Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työahdistukseen kuolla?

Vierailija
15.04.2025 |

t. tunnollinen työntekijä 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota varmuuden vuosi loparit ennen sitä

Vierailija
2/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siksi osa ei mene, kun ei kroppa kestä sitä menoa ja joillakin ei myös pää. Ehkä on muualla jotain eri tahdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita siis että sä kuolisit siihen, mutta kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja elämään.

Vierailija
4/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Vielä muutama kk jäljellä (määräaikaisuus). 

-ap

Vierailija
5/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuolla, sitten sinäkin huomaisit, että ei sinua oikeasti tarvittu mihinkään (ja että se on iloinen, vapauttava asia, ei asia, mistä pitää rintaansa paukuttaa ja käsiään vääntelehtiä).

Aurinkoista kevättä sinulle!

Vierailija
6/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos kaikki muu elämässä on hyvin, 

Vierailija
7/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän työn takia kaikki muu elämä on jäänyt sen alle. Opiskelut, ihmissuhteet, vapaa-ajanvietto yleensäkin kun ei jaksa. Muistan kuinka parin ekan viikon aikana ajattelin että jos tää jatkuu tällaisena vielä kauankin niin kadotan itseni. Nyt yli vuosi samaa hullunmyllyä. Mutta sisulla sitten kai loppuaika prkle. Välillä vaan tulee sellaisia et tästä ei enää selviä. Mutta onneksi ne menee aina jossain kohtaa ohi.

-ap

Vierailija
8/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin työpaikoissa työntekijä joutuu tekemään 2:n ihmisen työt. Lopputulos on että palaa loppuun. 

Vierailija
9/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Vielä muutama kk jäljellä (määräaikaisuus). 

-ap

Ota sairaslomaa loppuajaksi. Ehdotan tätä vakavissani.

Vierailija
10/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän työn takia kaikki muu elämä on jäänyt sen alle. Opiskelut, ihmissuhteet, vapaa-ajanvietto yleensäkin kun ei jaksa. Muistan kuinka parin ekan viikon aikana ajattelin että jos tää jatkuu tällaisena vielä kauankin niin kadotan itseni. Nyt yli vuosi samaa hullunmyllyä. Mutta sisulla sitten kai loppuaika prkle. Välillä vaan tulee sellaisia et tästä ei enää selviä. Mutta onneksi ne menee aina jossain kohtaa ohi.

-ap

Miksi et lopettanut heti alussa kun oli hyvä tilaisuus? Nytkö muka puserrat omat mehut firmalle loppuun saakka? Älä viitsi.

Vierailija
11/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin työpaikoissa työntekijä joutuu tekemään 2:n ihmisen työt. Lopputulos on että palaa loppuun. 

Ai joissain :D Tällä hetkellä kirjaimellisesti teen 2 ihmisen töitä kun tuuraan toista. Ja tänään kysyttiin tuuraamaan kolmannen tyypin töitä samaan aikaan...

-ap

Vierailija
12/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi et lopettanut heti alussa kun oli hyvä tilaisuus? Nytkö muka puserrat omat mehut firmalle loppuun saakka? Älä viitsi.

No koska tämä hlvetin ylitunnollisuus.

-ap

Vierailija
13/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Vierailija
14/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

En. Kolmekymppinen nainen.

-ap

Vierailija
15/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

En. Kolmekymppinen nainen.

-ap

No siinä tapauksessa toivon kaikkea hyvää ja voimia

Vierailija
16/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siihen kuolee. Minun tapauksessani olin koko ajan myös vapaalla ahdistunut, muistini heikkeni, tein enemmän virheitä, enkä saanut nukuttua.

Kun työkuorma ei puheista huolimatta vähentynyt, hakeuduin työterveyteen ja jäin sairaslomalle. Olen jo ollut kuukauden ja tämä jatkuu vielä ainakin pari kuukautta. Lisäksi sain lääkkeitä ja terapiaa. 

Epäilen, ettei pomo enää uskalla täyttää kalenteriani entiseen malliin tai sama kierre jatkuu.

Vierailija
17/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No koska tämä hlvetin ylitunnollisuus.

-ap

Ota sairaslomaa. Kerro burnoutista. Saat masennuksena saikkua. Ei ole häpeä nostaa kädet pystyyn. Ylitunnollisuus on työuupumuksen yksi oire ja varsinkin jos persoona on perfektionistinen ja tunnontarkka.

Vierailija
18/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanan aurinkoista tiistaita sinulle <3 Valitettavasti kyllä voi, lisäksi työstressi vanhentaa ihoa ja ulkonäköä. En lähde aikuista ihmistä neuvomaan, mutta sanotaan näin, että itse nautin elämästä ja vapaudesta. Toki jos elämänsä haluaa viettää ahdistuksessa, niin sitten viettää.

Vierailija
19/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siihen kuolee. Minun tapauksessani olin koko ajan myös vapaalla ahdistunut, muistini heikkeni, tein enemmän virheitä, enkä saanut nukuttua.

Kun työkuorma ei puheista huolimatta vähentynyt, hakeuduin työterveyteen ja jäin sairaslomalle. Olen jo ollut kuukauden ja tämä jatkuu vielä ainakin pari kuukautta. Lisäksi sain lääkkeitä ja terapiaa. 

Epäilen, ettei pomo enää uskalla täyttää kalenteriani entiseen malliin tai sama kierre jatkuu.

Muistin heikentyminen kuulostaa tutulta ja ennen siinä ei ollut mitään vikaa. Samoin nukkuminen heikentynyt viime aikoina, mut luulen että se on vaan tilapäistä, toivottavasti. Mut pahinta on kuitenkin nää itsesyytökset että miksei ole vieläkin parempi töissä jne. Kuulostaa ihan hlvetin epäterveeltä vaikka ainoa sairas asia tässä on tää työympäristö. 

-ap

Vierailija
20/40 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen elämäntyylin vaihdos oli ainoa asia mikä pelasti minut sydänkohtaukselta tai joltain. Lopetin kaiken ja aloin downsiftaamaan. En tule koskaan palaamaan työelämään vaikka 30 vuotta pitäisi vielä sinnitellä eläkkeeseen. Ei pysty, kiitos.