Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!
Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen.
Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.
Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.
No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...
Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu.
Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu?
Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.
Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää miehellä olla päässä vikaa jos ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on. Normaalilla järjellä varustettu mies ymmärtää naisten olevan erilaisia eikä halvenna naisia näiden seksuaalisten ominaisuuksien vuoksi. Luuletko, että sun kaltaiset ääliöiden kirjoittelut auttaa mitenkään ap ja muita hänen kaltaisiaan naisia?! Aihe on monelle naiselle arka ja sitten tulee sun kaltaisia tolloja siihen öyhöttämään. Ei selvästikään oikeasti ymmärretä naisista mitään ja naisia pidetään vain panopatjoina. Olet kuvottava.
Onko sinulla ymmärryksessä vikaa? Naiset saavat eri tavoin ja osa ei saa ollenkaan selvästikään. Miksi minä en voisi haluta sellaista naista, joka saa minun kanssa.
Sinä olet kuvottavan asenteellinen.
Sä tässä kuvottavan asenteellinen olet ja suoraan sanottuna halveksut naisia jotka eivät toimi kuten arvon herra haluaa. Tuollainen itsekeskeinen pienimunainen ääliö ei kyllä saisi pilata yhdenkään naisen elämää. Selvästi olet todella heikolla itsetunnolla varustettu tollo.
Kaikki naiset eivät saa koskaan pelkällä yhdynnällä vaikka mitkä temput tekisi. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea tajuta?
Onko sinulla haasteita lukemisen ymmärtämisen kanssa? Tuossa sanottiin "JOTKUT" naiset saavat. Ei todellakaan kaikki. Mutta tuollaisiakin harvinaisuuksia on. Miksi se on niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää miehellä olla päässä vikaa jos ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on. Normaalilla järjellä varustettu mies ymmärtää naisten olevan erilaisia eikä halvenna naisia näiden seksuaalisten ominaisuuksien vuoksi. Luuletko, että sun kaltaiset ääliöiden kirjoittelut auttaa mitenkään ap ja muita hänen kaltaisiaan naisia?! Aihe on monelle naiselle arka ja sitten tulee sun kaltaisia tolloja siihen öyhöttämään. Ei selvästikään oikeasti ymmärretä naisista mitään ja naisia pidetään vain panopatjoina. Olet kuvottava.
Onko sinulla ymmärryksessä vikaa? Naiset saavat eri tavoin ja osa ei saa ollenkaan selvästikään. Miksi minä en voisi haluta sellaista naista, joka saa minun kanssa.
Sinä voita haluta vaikka lammasta tai alaikäistä, ja se vasta onkin kuvottavaa. Et hyväksy normaalia naista. Kuvottava olet sinä
Kyllä on miehellä todella heikko itsetunto jos ei kestä sitä, että nainen ei saa orgasmia miehen tekemänä. Se orgasmi nyt ei vain ole monellekaan naiselle niin helppoa asia saada. Moni saa kyllä itse, mutta miehet ei osaa sitä tehdä. Tärkeintä on kuitenkin se, että molemmat nauttii ja hyvällä itsetunnolla varustettu mies hyväksyy ja ymmärtää sen jos nainen käyttää esim lelua apuna saadakseen orgasmin.
Ei ole olemassa vain yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miesten ns. kestävyys vaikuttanut paljonkin orgasmin saamiseen? Eli tarvitsetko yleensä pitempään yhdyntää siihen? Olivatko nuo pari kertaa, joilla sait orgasmin, jonkin erityisen hyvin yhdynnässä kestävän miehen kanssa?
Mitä tarinoita miehen kestävyydestä. Uskon, että moni nainen toivoo mihen saavan sen purkauksensa aiemmin kuin myöhemmin. Huoh, onko se edelleen usko, että se kulli ja sillä jyystö saa naisen orgasmiin? Osaatteko lukea esim edellä olevia kirjoituksia. Ei tule kalulla ei, eikä mieskään kai polviaan hieromalla.
Teillä ei tule, se tiedetään. Ja miehesikin tulee vain sun käsiisi, kun löysä pillusi ei saa sen kullia ruiskimaan.
Kylläpä taas naisen orkku saa toiset aivan apinalliseen raivoon. Luulisi raivon syttyvän, jos nainen ei saisi, mutta kun saa. Luulisi noiden olevan raivoikäisiä teinejä, mutta ihan aikuisia taitaa olla. Jopa vanhuksia.
Onpa virkistävää, kun Pano Pate ja Klitoris Hullu taas miekkailee omista tynnyreistään. Molemmat aivan yhtä pihalla nyky maailmasta.
Sä tässä kuvottavan asenteellinen olet ja suoraan sanottuna halveksut naisia jotka eivät toimi kuten arvon herra haluaa. Tuollainen itsekeskeinen pienimunainen ääliö ei kyllä saisi pilata yhdenkään naisen elämää. Selvästi olet todella heikolla itsetunnolla varustettu tollo.
Ota nyt se hiekka pois sieltä värkistäsi. En halveksu naisia, vaan totesin että on erilaisia naisia ja he saavat orgasmin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa virkistävää, kun Pano Pate ja Klitoris Hullu taas miekkailee omista tynnyreistään. Molemmat aivan yhtä pihalla nyky maailmasta.
