistäkään, eikä tule. Ihan turha leikkiä uniikkia niillä raapustuksilla

Vierailija
7/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ensimmäistäkään, eikä tule. Ihan turha leikkiä uniikkia niillä raapustuksilla

Toivottavasti sinulla on edes tissit? Jotenkin tulee fiilis, että niitäkään ei ole.

Vierailija
8/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän näytän miltä näytän, ei haittaa jos jonkun silmiin ei sovi. Kuka se nyt etsis itselleen sopimatonta kumppania?

Vierailija
9/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan ap, että suurin osa naisista haluaisi edes seurustella hänen kanssa? Jos naisella on tatuointeja, niin hän todennäköisesti haluaa sellaisen miehen, joka niistä pitää. 

Miksi pitäisi olla tarjolla koko maailmalle? En minä ainakaan halua kuin yhden puolison joka pitää minusta sellaisena kuin olen.

Vierailija
10/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniälläni on kymmeniä tatuointeja, ja hyvin hän on kelvannut pojalleni.

Vierailija
11/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuointi on mitä oivallisin tapa pitää sellaiset miehet kaukana joille tatuoinnit ovat kauhistus :D Sehän tekee silloin täsmälleen asiansa. Ei sellainen ihminen jolle tatuointi on ongelma ole minulle sopiva muutenkaan vaan osoittaa sellaista kapeakatseisuutta mitä en päivääkään jaksaisi katsoa. 

Vierailija
12/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ajatellut, että naisten elämässä se, että olisi optimaalinen puoliso mahdollisimman monelle miehelle, ei ole päätavoite, vaan naisen omanlaisekseen kokeman elämän eläminen.

Sinä voit ap optimoida itseäsi loputtomiin puolisoehdokkaana naisille, jos haluat.

Vierailija
13/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan ap, että suurin osa naisista haluaisi edes seurustella hänen kanssa? Jos naisella on tatuointeja, niin hän todennäköisesti haluaa sellaisen miehen, joka niistä pitää. 

Miksi pitäisi olla tarjolla koko maailmalle? En minä ainakaan halua kuin yhden puolison joka pitää minusta sellaisena kuin olen.

Mutta eikö ole hyvä jos ei sulje ketään pois? Mistä tiedät, ettet ihastu mieheen, joka ei pidä tatuoinneista?

Vierailija
14/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille tatuointi on hirvitys, voivat etsiä sellaisen naisen jolla niitä ei ole. Helppoa.

Ihan samaa voidaan sanoa vaikka lihavuudesta. Kyllä hoikemmilla on paremmat mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla, joten miksi kaikki sinkut ei laihduta?

Vierailija
15/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei ole sinun päätettävissä millään tasolla. Voit etsiä sitä puhdasta impeä loppuelämäsi

Vierailija
16/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kun olen 50+?

Vierailija
17/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nolla tatuointia. N30

Vierailija
18/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla on edes tissit? Jotenkin tulee fiilis, että niitäkään ei ole.

Siinähän luulet

Vierailija
19/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei varmasti halua seurustella ap:n kaltaisen juntin kanssa. 

Vierailija
20/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetti "asennetukka" varmaan löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan