Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisten miesten deittailu

Vierailija
15.04.2025 |

Erosin vuosi sitten keväällä pitkästä liitosta ja aloittelin syksyllä deittailua. Olen itse 35 v + nainen ja ajatuksena oli, että päälle nelikymppinen mies olisi ideaali kumppani, koska olisi jo vastaavaa elämänkokemusta, samanlainen elämäntilanne (lapset tehtynä ja jo vähän isompia) jne.

Olen kuitenkin törmännyt yllättävään ilmiöön, joka häiritsee nelikymppisissä miehissä. Moni tuntuu olevan todella väsynyt, jaksamaton ja asenteella "ei sitä enää jaksa", "johan sitä on tullut jo nähtyä/tehtyä/koettua ihan tarpeeksi". Aikaisemmin harrastettu liikuntaa ja oltu muuten aktiivisia, mutta omin sanoin nykyään ei oikein jaksa ja sohva vetää ennemmin puoleensa. Sama asenne myös mm.sosiaalisuutta ja muita tekemisiä kohtaan.

Itse en todellakaan koe samanlaista "väsähtämistä" vaan oikeastaan koen olevani elämäni kunnossa. Jaksan liikkua, tavata ihmisiä, innostua ja hankkia uusia kokemuksia.

Onko muilla vastaavaa kokemusta, vai onko minulla käynyt vain huono tuuri? 

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu ottavan koville, kun naiset eivät syty vanhemmista miehistä."

Naiset eivät syty yleisesti ottaen kenestäkään normaalista pulliaisesta, oli ikää tai ei. Ikä on vain yksi kriteeri kymmenen muun joukossa.

Vierailija
82/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N43 ja toivon nuorempaa viriiliä kumppania. 35-40 olisi ideaali. Olen huomannut saman, että monet vanhemmat miehet ovat luovuttaneet ja käyttäytyvät kuin eläkeläiset. Toki poikkeuksia on, mutta täytyy miettiä myös todennäköisyyksiä jos haluaa löytää kumppanin.

No tähänhän on ratkaisuna vain se, että deittailet ainoastaan itseäsi nuorempia. Tarkoitatko, että tyydyt vähempään, jos alat pohtia todennäköisyyksiä (=tasoja)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa että nelikymppiset uusia kokemuksia haluava aktiiviset miehet eivät kelpuuta edes viestittelykumppaniksi kolmekymppistä naista jolla on lapsia. Ap ei siis tiedä näistä miehistä yhtään mitään. Eikä tiedä kukaan muukaan tällä palstalla.

No ei kolmekymppiset miehetkään halua omanikäistä naista jolla on jo lapsia.

Vierailija
84/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään tasoja mieti. Vaan sitä että vanhemmissa on prosentiaalisesti vähemmän viriilejä ja energisiä miehiä. Joten järkevämpi deittailla nuorempia, jolloin minulle sopivan energisen kumppanin löytäminen on todennäköisempää. Nuoremmilla on kokemukseni mukaan myös paremmat tunnetaidot. N43

Vierailija
85/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat vanhemma

Siis miehet vanhenevat tutkitusti nimenomaan hitaammin kuin naiset, koska testosteroni suojaa iän tuomalta lihaskadolta.

Valehtelevatko ne miehet ikänsä sitten, kun suurin osa näyttää ikäistään vanhemmilta? :D

Eiköhän tuo ole sukupuoliriippumatonta, että vanhetessa muut näyttää ikälopuilta ja omaa vanhenemista ei huomaa. Miehet katsoo että naiset vain vanhenee ja vice versa. 

Parhaiten omankin vanhenemisen näkee vanhoissa tutuissa joita ei ole nähnyt vuosiin tai vuosikymmeniin..:)

Vierailija
86/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään tasoja mieti. Vaan sitä että vanhemmissa on prosentiaalisesti vähemmän viriilejä ja energisiä miehiä. Joten järkevämpi deittailla nuorempia, jolloin minulle sopivan energisen kumppanin löytäminen on todennäköisempää. Nuoremmilla on kokemukseni mukaan myös paremmat tunnetaidot. N43

Deittailu varmasti onnistuu, nuoremmat miehet harrastavat mielellään seksiä vanhempien naisten kanssa, koska naisten kriteerit ovat matalammat ja seksistä ei seuraa turhaa draamaa.

Vierailija
87/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn kyllä haluavat vanhemmankin 40+ naisen jolla lapsia. Ei näytä haittaavan. Ovat itseasiassa tyytyväisiä kun nainen ei heti ala puhua perhesuunnitelmista. Kumppaniksi lapsettomat kolmekymppiset miehet haluaa oman ikäisiä lapsettomia naisia, se on totta.

Vierailija
88/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn kyllä haluavat vanhemmankin 40+ naisen jolla lapsia. Ei näytä haittaavan. Ovat itseasiassa tyytyväisiä kun nainen ei heti ala puhua perhesuunnitelmista. Kumppaniksi lapsettomat kolmekymppiset miehet haluaa oman ikäisiä lapsettomia naisia, se on totta.

