Tänään kahvilassa oli kauhea äiti! Tai oikeastaan kaksi!😢
Tämä äippä oli liikenteessä kaverinsa kanssa. Molemmilla oli vaunuissa vauva ja tällä äipällä lisäksi ehkä 5- vuotias lapsi.
Äipät valitsivat tiskillä kahvit ja muhkeat pullat. Lapsi kysyi saisiko hänkin jotain. Äiti vain tiuskaisi, että juuri söit aamupalaa.😢
Sitten tämä seurue istahti pöytään ja aikansa kahvitteli ja nautti pullistaan. Sitten alkoikin henkilökunnan juoksutus, toiselle mammalle piti lämmittää tuttipulloa mikrossa.😡
Toinen ei vaivannut henkilökuntaa, vaan veti ryntäät esiin keskellä kahvilaa ja alkoi imettämään kaikkien edessä.🤢
Koko tämän ajan tämä pieni lapsi vain istui hiljaa pöydässä. Häntä ei huomioitu koko aikana. Näin miten pieni pidätteli kovin itkua. Itkuntuhruiset silmät kiiltelivät aamuauringossa. Osa minusta särkyi tänä aamuna. Uskoni ihmisiin on mennyt.😢😩
Kommentit (125)
Hauska kommentti tuo, että kyllä kaikki saa syödä kahvilassa, kun porukalla mennään.
Paitsi se vauva, joka syö rintaa. Hyi kamala, pysy kotona paha imettäjä!!
Oikeastiko vauva pitäisi jättää syöttämättä, ettei vaan jonkun tiukkapipon mieli pahene? :D Siinäpä sitä vasta olisikin hyvä äiti!
Mitä pahaa imettämisessä on, jos sen tekee huomaamattomasti? Minun tissistä ei varmasti näy vilahdustakaan, kun laitan näkösuojan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa imettämisessä on, jos sen tekee huomaamattomasti? Minun tissistä ei varmasti näy vilahdustakaan, kun laitan näkösuojan eteen.
Mä luulen, että tämä on Helsingin seudun ongelma. En ainakaan ole ikinä täällä vähän pohjoisemmassa ja pienemmässä kaupungissa mihinkään negatiivisiin reaktioihin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Se on monelle liikaa ajatuskin siitä mitä liinan alla on ja mitä voi näkyä. Ja asioita liioitellaan, vilahdus on sama kun että iskee ruokavälineen pöytään. Ei häirii yhtään julkinen imetys kunhan tosiaan käyttää suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monelle liikaa ajatuskin siitä mitä liinan alla on ja mitä voi näkyä. Ja asioita liioitellaan, vilahdus on sama kun että iskee ruokavälineen pöytään. Ei häirii yhtään julkinen imetys kunhan tosiaan käyttää suojaa.
Mutta tämä mamma ei ryntäitään peitellyt, ihan piruuttaan oikein läväytti ne kaikkien nähtäviksi!😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä mamma ei ryntäitään peitellyt, ihan piruuttaan oikein läväytti ne kaikkien nähtäviksi!😩
Hyh hyh!🤢
Lapset ei syö pullaa, ja pitääkö opettaa siihen että vatsa on täynnä on ihan ok vetää vielä pullaa ?
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei syö pullaa, ja pitääkö opettaa siihen että vatsa on täynnä on ihan ok vetää vielä pullaa ?
Vanhemmat sitten vieressä mässyttää! Ei sekään mukavaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Olet aikaisin ehtinyt kahvilaan.
Tokana päivänä peräkkäin. Tyyppi, joka ei voi 1,74 enempää satsata treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ostanut pullan lapselle ! Tekee kipeää lukea.
Eihän niin voi tehdä, jos äiti juuri kieltänyt pullan.😢
Voi tehdä! Tuossa on kysymys lapsen psyykkisestä hyvinvoinnista, tuollaiseen tilanteeseen tulee puuttua, silmin nähden näkee, että lapsi voi huonosti. Aikuisella on velvollisuus puuttua.
Lapsia ei pidä huomioida 24/7, lapsi voi opetella myös odottamaan vuoroa. Lapsesta tulee häiriintynyt jos häneen koko ajan kiinnitetään huomiota eikä lapsella saa koskaan olla tylsää. Lasten äidillä on myös oikeus puhua aikuisten kanssa eikä koko ajan vain lapsen kanssa, siinä oppii lapsikin sen että odottaa vuoroaan eikä puhu muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tämä on Helsingin seudun ongelma. En ainakaan ole ikinä täällä vähän pohjoisemmassa ja pienemmässä kaupungissa mihinkään negatiivisiin reaktioihin törmännyt.
Ap on puskapersu, mies. Se kuvittelee. Se esiintyy tällä videolla:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62194eef-9741-432e-9bec-d00a6267ed1c
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ? Eli lapsi meni nyt rikki kun joutui katsomaan muiden pullan syöntiä ? Lapset ei saa aina mitä haluaa ja kyllä nyt kun kesä tulee miten lapsen pää kestää katsoa ihmisiä jotka syö jäätelöä ? Pitäkää siis lapset sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä laukesit pyhähousuihis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ? Eli lapsi meni nyt rikki kun joutui katsomaan muiden pullan syöntiä ? Lapset ei saa aina mitä haluaa ja kyllä nyt kun kesä tulee miten lapsen pää kestää katsoa ihmisiä jotka syö jäätelöä ? Pitäkää siis lapset sisällä
No kyllä munkin mielestä on todella kummallista, että mennään kahvilaan ja kaikille muille on jotain ja yksi ainut katsoo vierestä kun muut syö. Ei normaali vanhempi kyllä niin tekisi!
Vierailija kirjoitti:
🥱
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aikaisin ehtinyt kahvilaan.
Me työssä käyvät olemme usein aikaisin liikenteessä.
Käyt lasten kanssa kahvilassa ennen työpäivää? Jeps🤣🤣🤣
Ei minulla ole lapsia, olin ennen töitä juomassa kupin kahvia. Nämä mammat varmaan oli kotiäitejä.
Ei tulisi mieleenkään lähteä kahvilaan kukonlaulun aikaan. Hitaat aamut ovat ihan parasta. Mutta trollihan tämä onkin.
Kotiäiti
Osa minusta särkyi tänä aamuna. Uskoni ihmisiin on mennyt.😢😩
Susta särkyy niin usein pala että ei taida paljoa olla jäljellä. Vähintään kerran kun päivässä raportoit jonkun itkuntuhrusilmäisen lapsen hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen imettänyt yhteensä viisi vuotta Helsingissä asian enkä ole kertaakaan törmännyt paheksuntaan. Ei se täälläkään taida olla kovin yleistä. Av-palstalla sen sijaan sattuu ja tapahtuu jatkuvasti.
Ei mitään väärää tässä. Lasten pitää oppia tajuamaan, että
1) pettymyksiä joutuu suetämään
2) aikuiset ovat aina tärkeämpiä
Hyvä, ei ollut typerä curling-mamma
Toivon todella kielenkäyttösi vuoksi, että sinulla ei oikeasti ole lapsia. Epäilen, että olet teinipoika.🤗