Mä en ole klitorishullu vaikka paskapatelle vastailenkin. Mua vain vituttaa tuollainen ylimielinen ääliö.
Sinä voita haluta vaikka lammasta tai alaikäistä, ja se vasta onkin kuvottavaa. Et hyväksy normaalia naista. Kuvottava olet sinä
Sinulla näitä sairaita perverssioita on.
Minä keskityn aikuisiin halukkaisiin naisiin. En sinun sairaalloisen mielikuvituksen omaaviin katkeriin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on miehellä todella heikko itsetunto jos ei kestä sitä, että nainen ei saa orgasmia miehen tekemänä. Se orgasmi nyt ei vain ole monellekaan naiselle niin helppoa asia saada. Moni saa kyllä itse, mutta miehet ei osaa sitä tehdä. Tärkeintä on kuitenkin se, että molemmat nauttii ja hyvällä itsetunnolla varustettu mies hyväksyy ja ymmärtää sen jos nainen käyttää esim lelua apuna saadakseen orgasmin.
Ei tämä ole mikään itsetuntikysymys. Ihmeellisen iso ongelma nyt naisille. Olkoon leluilla tai miten vain, mutta jos nainen ei saa kuin yksinään, niin hän voi sitten hankkia sellaisen miehen, jolle asia on ok.
Mutta minulle iso suola seksissä on naisen orgasmi. Jopa isompi kuin omani. Jos se on sinulle ongelma, niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla näitä sairaita perverssioita on.
Minä keskityn aikuisiin halukkaisiin naisiin. En sinun sairaalloisen mielikuvituksen omaaviin katkeriin naisiin.
Onhan ap:kin aikuinen halukas nainen. Etkö sen vertaa osannut lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään itsetuntikysymys. Ihmeellisen iso ongelma nyt naisille. Olkoon leluilla tai miten vain, mutta jos nainen ei saa kuin yksinään, niin hän voi sitten hankkia sellaisen miehen, jolle asia on ok.
Mutta minulle iso suola seksissä on naisen orgasmi. Jopa isompi kuin omani. Jos se on sinulle ongelma, niin sitten on.
Eli hylkäisit lupaavan parisuhteen alun vain sen vuoksi, että naisella vaikeuksia saada orgasmi toisen läsnäollessa? Oletpa keskenkasvuinen ja sulla todellakin on huono itsetunto vaikka miten asiaa selittelisit.
Onnittelut ap:lle! Jokainen nainen, joka on löytänyt seksuaalisuudestaan uutta ja jotakin, mitä hän on tavoitellut, on tästä päivästä eteenpäin parempi itselleen ja ympäristölleen. Jatka etsimistä ja harjoittelua.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole klitorishullu vaikka paskapatelle vastailenkin. Mua vain vituttaa tuollainen ylimielinen ääliö.
Patella on Napoleon kompleksi ja se projisoi palstalla omia ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas naisen orkku saa toiset aivan apinalliseen raivoon. Luulisi raivon syttyvän, jos nainen ei saisi, mutta kun saa. Luulisi noiden olevan raivoikäisiä teinejä, mutta ihan aikuisia taitaa olla. Jopa vanhuksia.
No tämä. Muistan joskus aiemmin lukeneeni täältä ap:n juttuja ja jotkut leimasivat hänet vialliseksi. Nyt kun hän sitten viimein sai orgasmin, niin se on joidenkin mielestä väärin saatu. Eikö voisi vain olla iloinen ap:n puolesta, että viimein pääsi jännityksestä yli ja pystyi saamaan orgasmin toisen läsnäollessa? Miksi pitää joidenkin ilkeillä?
Olen mäkin muutenkin sitä mieltä, että hyvällä itsetunnolla varustettu mies kestää kyllä sen vaikka nainen saisi orgasmin hänen kanssaan niin, että nainen itse hieroo klitoristaan sormilla tai lelulla. Eikö pääasia ole se nautinto eikä sen oman heikon itsetunnon pöngittäminen?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ap:lle! Jokainen nainen, joka on löytänyt seksuaalisuudestaan uutta ja jotakin, mitä hän on tavoitellut, on tästä päivästä eteenpäin parempi itselleen ja ympäristölleen. Jatka etsimistä ja harjoittelua.
M60
Juuri näin! Älä ap välitä näistä joistakin reppanoista jotka eivät naisista mitään ymmärrä. Jatka sä vain seksistä nauttimista.
Eli hylkäisit lupaavan parisuhteen alun vain sen vuoksi, että naisella vaikeuksia saada orgasmi toisen läsnäollessa? Oletpa keskenkasvuinen ja sulla todellakin on huono itsetunto vaikka miten asiaa selittelisit.
Miksi tämä nyt ängetään itsetuntoon? Minä nyt satun nauttimaan naisen orgasmista. Minulle tärkeä asia. Miksi se ei saisi olla minulle kriteerinä? Varmasti löytyy paljonkin miehiä, joille tuo ei ole tärkeä asia, joten he sitten sopivat paremmin yhteen.