Miehet naivat vaikka puun runkoa, jos se on ilmaista. Siinä ei ikävuosia lasketa, kunhan on vähän sinne päin.

Vierailija
89/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu varmasti onnistuu, nuoremmat miehet harrastavat mielellään seksiä vanhempien naisten kanssa, koska naisten kriteerit ovat matalammat ja seksistä ei seuraa turhaa draamaa.

vanhoilla akoillahan ne kriteerit vasta onkin, pitkä lista -ei kiitos ominaisuuksia eikä kukaan kelpaa edes petiin

t vanha akka

Vierailija
90/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävät ovat olleet vähän nuorempia 35-40 ja lapset tehty. 30-35 vuotiaitten kanssa ollut sitten lähinnä hauskanpitoa. N43

Vierailija
91/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävät ovat olleet vähän nuorempia 35-40 ja lapset tehty. 30-35 vuotiaitten kanssa ollut sitten lähinnä hauskanpitoa. N43

Miksi ne eivät ole enää miesystäviäsi?

Vierailija
92/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne eivät ole enää miesystäviäsi?

Isoimpana se että en halua muuttaa yhteen (kenenkään miehen kanssa) ja perustaa uusperhettä

Vierailija
93/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias mies. Deittailen vain 18-29 v naisia. 

Mutta silta sä olet 44v.

Vierailija
94/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaan nyt noloa että joku puolivuosisatainen pallomaha vatkaa lantiota diskossa.

Ihan hyvä vaan jos ovat ymmärtäneet että ne ajat ovat muisto vaan.

Vierailija
95/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä viriili? Sun ikäiset naiset inhoaa panemista. Se on tullut ilmi tällä palstalla niin monta kertaa.

Vierailija
96/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset on noin, toiset ei. Täytyy vaan löytää omaan elämäntapaan sopiva kaveri. Ehkä ei kannata olla ehdoton ikärajoista. 

Joo, vaikeaa on naisena löytää mies, joka haluaisi tehdä yhdessä muutakin kuin nyhjätä kotona. Kaipaisin yhdessä tekemistä ja mulle joku wine & dine hienossa ravintolassa ei ole sitä.

Vierailija
97/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet meistä naisistakin on ihan samanlaisia kuin nuo miehet. Itseäni ei ole 40 jälkeen enää juurikaan kiinnostanut mitkään harrastukset, menot sun muut kotkotukset. Onni löytyy pienestä arjesta, en kaipaa muuta. 

Mutta kun sun toive ei kerran ole tällainen koti-ihminen, niin kyllähän niitä menijöitäkin löytyy yli nelikymppisistäkin, toki vähemmän kuin nuoremmista mutta on niitä.

Niille menijöille tuntuu juoma maittavan. Itse kaipaisin vähän tervehenkisempiä menoja.

Vierailija
98/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä 35-40-vuotiaita on harvassa. Kyllä siinä elopaino on havaittavissa ellei ole oikeasti pitänyt itsestään huolta eikä töiden jälkeen lösähdetä sohvalle sipsipussi kourassa. Miksi luovutetaan niin helpolla... Miksei haluta näyttää nuorekkailta, energisiltä ja ikäistään kunnossa olevilta?

Vierailija
99/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä viriili? Sun ikäiset naiset inhoaa panemista. Se on tullut ilmi tällä palstalla niin monta kertaa.

On tutkittu juttu että naisilla seksihalut voivat aleta juuri vaihdevuosien aikana... Ja joillakin se alkaa jo 40-vuotiaana. Hedelmällisyys laskee kokoajan kovaa vauhtia. Miehet ovat viriilejä koko elämänsä. Siitä johtuu ettei halut kohtaa. 

Vierailija
100/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat vanhemman miehen? Miehet vanhenevat tutkitustikin nopeammin kuin naiset, joten 10 vuotta vanhempi mies on kehon iältä keskimäärin 20 vuotta vanhempi. Totta kai hän on väsyneempi. En ymmärtänyt lainkaan tuota että 40+ miehellä olisi jo "vastaavaa elämänkokemusta" kuin 35-vuotiaalla naisella. Kyllä ikäluokkaasi vastaavaa elämänkokemusta löytyy jo ikäisistäsi tai nuoremmistakin miehistä. Kannattaa kääntää katse heihin, jos ei halua saman tien kiikkustuoli-elämään.

Siis miehet vanhenevat tutkitusti nimenomaan hitaammin kuin naiset, koska testosteroni suojaa iän tuomalta lihaskadolta.

Valehtelevatko ne miehet ikänsä sitten, kun suurin osa näyttää ikäistään vanhemmilta? :D

No yllättävän moni kyllä valehtelee iästään noissa deittiäpeissä. Ihan pelleporukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä