Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kahvilassa oli kauhea äiti! Tai oikeastaan kaksi!😢

Vierailija
16.04.2025 |

Tämä äippä oli liikenteessä kaverinsa kanssa. Molemmilla oli vaunuissa vauva ja tällä äipällä lisäksi ehkä 5- vuotias lapsi.

Äipät valitsivat tiskillä kahvit ja muhkeat pullat. Lapsi kysyi saisiko hänkin jotain. Äiti vain tiuskaisi, että juuri söit aamupalaa.😢

Sitten tämä seurue istahti pöytään ja aikansa kahvitteli ja nautti pullistaan. Sitten alkoikin henkilökunnan juoksutus, toiselle mammalle piti lämmittää tuttipulloa mikrossa.😡

Toinen ei vaivannut henkilökuntaa, vaan veti ryntäät esiin keskellä kahvilaa ja alkoi imettämään kaikkien edessä.🤢

Koko tämän ajan tämä pieni lapsi vain istui hiljaa pöydässä. Häntä ei huomioitu koko aikana. Näin miten pieni pidätteli kovin itkua. Itkuntuhruiset silmät kiiltelivät aamuauringossa. Osa minusta särkyi tänä aamuna. Uskoni ihmisiin on mennyt.😢😩

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse äitiyslomalla ollessani tehtiin usein aikaisin aamulla treffit kaverini kanssa jonnekin. Käytiin kahvilla, kaupoissa ym. Mentiin ajoissa, että päästiin kotiinkin sitten ajoissa. Ja kun vauvat kuitenkin herätti, niin sama se oli mennä heti aamusta.

Vierailija
42/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse äitiyslomalla ollessani tehtiin usein aikaisin aamulla treffit kaverini kanssa jonnekin. Käytiin kahvilla, kaupoissa ym. Mentiin ajoissa, että päästiin kotiinkin sitten ajoissa. Ja kun vauvat kuitenkin herätti, niin sama se oli mennä heti aamusta.

Mites ne kotityöt vai miehesikö teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko porukka oikeasti, että koko Varsinais-Suomi on jotain maaseutua?😅 Varmaan Helsinkiläisiä nämä tyypit!😀

Vierailija
44/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko ap:n lisäksi ainut, joka käy välillä aamulla ennen töitä kahvilassa aamupalalla tai juomassa kahvin? Itse teen aika useinkin niin, enkä nää siinä mitään ihmeellistä. Kun täällä sitä niin kummasteltiin.

Vierailija
45/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ainakaan joka päivä tuntikausia kotitöitä ole. 😅

Vierailija
46/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut. mene töihin niin ei tarvi tämmöisiä aloituksia tehtailla.

Vierailija
47/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ainakaan joka päivä tuntikausia kotitöitä ole. 😅

Kovasti tuntuu mediassa kotirouvat valittavan työtaakkaansa🤣

Vierailija
48/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisvihanäkyväksi

Sen verran usein satuilet ja haukut naisia näin.

Vierailija
49/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ollut. mene töihin niin ei tarvi tämmöisiä aloituksia tehtailla.

Olit varmaan itse se ilkeä, ahne mamma!🤭

Vierailija
50/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit olivat siis tulleet aamukahville, kun kerran hetikohta 8 jälkeen tästä on jo raportoitu. Lapsi oli siis syönyt juuri aamupalansa, eikä tarvitsisi tässä välissä mitään syötävä. Ihan hyvä pitää lapsen ruokarytmistä kiinni.

(joo, tiedän, nuo itkuntuhruiset silmät jo paljastavat aloituksen provoksi)

Pitäähän sitä setämiehen saada päivittäinen itkufetissi hetkensä 🙄

Vierailija
51/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat varmasti av- mammoja! Siellä ne vetivät pullaa naamaan ennen aamukahdeksaa! Hyh hyh!🤢🐽

Vierailija
52/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olenko ap:n lisäksi ainut, joka käy välillä aamulla ennen töitä kahvilassa aamupalalla tai juomassa kahvin? Itse teen aika useinkin niin, enkä nää siinä mitään ihmeellistä. Kun täällä sitä niin kummasteltiin.

Otat sun itkuntuhruiset väsyneet pienet lapset mukaasi? Sitä tässä kummastelen että kuka käy kahviloissa ennen työpäivää lapsikatraan kanssa? 

Vierailija
53/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värisiä nämä äipät olivat ?

Vierailija
54/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis luuleeko porukka oikeasti, että koko Varsinais-Suomi on jotain maaseutua?😅 Varmaan Helsinkiläisiä nämä tyypit!😀

Sehän on. Eikä siinä ole mitään vikaa. Maalla on ilmeisesti tapana eka lypsää lehmät ja sitten lähteä kahvittelemaan lasten kanssa aikaisin aamulla. Ja sitten maalaisserkku tulee ja raportoi kaiken aaveelle. 

Vierailija
55/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit luulevat usein lapsineen olevansa maailman napoja.

Vierailija
56/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat sun itkuntuhruiset väsyneet pienet lapset mukaasi? Sitä tässä kummastelen että kuka käy kahviloissa ennen työpäivää lapsikatraan kanssa? 

Eihän ap:lla niitä lapsia ollut, vaan niillä mammoilla. Ja ne mammat ilmeisesti äitiyslomalla, kun pienet vauvat oli. Se luetun ymmärtäminen....🙄

Vierailija
57/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap:lla niitä lapsia ollut, vaan niillä mammoilla. Ja ne mammat ilmeisesti äitiyslomalla, kun pienet vauvat oli. Se luetun ymmärtäminen....🙄

Joo, ihmettelen, mistä joku nyt sai päähänsä, että minulla jotain lapsia oli!

Vierailija
58/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värisiä nämä äipät olivat ?

Vaaleita suomalaisia.

Vierailija
59/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on. Eikä siinä ole mitään vikaa. Maalla on ilmeisesti tapana eka lypsää lehmät ja sitten lähteä kahvittelemaan lasten kanssa aikaisin aamulla. Ja sitten maalaisserkku tulee ja raportoi kaiken aaveelle. 

Kannattaa käydä joskus. Voit hämmästyä 

Vierailija
60/125 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kategoriaan menee vanhemmat, joilla ostoskärryt puolillaan kaljaa yms ja kun lapsi vieressä kysyy, että saanko minä jotain, tiuskaistaan, ettei nyt ole rahaa.