Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelet aavikon halki ja näet kilpikonnan makaavan selällään. Se ei pääse jaloilleen. Mutta sinä et auta sitä. Miksi et auta sitä?

Vierailija
15.04.2025 |

🧐

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuollut.

Vierailija
2/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon robotti. Niin siks!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AP käydä välillä vaikka kävelyllä.

Vierailija
4/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kilpikonna aavikolla ei ole todellisuutta, vaan joku hallusinaatio, enkä minä muutenkaan reagoi hallisunaatioihin. Siis oikeesti aavikoilla ei ole kilpikonnia.

Joo, et tarkoittanut että tämä otettaisiin näin konkreettisesti, mutta mitäs teit hölmön vertauksen.

Vierailija
5/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että olen oikeistolainen ja nautin kun heikompiosaiset kärsii, saatan jopa jäädä katselemaan kilpikonnan kitumista muutamaksi tunniksi, siemaillen samalla leilistäni kylmää juotavaa.

Vierailija
6/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan aina kaikkea mitä pystyn. En käy aavikolla, joten en törmäisi kilpikonnaan. Olen sellainen ylihössöttävä, ylihuolestunut yliauttaja, se on perinnöllistä.

Vierailija
8/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan maamiinan jo kaukaa. Aavikolla siis, metsässä tuo on hankalampi havaittava.

Vierailija
9/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kilpikonna aavikolla ei ole todellisuutta, vaan joku hallusinaatio, enkä minä muutenkaan reagoi hallisunaatioihin. Siis oikeesti aavikoilla ei ole kilpikonnia.

Joo, et tarkoittanut että tämä otettaisiin näin konkreettisesti, mutta mitäs teit hölmön vertauksen.

Yritä rauhoittua ja vastaa kysymykseen

Vierailija
10/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap oletat suoralta kädeltä, etten auttaisi? Kilpikonnaa olisi helppo auttaa, eikä luultavasti aiheuttaisi minkään laista vaivaa.

Miksi edes päätyisin aavikolle kävelemään?

Vierailija
11/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap oletat suoralta kädeltä, etten auttaisi? Kilpikonnaa olisi helppo auttaa, eikä luultavasti aiheuttaisi minkään laista vaivaa.

Ei se ole oletus. Sinä et auta sitä. Se kituu. Miksi et auta?

Vierailija
12/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä kilpikonna, joka ei pääse sängystä ylös, vai mikä tässä nyt on ideana?

Vierailija
13/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä autan sitä.  Käännän sen ympäri ja tarjoan vesipullostani vettä koska olen ystävällinen henkilö.

Vierailija
14/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä kilpikonna, joka ei pääse sängystä ylös, vai mikä tässä nyt on ideana?

Kerro miksi et auta?

Vierailija
15/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että se on kivi eikä kilpikonna, koska aavikolla ei pitäisi olla kilpikonnia.

Vierailija
16/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minä autan sitä.  Käännän sen ympäri ja tarjoan vesipullostani vettä koska olen ystävällinen henkilö.

Minä veisin sen kotiin ja kasvattaisin omana poikanani. Eläimet on heikko kohta. 

Vierailija
17/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esität valheellisen väittämän, etten muka auttaisi. Oletat, etten auttaisi. Jollet tästä ajatuksesta pääse yli jankkaa keskenäsi.

Vierailija
18/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helevetin iso kilpikonna ja aavikon hiekka on upottavaa, ettei vanhalla voimat riitä sen kääntämiseen.

Vierailija
19/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Et auta. Mikä siihen on syy?

(Et voi muuttaa tehtävää)

Vierailija
20/41 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin helevetin iso kilpikonna ja aavikon hiekka on upottavaa, ettei vanhalla voimat riitä sen kääntämiseen.

🧐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi