Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!
Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen.
Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.
Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.
No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...
Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu.
Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu?
Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.
Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.
Kommentit (266)
Jos saat sormilla helposti niin mikset ole laittanut miestä tekemään sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sait itsetyydyttämällä samalla kun mies pani sinua. No jos tuo kelpaa miehelle, niin kaikki hyvin.
Itse en koskaan voisi seurustella naisen kanssa, jolle en pysty antamaan orgasmia.
Siinä mies joka ei tiedä naisista mitään.
Voi toista.
Tiedän ihan riittävästi. Ex-vaimo oli kuin ap, eli sai vain klittaa stimuloimalla.
Nykyinen naisystävä saa myös yhdynnässä. Ihan uusia ulottuvuuksia tullut vastaan.
Minäkään en pysty yhdynnässä saamaan orgasmia, joten mies hoitaa sen sormin. Joutunut opettelemaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sait itsetyydyttämällä samalla kun mies pani sinua. No jos tuo kelpaa miehelle, niin kaikki hyvin.
Itse en koskaan voisi seurustella naisen kanssa, jolle en pysty antamaan orgasmia.
Ilmeisesti tiedän paljon enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miesten ns. kestävyys vaikuttanut paljonkin orgasmin saamiseen? Eli tarvitsetko yleensä pitempään yhdyntää siihen? Olivatko nuo pari kertaa, joilla sait orgasmin, jonkin erityisen hyvin yhdynnässä kestävän miehen kanssa?
Mitä tarinoita miehen kestävyydestä. Uskon, että moni nainen toivoo mihen saavan sen purkauksensa aiemmin kuin myöhemmin. Huoh, onko se edelleen usko, että se kulli ja sillä jyystö saa naisen orgasmiin? Osaatteko lukea esim edellä olevia kirjoituksia. Ei tule kalulla ei, eikä mieskään kai polviaan hieromalla.
Niin ap ei tule. Ei suurin osa naista ylipäätään. Mutta on sellaisiakin saisia, jotka saavat orgasmin pelkällä penetraatiolla. En nyt muista kyselyn prosenttia, mutta täällä oli aloitus siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Tiedän ihan riittävästi. Ex-vaimo oli kuin ap, eli sai vain klittaa stimuloimalla.
Nykyinen naisystävä saa myös yhdynnässä. Ihan uusia ulottuvuuksia tullut vastaan.
Kyllä pitää miehellä olla päässä vikaa jos ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on. Normaalilla järjellä varustettu mies ymmärtää naisten olevan erilaisia eikä halvenna naisia näiden seksuaalisten ominaisuuksien vuoksi. Luuletko, että sun kaltaiset ääliöiden kirjoittelut auttaa mitenkään ap ja muita hänen kaltaisiaan naisia?! Aihe on monelle naiselle arka ja sitten tulee sun kaltaisia tolloja siihen öyhöttämään. Ei selvästikään oikeasti ymmärretä naisista mitään ja naisia pidetään vain panopatjoina. Olet kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hyvästä orgasmista !
Onko niin että takaapäin asento on sinulle se toimiva juttu sillä siinähän miehen kalu työntyy tosiaan syvälle vaginaan ja siten pillu saa parhaiten hyväilevää kiihotusta.
Takaapäin ei ole sen kummempi kuin muukaan, mutta jos mies ei sitä muuta hyväilyä itse anna,on se helpointa ja toiseksi paras asento tehdä itse.
Mies alle makuulle ja siinä nainen päällä niin siinähän nainen pystyy myös antamaan pillulle hyväilevää painetta ja miehen kädet jää vapaaksi hyväilyille.
Mä en niin p
Kuules Pate, ap ja muutkin naiset päättää ihan itse mikä tuntuu hyvältä. En mäkään erityisen päällä olemisesta nauti. Ei vain ole mun juttu. En ymmärrä miksi sun on niin vaikea ymmärtää sitä, että kaikki naiset ei ole samanlaisia ja jokainen saa itse sanoa mitä haluaa ja mistä nauttii eniten.
Päällä naiminenkin on teknniikkajuttu. Jos vain pomppii tai ratsastaa ylösalas niin en yhtään ihmettele, jos ei nainen saa orgasmia. Päällä ollesssa naisen orgasmin saanti on naisen omalla vastuullla. Toki jos haluaa viehättää vain miestä niin se on toinen juttu. Ehdotin siksi koska ap:lla näyttää olevan vaikea saada orgasmeja miehen kanssa. Saa ottaa vinkistä vaarin tai olla ottamatta. Ei ole minulta pois. Itse saanut nauttia naisen ongasmista ihan riittävän usein.
Ai millainen on oikea orgasmi naisella ja millainen tuntemus miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
" vain klittaa stimuloimalla"...ja mieskin saa vain kalua stimuloimalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että takaapäin asento on sinulle se toimiva juttu sillä siinähän miehen kalu työntyy tosiaan syvälle vaginaan ja siten pillu saa parhaiten hyväilevää kiihotusta.
Takaapäin ei ole sen kummempi kuin muukaan, mutta jos mies ei sitä muuta hyväilyä itse anna,on se helpointa ja toiseksi paras asento tehdä itse.
