Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän eka rantakänni meren äärellä Helsingissä

Vierailija
15.04.2025 |

Asun Helsingissä meren äärellä. Näen Suomenlinnan kirkontornin täältä saaresta. Ekan kerran herranvuonna 2025 vedän kännejä yksityisrannalla työpäivän jälkeen (pääsin töistä jo klo 13.15) ja täällä on tyyntä ja lämmintä. Ihanaa asua saaressa ja meren äärellä. Nyt siis huhtikuu ja aurinko paistaa ja lämpöä on auringossa + 15 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on se ainoa sallittu nautinto suomessa. Pitäisi varmaan alkaa juopoksi.

Vierailija
2/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!

Onhan se siihen asti ihanaa kunnes tulee krapula.

Vierailija
4/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen rannalla juova. Torniojoessa olen pienellä saarella tai atollilla ( kun jo olen merenpuolella).

Saaressa on tälläisen harmaantuneet istuimet ja pöytä jolle olen kattanut kaljapussin ( kyllä, systembolagetista 20 tölkkiä, on eri laatuja, eri makuja, keskihinta puolen litran VAHVALLA neloskaljalla ja lonkeroilla allke 90 penniä (pfenning saksaksi!))

Samaa merta siis tuijotanme. Minulla pilkkivehkeetkin mukana. Käppäs kusta ruikkaamassa mereen niin minä teen saman täällä, vietetään tällaiset rantajjoppojen kihlajaiset kusirituaalilla.

Ja nyt on täällä jo kärpänen oluttölkissä!

Vierailija
5/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula juo lonkeroa Turussa?

Vierailija
6/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis

Vierailija
7/7 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on suomessa ihan okei ja vähiten haitallisen päihteen käyttö on huumausaineen käyttörikos. Siinä on laki jota ei logiikka riivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi