Tykkäisitkö jos tapaamasi mies olisikin sisustanut sinulle oman huoneen jo valmiiksi?
Eli siellä olisi sänky ja yli päätään tavaroita mitä naiset yleensä tarvitsevat. En ole hyvä sisustamaan, mutta sisustus voisi olla sellainen neutraalin "hempeä". Yhteenmuutto voisi tapahtua nopeasti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla ainakin on huone valmiina tulevaa rouvaa varten. Ja siellä kaikkea naisten tilpehööriä kuten niitä pissatikkuja, tamppooneja ja vaasi kukille. Mielestäni ihan perusjuttu miehelle joka haluaa naisen?
M42
Ehkä nainen haluaa rakentaa itse asioita ja ostaa? Entä jos eroat naisesta ja lentää siitä huoneestaan ulos?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla ainakin on huone valmiina tulevaa rouvaa varten. Ja siellä kaikkea naisten tilpehööriä kuten niitä pissatikkuja, tamppooneja ja vaasi kukille. Mielestäni ihan perusjuttu miehelle joka haluaa naisen?
M42
Vähän kuin koiran hankkisit.
Jos joku ihan oikeasti ostaisi Pfaffin ompelukoneen, peittarin ja saumurin, hankkisi ison pöydän ompelusten leikkaamiseen, kaavapaperia, silityslaudan ja -raudan sekä 4 isoa kaapillista kangasta sekä tietty ompelulankaa, saksia, koristenauhoja, silityskuvia jne., niin kyllä, kyllä, kyllä!
Mutta kenellä olisi varaa siihen, että minua odottaisi noin 12 000 euron sistustus?
Ihan ok. Ei meillä ole kummoinen sisustus muutenkaan. Jos joku kantaa tavarat niin ok.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on 14-vuotiailla ylispojilla taas fantasioita :D
Oma huone on sen ikäisille kova juttu. Toivoo varmaan, että molemmilla on omat huoneet kun muutetaan yhteen. Saa pelata rauhassa pleikkaa ja muuta kivaa.
Tamponit ja raskaustestit ja tyhjä vaasi kukille... tämäkö ap mielestäsi oli kaikki mitä naiset tarvitsevat?
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei helevatan helevatan helevatan helevata.
Riippuu täysin tilanteesta. Tavallaan söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Tukevat äänieristykset ja lukittava ovi, tosin jotain kumman syystä sen saa lukkoon vain ulkopuolelta.
Nämähän ne Fritzillä ja ruotsalaisella lääkärillä oli mielessä.
Jos on tuontivaimo / ulkomaalainen nainen ja on puhuttu valmiiksi lempivärit ja haaveet lapsesta.
Kiva, että on tavaroita valmiina.
Ei sitä rakkauden huumassa huomaa. Mutta jos ei ole rakkautta, niin ihan kaikki haittaa.
Ihan mikä tahansa huone kelpaa. Kaipaan vetäytymistä omaan rauhaan aina välillä päivän aikana. Tämä myös vieraisilla. Kiukustun, jos en pääse omaan rauhaan.
Kyllä näihin "pervo"-hommiin kiinnostuneita naisiakin on. Tämä vain on aivan vihoviimeinen paikka etsiä sellaisia.
Terveisin pervo.
Tätäkö Purra tarkoitti, kun sanoi, että pervoilu pitää poistaa kouluista?
Liian outoa. Ihan tavallinen vierashuone vielä menisi, ja vihje, että sinne voi siirtyä nukkumaan, jos kuorsaaminen häiritsee.
Kriipiii ja pervoo, mutta hyvät naurut kun kommentit lukaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin, mutta kannattaa kysyä lempiväri etukäteen!
Lukittu koppi kellariin.
Olisiko se huone kellarissa ja äänieristetty, jonka saa lukkoon vain ulkopuolelta?