Ukkola: Rautarouva,joka unohti joukkonsa-Purran pitäisi katsoa peiliin
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Soinillekin valta ja raha maistuivat Sipilän hallituksessa. Silloinkin kyllä unohtui peruskannattajajoukko. En kauheasti Soinina elämöisi siis tällä asialla.
Tyhmyyttä ei ole tehdä virheitä vaan toistaa niitä.
Ylimielisyys, vittuilu muille puolueille ja täydellinen osaamattomuus asiakysymyksissä ovat persujen tunnuspiirteitä mutta näiden kannatusta ei jaa kovinkaan moni ns.normaaleista ihmisistä!! Ei tuollaista haluta politiikkaan eikä etenkään maan hallitukseen.
Minusta PS tekee nyt sellaista politiikkaa mitä sen aina olisi pitänyt tehdä. Minua ei kiinnosta soinilainen herrojen pilkkaaminen. Kokoomuksen maahan muutto politiikka on pielessä ja siksi tarvitaan PS:n kaltainen keskustaoikeistolainen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Peilistä Riikkaa katsoo Sebastianin persesilmä ja sanoo PRÖÖÖÖÖT!
t. Vasemmiston älykkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran ei pidä palkita Kokoomuksen Satosta enää tämän kaiken kusetuksen päälle.
No luuletko, että Purran ylpeys antaa periksi tehdä muutoksia suunnitelmiin. Muuta kuin jos voi saksia tavalliselta äänestäjältä sentin tai kaksi pois...
Natseri on wannabe-Thatcheri!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Ukkolan oma osuus persujen uppoamisen? Ukkola väittää olevansa puolueeton, mutta sattumalta naimisissa persujen puolueaktiivin kanssa.
Trumpin ja Putinin antiwoke agenda on se mitä Ukkola on ajanut. Harmi vaan, että sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen arjen elämän, vaan ulkomaisen aivopesun ja propagandan kanssa.
Turha syyttää pelkästään Riikkulia ja saksia, kun kyseessä on ollut koko persujen täydellinen epäonnistuminen politiikassa.
Sellainen loppu on ihan tavallinen rasistiselle populistipuolueelle, jonka sisältöosaaminen politiikassa on täysi nolla.
Ja Petteri nauraa matkalla pankkiin..
Juuri näin! Putinistipersut yrittävät nyt hajannuttaa puoluetta ja pyrkivät kaappaamaan vallan, mutta puolueen isänmaallinen liberaalisiipi Purran johdolla tulee voittamaan mittelön ja ukkola tullaan karkottamaan matiaksen kanssa venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta PS tekee nyt sellaista politiikkaa mitä sen aina olisi pitänyt tehdä. Minua ei kiinnosta soinilainen herrojen pilkkaaminen. Kokoomuksen maahan muutto politiikka on pielessä ja siksi tarvitaan PS:n kaltainen keskustaoikeistolainen puolue.
Ok.
Tämmöisen puolueen kannatus on sitten se mikä tällä hetkellä on. Eli vajaa 10%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Kyse oli kuntavaaleissa. Maahan muutto politiikka ei kuulu kuntavaaleihin. Odota 2 vuotta niin tiedät mikä se nykyinen kannatus on näiden teemojen osalta, ellei sitten hallitus kaadu aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persueliitti on vieraantunut kansasta purran johdolla. Vain Sebastian Tynkkynen voi nostaa perussuomalaiset tästä suosta. Mikäli petturipurra on puolueen johdossa loppuviikosta niin perussuomalaiset vaipuvat poliittisen historian unholaan pikkuruisena takiaispuolueena.
Hinurista ei tule persujen johtajaa.
On noilla persuilla vaikeaa kun johtajakin pitää valita sillä perusteella, minkälaisia seksitapoja hänellä on. Ei mikään ihme ettei puolue oikein saa rivejään kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olen Ukkolan kanssa samaa mieltä.
Minä taas ihmettelen Ukkolan kirjoitusta. Nykyinen ps on ihan eri puolue kuin Soinin puolue. Purran ps on fasistimyönteinen puolue. Puolue vihaa ay-liikettä ja ihannoi väkivaltakoneistoa. Soinikin oli duunareiden kyykyttäjä Sipilän hallituksessa, mutta jounina valitsi ulkoministerin pestin.
Ukkola:"Puolueen kannatus ei ole koskaan rakentunut leikkauslistojen nuhteettomaan esittelemiseen vaan tunteeseen siitä, että joku puolustaa tavallisista ihmisistä, kapinoi, pitää meteliä."
Yhdyn Sannaan, Mielikuvituksessani rajusti pannaan!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ja Ukkola tekee saman virheen väittämissään kuin moni muukin. Perussuomalaisten kannattajat eivät ole niitä tavallisia suomalaisia, joihin Ukkola viittaa. Ovat toki tavallisia, mutta perussuomalaisten kannatus on nimenomaan tavallisten työtätekevien joukossa. Muiden kuin työtä tekevien tavallisten ihmisten puolueet ovat vasemmalla, mutta tavallisten työtä tekevien asioita ajaa parhaiten perussuomalaiset. Ja niitä ne äänestäjätkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Kyse oli kuntavaaleissa. Maahan muutto politiikka ei kuulu kuntavaaleihin. Odota 2 vuotta niin tiedät mikä se nykyinen kannatus on näiden teemojen osalta, ellei sitten hallitus kaadu aiemmin.
Todennäköisesti PS on jossain liike nytin kanssa kilpailemassa jämäpaikoista, jos koko puoluetta edes enää on.
Purra on oikeassa siinä, että perussuomalaisten pitää kirkastaa sitä viestiä, että mitä hyviä asioita on viety onnistuneesti eteenpäin ja mitä päätöksiä on tehty. Sillä kyllä hallituksessa on perussuomalaistenkin asioita edistetty, mutta niistä ei mediat oikein pidä haloota. Haluavat vaieta ne onnistumiset juuri siksi, että kannatusta saadaan sillä torpattua.
Itse äänestin eduskuntavaaleissa perussuomalaisia. Ja olen ollut tyytyväinen heidän hallitustyöskentelyynsä. Siitä ei vain ole paljon kerrottu julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Todennäköisesti PS on jossain liike nytin kanssa kilpailemassa jämäpaikoista, jos koko puoluetta edes enää on.
MM-teema ei ole kadonnut minnekään. Jos PS kyykkää, tilalle tulee joku muu puolue samoilla teemoilla.
Perussuomalaisten kannatus putoaisi entisestään, kunhan SDP omaksuisi maahanmuuttopolitiikassa Tanskan demareiden linjan.
Jani Mäkelä itkeskelikin jo, että persu-edustajat pelkäävät työpaikkojensa puolesta. Nyyh, tervetuloa maailmaan ja tavallisen ihmisen elämään. Eikö työpaikkoja pitänyt riittää ihan kaikille 😄
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelä itkeskelikin jo, että persu-edustajat pelkäävät työpaikkojensa puolesta. Nyyh, tervetuloa maailmaan ja tavallisen ihmisen elämään. Eikö työpaikkoja pitänyt riittää ihan kaikille 😄
Mitä? Persu itkee hillotolppansa perään? Ei voi olla!!!
Peili särkyisi !