Ukkola: Rautarouva,joka unohti joukkonsa-Purran pitäisi katsoa peiliin
Kommentit (119)
"saadaan sosialismia"
Et taida ymmärtää mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Unohti että kansalaisia pitää lipoa ja lohduttaa ja empatisoida. Luuli kai ettei persujen äänestäjiä tarvitse.
Eikä jatkossa tarvitsekaan. Ravistelee loputkin persupölyt jaloistaan ja jatkaa kokoomuksen johdolla kansan kuritusta.
Onko Purra nyt joku uhri, jota tahtomattaan on riepoteltu leikkaamaan vähäosaisilta äänestäjiltään. Katsokaa videoita eduskunnan kyselytunneilta. Ihan itse hän siellä päivästä toiseen säkättää jatkavansa valitsemallaan tiellä ja istuu ylimielinen virne naamallaan välillä kuiskutellen ohjeitaan auliisti kuuntelevalle Orpolle. Orpo tässä ennemminkin on uhri, ei varmasn ole tottunut tuon kaltaiseen huomioon ja tekee kaikkensa, että hallitus pysyy koossa. Se kaikkeus edellyttää Persujen maailmankatsomuksen vahvaa sisäistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tässä on perussuomaisia päättäjiä syyttää. Kyllä kansalaiset itse äänestivät vääriä puolueita.
Olen tästä osittain samaa mieltä. Oikeistoa äänestämällä tulee oikeistolaista politiikkaa. Ainakin yhteiskuntaopin opetuksen tasoa voisi olla hyvä tarkistaa?
Vasemmistoa äänestämällä saadaan sosialismia ja velkaa. Harmi, ettei ole enää keskustaa.
Nykyinen oikeistohallitus on ottanut massiivisesti velkaa.
Edellinen sossuhallitus lisäsi pysyviä kuluja miljardeja per vuosi esim sotehimmelillä, tilanteessa jossa rahat oli jo loppu ja velkaa tuli yli 10 miljardia vuosi. Korkomenot kasvaa vuosittain ja on jo nyt yli 3 miljardia.
Ei ole muuta keinoa kuin leikata tai nostaa verotuloja. Jälkimmäinen on jo loppuun käytetty. Toinen juttu sitten mistä leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tässä on perussuomaisia päättäjiä syyttää. Kyllä kansalaiset itse äänestivät vääriä puolueita.
Olen tästä osittain samaa mieltä. Oikeistoa äänestämällä tulee oikeistolaista politiikkaa. Ainakin yhteiskuntaopin opetuksen tasoa voisi olla hyvä tarkistaa?
Vasemmistoa äänestämällä saadaan sosialismia ja velkaa. Harmi, ettei ole enää keskustaa.
Edellinen sossuhallitus lisäsi pysyviä kuluja miljardeja per vuosi esim sotehimmelillä, tilanteessa jossa rahat oli jo loppu ja velkaa tuli yli 10 miljardia vuosi. Korkomenot kasvaa vuosittain ja on jo nyt yli 3 miljardia.
Ei
Itsehän leikkaisin mm tunnin junan, järjestörälssin, julkista puolta kuten sitrat ja muut turhat byrokratiatalot, aluehallintohimmelit, yle puoliksi, AY-liike verolle, yritystuet pois, ja tietysti kaikki ulkomaille valuva veroraha tilanteessa jossa oma maa kouristelee.
Koska korruptio on syvällä puolueissa molemmin puolin, mihinkään näistä ei kosketa.
Persut on niitä joita Karpo puolusti
maan matosia
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olen Ukkolan kanssa samaa mieltä.
Samoin. Tämä on todellakin ihan ensimmäinen kerta minulle, kun näin käy.
Kostaakohan Purra tappionsa leikkaamalla lisää köyhiltä? Sopisi rouvan luonteenlaatuun.
Mikä ero näillä Kokoomuksella ja Perussuomalaisilla on. Miksi 2 eri nimistä puoluetta edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Mutku Sanna....
Persut tekevät juuri oikeanlaista politiikkaa. Siitähän tämä itku onkin merkkinä. Rahanjako loppuu ja vastuullinen isänmaan rakentaminen ja vahvistaminen alkaa.
En ymmärrä, mitä hyötyä olisi jostain protestipuolueesta muille kuin hillotolpan hakijoille. Asioihin pitää päästä vaikuttamaan ja hallitustyö on se paikka jossa vaikutetaan.
Ikinä en olisi ääntäni antanut Soinin persuille, huuhaaporukalle, mutta Halla-aho ja Purra ovat kehittäneet puoluetta oikeaan suuntaan.
Aluevaaleissa en äänestä, koska ne ovat typerää pilkantekoa demokratiasta, mutta eduskuntavaalit on minulle tärkeät. Riikka Purra tulee niissä saamaan mahtavan äänivyöryn isänmaan pelastajana.
Ukkola kirjoittaa persuista kapinapuoueena ja että heillä oli protestienergiaa, joka nyt on kadonnut. Siis mitä? Puolueen ainoa päämäärä on märistä ja räkyttää, eikä hallitusvastuuta kyetä kantamaan? Eihän omia tavoitteita saada läpi oppositiota. Pelkkä protestointi on arvotonta.
Riikka teki Susanna Kosket tällä saksi ja leikkuulauta virnistelyllään. Ei nuo poliitikot vaan opi että tuollainen ylimielisyys omia kansalaisia kohtaan kostautuu eikä auta niitä ihmisiä tai valtiomme tilannetta yhtään.
No jospa Riikka liittyy seuraavissa vaaleissa Susannan seuraan ja häipyy vähin äänin politiikasta. Risusavotta kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Riikka teki Susanna Kosket tällä saksi ja leikkuulauta virnistelyllään. Ei nuo poliitikot vaan opi että tuollainen ylimielisyys omia kansalaisia kohtaan kostautuu eikä auta niitä ihmisiä tai valtiomme tilannetta yhtään.
No jospa Riikka liittyy seuraavissa vaaleissa Susannan seuraan ja häipyy vähin äänin politiikasta. Risusavotta kutsuu.
Kuitenkin Purra on noussut EK:n kärkiehdokkaaksi uudeksi toimitusjohtajaksi nyt kun Jyri Häkämies on jäämässä eläkkeelle. Riikka pääsee leikkaamalla erittäin lokoisaan ja hyväpalkkaiseen duuniin (1/2 milliä vuodessa).
Tuossa tilanteessa ei kannata miettiä jotain puolueen kenttäväkeä tai tavallisten suomalaisten taloushuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta keinoa kuin leikata tai nostaa verotuloja. Jälkimmäinen on jo loppuun käytetty. Toinen juttu sitten mistä leikataan.
Suurin syy sote-kulujen nousuun on väestön vanheneminen. Ei ole olemassa ratkaisua, jolla sotessa voisi rahaa meidän väestörakenteella säästää paitsi vielä nykyistäkin rajumpi vanhusten ja heikkokuntoisten rajaaminen hoitojen ulkopuolelle (jota siis on jossain mitassa tehty vuosikaudet). Toki kepun vaatimuksesta hv-alueiden määrä nostettiin aivan liian ylös (koska kepu halusi maakuntapampuille valtuustopaikkoja ja kokouspalkkioita), mutta malli itsessään ei eroa juurikaan siitä Sipilän hallituksen mallista lukuunottamatta sitä, että alueita ei pakotettu kippaamaan julkisia rahoja yksityisille terveysfirmoille, kuten Sipilän hallituksen malli olisi tehnyt. Alueiden määräkin oli samaa luokkaa tuossa porvarihallituksen mallissa.
Nythän tuli aivan vasta tuoretta tutkimustulosta, jonka mukaan hallituksen toimet eivät paranna vaan huonontavat velkasuhdetta. Oikeampi ratkaisu olisi ollut elvyttää, vaikka se olisikin tarkoittanut vähän suurempaa velanottoa. Nykyhallitus ottaa ennätysmäärän velkaa JA supistaa taloutta. Vaihtoehtoja tuollekin linjalle olisi ollut. Mutta niillä vaihtoehdoilla ei olisi päästy lähemmäs oikeiston pitkän aikavälin tavoitetta, joka on hyvinvointivaltion alasajo.
Vierailija kirjoitti:
Persujen paniikki saa varmasti monenlaisia ylilyöntejä aikaan kevään mittaan. Mielenkiintoista seurattavaa, milloin Purran kasetti hajoaa lopullisesti. Lataamoon valmis.
Saikulle viimeistään kesäkuun puoluekokouksen jälkeen. Purra vaihdetaan ja putoaa ministerinpestistä.
Ellei toistu 2017. Jos toistuu, hallitus kaatuu, kodka sen enemmistö oppositioon on vsin 10 paikkaa. Viiden persun loikkaus oppositioon riittää, loput hoitaa seuraava epäluottamuslause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persueliitti on vieraantunut kansasta purran johdolla. Vain Sebastian Tynkkynen voi nostaa perussuomalaiset tästä suosta. Mikäli petturipurra on puolueen johdossa loppuviikosta niin perussuomalaiset vaipuvat poliittisen historian unholaan pikkuruisena takiaispuolueena.
Hinurista ei tule persujen johtajaa.
Vaalit todistavat muuta! Kansan syvät rivit rakastavat Sebua ja pitävät hänen puolisoaan älykkäänä, kauniina ja edustavana esikuvanaan.
Tynkkynen näemmä laittanut avustajansa töihin. Onko Sebulla mitään muuta työkokemusta kuin suunpiekseminen persuissa? Siinä on Purran lisäksi toinen valtion elätti.
Se sama leikkaushimmeli on seuraavalla hallituksella edessä. Lintmanni laittaa sinne kokoomuslaisen eli Petteri Orvokin lihamestariksi.
Mutta kokoomuksen äänestäjät muistaa. Siellä hänet palkitaan uudessa rivistössä.