Mies alle makuulle ja siinä nainen päällä niin siinähän nainen pystyy myös antamaan pillulle hyväilevää painetta ja miehen kädet jää vapaaksi
Koita nyt jo perssilmäpate tajuta, että naiset ovat erilaisia. Ap jo kertoi tuosta asennosta, että ei kuulu hänen lemppareihin. Miksi sä silti jankutat omaa ähkyäsi? Miksi et ymmärrä, että jokainen nainen on erilainen etkä sä päätä muiden puolesta mitä he saavat haluta ja mistä he tykkäävät. Sä olet ennenkin jankuttanut samalla tavalla etkä mitenkään hyväksy sitä, että naiset päättää ihan itse näistä asioista. Meitä ei vittuakaan kiinnosta kuulla miljoonatta kertaa miten sun vaimosi saa orgasmin. Koita nyt saa tanan pässi tajuta, että kaikki ei ole samanlaisia kuin sun vaimo.
Jäämme odottamaan sun uutta jankutusvastausta mistä saamme taas huomata, että et ymmärrä mitään muuta kuin oman napasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Ja sitten vingutaan ettei miehet ymmärrä, vaikka naiset ovat itse näin pihalla.
Mies voi saada orkun ihan pelkästään g-pistettä hyväilemällä. Aivan kuten jotkut naisetkin. Toki naisten g-piste on yhteydessä klittaan, mutta paikka on ihan eri. Näin ollen nainenkin voi saada orgasmin ihan pelkässä yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Mies voi saada orkun ihan pelkästään g-pistettä hyväilem
Kaikki naiset eivät saa koskaan pelkällä yhdynnällä vaikka mitkä temput tekisi. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alle makuulle ja siinä nainen päällä niin siinähän nainen pystyy myös antamaan pillulle hyv
Ap jo kertoi tuosta asennosta, että ei kuulu hänen lemppareihin. Miksi sä silti jankutat omaa ähkyäsi? Miksi et ymmärrä, että jokainen nainen on erilainen etkä sä päätä muiden puolesta mitä he saavat haluta ja mistä he tykkäävät. Sä olet ennenkin jankuttanut samalla tavalla etkä mitenkään hyväksy sitä, että naiset päättää ihan itse näistä asioista. Meitä ei vittuakaan kiinnosta kuulla miljoonatta kertaa miten sun vaimosi saa orgasmin. Koita nyt saa tanan pässi tajuta, että kaikki ei ole samanlaisia kuin sun vaimo.
Kakasepa ulos oletko huonoitsetuntoinen mies joka ei kestä sitä että nainen ottaa oman orgasminsa vai nainen, joka ei saa miehen kanssa orgasmeja. Kumpi,niin tulee tämäkin selväksi? Vai eikö kantti riitä vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Ja siinä nainen joka ei tiedä miehen orgasmeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Kyllä pitää miehellä olla päässä vikaa jos ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on. Normaalilla järjellä varustettu mies ymmärtää naisten olevan erilaisia eikä halvenna naisia näiden seksuaalisten ominaisuuksien vuoksi. Luuletko, että sun kaltaiset ääliöiden kirjoittelut auttaa mitenkää
Mitä halventamista? Nuo ovat ihan faktoja. Se on pieni osa naisista, jotka saavat pelkässä yhdynnässä orgmasmin.
Se on ihan se ja sama miten nainen saa orgasmin, mutta itse en voisi olla suhteessa, jos en pystyisi antamaan naiselle orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miesten ns. kestävyys vaikuttanut paljonkin orgasmin saamiseen? Eli tarvitsetko yleensä pitempään yhdyntää siihen? Olivatko nuo pari kertaa, joilla sait orgasmin, jonkin erityisen hyvin yhdynnässä kestävän miehen kanssa?
En mä yhdynnällä orgasmia saa vaikka kuinka kauan jyystäisi ja tuntuisi musta hyvältä. Kyllä mun klitoris tarvitsee kosketusta, että pystyn laukeamaan.
Ap
Tuolla sun metodilla toimii aina. Voin vakuuttaa! Pidä hauskaa ja nauti!
T. N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Mies voi saada orkun ihan pelkästään g-pistettä hyväilem
Kyllä ne ovatkin onneksi eri paikat joilla naisen tai mies saa.. olishan se omituista jos nainen sai eturauhasta hieromalla. Mulla mies sensijaan, sillä on sama kuin naisella, paitsi naisella 8000 nautintapistettä miehen noin 4000 vastaan. Onko miehet vaan kateellissia vai mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista.
Kyllä pitää miehellä olla päässä vikaa jos ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on. Normaalilla järjellä varustettu mies ymmärtää naisten olevan erilaisia eikä halvenna naisia näiden seksuaalisten ominaisuuksien vuoksi. Luuletko, että sun k
Älä väitä olevasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alle makuulle ja siinä nainen päällä niin
Paskapatella meni tunteisiin. Ihan olen kuule nainen joka saa kyllä orgasmeja, mutta en voi sietää tuollaisia ylimielisiä besserwissereitä jotka kuvittelee tietävänsä mitä jokainen nainen haluaa. Miksi paskapate ei suostu tajuamaan, että naiset ovat erilaisia? Eikö äly riitä?
No kyllähän se orgasmi on seksissä se juttu. Kaikki naiset voivat laueta, tarvitsee olla mies, jolla sopivan kokoinen penis ja nainen käsitellyt estonsa.