Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä epävarmuus koko ajan? HELP

Vierailija
15.04.2025 |

Mistä hirveä epävarmuus koko ajan johtuu? Olen aina odottanut jotain mystistä ikää milloin epävarmuudet loppuu mutta ei ole tullut vastaan? Esiintyy esim ihan kaupan kassalla ollessa

Kommentit (223)

Vierailija
41/223 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun luulit nähneesi kaiken...

Vierailija
42/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy uskotella itsellesi olevasi täydellinen juuri tuollaisena kuin olet. Älä peittele "heikkouksiasi" vaan ole aito oma itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same sister same. Ja tää on niin hassua kun en jännitä mielestäni töissä yhtään mutta silti jos pitää mennä kysymään joltain ei ihan niin tutulta jotain ni heti alkaa kuulua äänestä epävarmuus. Tai kaikista pahin paikka on jos pitää kauppaan mennä tekemään reklamaatiota, ihan hirveää. Ei siis asiana sinänsä mut silti alkaa aina ääni väristä ja tuntuu et happi loppuu, wtf. Ja sitten kuitenkin oon supersosiaalisessa työssä jossa käsitellään astetta rankempia juttuja ja tää työ ei tosiaan ole heikkohermoisille 🙈 Mikä logiikka?!?! N33

Vierailija
44/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppuu sitten, kun päätät niin. Uskallat olla välittämättä muiden mielipiteistä ja uskallat uskoa ja tiedostaa, että kyllä sinä osaat. Alussa se on vaikeaa, mutta ajan kanssa helpompaa.

Vierailija
45/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ymmärrä näitä vastauksia, monia ihmisiä ympäri suomen samoja ongelmiap

Vierailija
46/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy uskotella itsellesi olevasi täydellinen juuri tuollaisena kuin olet. Älä peittele "heikkouksiasi" vaan ole aito oma itsesi.

Kiitti, ap puolesta

Vierailija
47/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikinä lopu. Itse huomasin että elämä meni ohi. Perhe jäi perustamatta ja nyt liian jo liian vanha, kavereita oli viimeksi koulussa, mutta kun heihin ei pitänyt yhteyttä niin ei heitäkään enää ole. Olisi pitänyt tehdä jotain itse mutei vaan koskaan saanut aikaiseksi. Onneksi nyt terveys on alkanut pettää, niin ei tarvitse enää kauan olla täällä tyhjänpanttina elämässä merkityksetöntä elämää.

Vierailija
48/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "hirveä epävarmuus", jopa siellä kaupan kassalla, liittyy yleensä siihen että tarkkailet itseäsi liikaa ja kuvittelet muiden ajattelevan sinusta jotain. Todellisuudessa ne ihmiset kassalla on todennäköisemmin huolissaan siitä että ostivat väärää kahvia.

Mutta kun puhut pienryhmässä tai kasvokkain, niin toiset alkaa ihmetellä mun tärinöitä ja epävarmuutta.

Vierailija
49/223 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan tiedä mistä tämä johtuu. 

Vierailija
50/223 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa

Vierailija
51/223 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi jaksat.

Vierailija
52/223 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat eivät vain muutu.

Vierailija
53/223 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että mukana on myös taitavia provoilijoita, mutta liian harvassa

Vierailija
54/223 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Inhoan itseäni.

Vierailija
55/223 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä "teitä"?

Vierailija
56/223 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein eritellyt, että mikä ja millainen epävarmuus. Viestistä sai kuvan, että sosiaalinen epävarmuus.

Olemme kaikki käytännössä lapsia aikuisten kehoissa. Ei kenelläkään ole hajua, mistä elämässä on kyse ja miten asiat pitäisi hoitaa. Kaikki vain feikkaavat.

Vierailija
57/223 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)

Vierailija
58/223 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.

Vierailija
59/223 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä muistaa asioita entisestä elämästään.

Vierailija
60/223 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kehittyvät hitaammin kuin tytöt