Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kahvilassa oli kauhea äiti! Tai oikeastaan kaksi!😢

Vierailija
16.04.2025 |

Tämä äippä oli liikenteessä kaverinsa kanssa. Molemmilla oli vaunuissa vauva ja tällä äipällä lisäksi ehkä 5- vuotias lapsi.

Äipät valitsivat tiskillä kahvit ja muhkeat pullat. Lapsi kysyi saisiko hänkin jotain. Äiti vain tiuskaisi, että juuri söit aamupalaa.😢

Sitten tämä seurue istahti pöytään ja aikansa kahvitteli ja nautti pullistaan. Sitten alkoikin henkilökunnan juoksutus, toiselle mammalle piti lämmittää tuttipulloa mikrossa.😡

Toinen ei vaivannut henkilökuntaa, vaan veti ryntäät esiin keskellä kahvilaa ja alkoi imettämään kaikkien edessä.🤢

Koko tämän ajan tämä pieni lapsi vain istui hiljaa pöydässä. Häntä ei huomioitu koko aikana. Näin miten pieni pidätteli kovin itkua. Itkuntuhruiset silmät kiiltelivät aamuauringossa. Osa minusta särkyi tänä aamuna. Uskoni ihmisiin on mennyt.😢😩

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näillä työttömillä, ylipainoisilla, yh äideillä on varaa istua kalliissa kahviloissa ja kenen rahoilla?

Vierailija
122/125 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näillä työttömillä, ylipainoisilla, yh äideillä on varaa istua kalliissa kahviloissa ja kenen rahoilla?

Ehkä ne rahat juuri ja juuri riittää, kun lapsi ei saa koskaan mitään.😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikaisin ehtinyt kahvilaan. 

Me työssä käyvät olemme usein aikaisin liikenteessä. 

Käyt lasten kanssa kahvilassa ennen työpäivää? Jeps🤣🤣🤣

Ei minulla ole lapsia, olin ennen töitä juomassa kupin kahvia. Nämä mammat varmaan oli kotiäitejä.

Vauvojen kanssa yleensä ollaan kotona. Mutta 5 vuotias ei ole päiväkodissa? Viskarilainen.

Vierailija
124/125 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikaisin ehtinyt kahvilaan. 

Me työssä käyvät olemme usein aikaisin liikenteessä. 

Käyt lasten kanssa kahvilassa ennen työpäivää? Jeps🤣🤣🤣

Ei minulla ole lapsia, olin ennen töitä juomassa kupin kahvia. Nämä mammat varmaan oli kotiäitejä.

Vauvojen kanssa yleensä ollaan kotona. Mutta 5 vuotias ei ole päiväkodissa? Viskarilainen.

No jos äiti on kuitenkin kotona, niin ehkä vanhempikin lapsi on sitten.  Eivät kaikki ole päiväkodissa. Tai jos oli joku poikkeuspäivä tms...

Vierailija
125/125 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne on!

Naiset!