Uskomattoman kylmä vaimo!
Minä miehenä yritin olla koko päivän läheinen autoin kotitöissä, halasin, pussasin ja otin kainaloon katsomaan tv:tä, selvää flirttailua että haluan sua illalla. Illalla odotin että vaimo käy suihkussa niinkuin itsekkin kävin ja menin sänkyyn odottamaan. Mitä tekee vaimo, tulee sänkyyn puhelin liimattuna käteen kiinni ja selaa sitä. Jossain vaiheessa alkaa selittämään missä kukin mun puolen sukulaismies on parhaillaan matkoilla. Jestas että laski oma kiinnostustaso nopeasti 100%. Siis mitä vit...tua oikein haluaa mieheltään?
Kommentit (139)
Valitsit aikanaan väärin. Sori, ei voi auttaa.
Haluaa ilmeisesti matkoille.
Laita vaimo vaihtoon ja hommaa sellainen koti hiiri jos ei matkustelu kiinnosta.
Ihan oikein AUTOIT kotitöissä. Wau!
Olet vihainen vaimollesi, koska hän ei ole ajatustenlukija
Mitäkö? No resursseja tietysti. Ehkä satunnaista seuraa johonkin muuhuin kuin seksiin. Minulla oli joskus samanlainen, joka sitten eroilmoituksen jälkeen ihmetteli, että seksi on mukamas niin tärkeää. Kun sitten kysyin, että mikäs sitten, niin meni aivan mykäksi.
Luonnollisesti olet toiminut samoin joka päivä, niin ei ole vaimo kylmä. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
T nainen onnellisesta liitosta.
Vaimo huomasi, että osallistuit yhteisiin askareisiin vain palkkion toivossa, et siksi, että olisit kokenut yhteisyyttä vaimosi kanssa.
Kotitöissä auttaminen seksin toivossa on liian läpinäkyvää. Olet huono sängyssä. Siksi vaimosi ei ole kiinnostunut sinusta vaan selaa Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö? No resursseja tietysti. Ehkä satunnaista seuraa johonkin muuhuin kuin seksiin. Minulla oli joskus samanlainen, joka sitten eroilmoituksen jälkeen ihmetteli, että seksi on mukamas niin tärkeää. Kun sitten kysyin, että mikäs sitten, niin meni aivan mykäksi.
Me vasta aiheesta juteltiin ja kysyin että mikä vaivaa. Ehdotin terapiaakin mutta oli vain että pitäis enemmän. Taas viikko meni ja unohtaa käyttäytyä. Ap
Outo aloitus. En nyt tajua. Olisiko naisen pitänyt tajuta kotitöiden tekemisestä ja halailusta, että haluat seksiä? Tai ehkäpä toisaalta tajusi eikä itse halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo huomasi, että osallistuit yhteisiin askareisiin vain palkkion toivossa, et siksi, että olisit kokenut yhteisyyttä vaimosi kanssa.
Teen niin jokapäivä, mutta oli vielä entistäkin enemmän läheisyyttä... Meillä on vähän yhteisiä iltoja kun molemmat vuorotöissä ja eri vuorot. Vasta juteltiin aiheesta että silloin kun ollaan molemmat yhdessä niin niihin tilanteisiin pitää hakeutua, että se on parisuhteen hoitamista... Mutta ei niin ei... Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet vihainen vaimollesi, koska hän ei ole ajatustenlukija
No, vaimo ei lue ainakaan uutisosastoa sieltä kädenjatkeestaan, kun ei ole törmännyt varoituksiin kännyköistä sängyssä (vie unet ja tuhoaa suhteen).
Normi vaimo... itsellä samanlainen , lopeta sen miellyttäminen, lähde yksin matkoille ..anna sen olla ..et menetä mitään ...hän menettää
Eli kaikesta mitä teit kuten kotitöistä jäi nyt palkka saamatta? Onko koko suhteenne vastavuoroista, että kun tiskaan niin sitten peitto heiluu?
Vierailija kirjoitti:
Normi vaimo... itsellä samanlainen , lopeta sen miellyttäminen, lähde yksin matkoille ..anna sen olla ..et menetä mitään ...hän menettää
Olen jo tehnyt näin monesti, mutta halu silti olis yrittää pitää suhde kunnossa... Vaimoa ei kiinnosta ollenkaan parisuhteen ylläpito, ei läheisyys, ei mikään mikä tuo lähelle ja yhdistää...
Voihan se olla, että ette tosiaan aidosti viihdy toistenne seurassa ja siitä tuo kova yrittäminen. Monellahan liitto on juuri tuota, toiset sitten eroavat ja toiset yrittävät lopun ikäänsä, kuka milläkin tuloksella.
Olisiko autisti.